Skal Muslimske Profet Ebubukirin |
10-11-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Skal Muslimske Profet EbubukirinSkal muslimske profet Ebubukirin Hakkında Skal muslimske profet Ebubukirin Skal muslimske profet Ebubukirin Hz Abu Bakr, vendte profeten til Hiram daðýndan Karþýlaþtýðýn da med Muhammad, Profeten (fvmh) til ham, "Allahs Budbringer", og sagde at det "gør mere adýyla fra Herren« (al-Alak, 96 / 1), så vi begyndte at ham med det samme, når bildirdiði vers: "Allah og din birliðine O ' Jeg har troen på apostlen olduðuna "demiþtir Hz Hatice der mener han er den første efter profeten Hz Profeten (fvmh), Islam tebliðinin de første gange af mindst én, med hvem jeg tøver konuþtuysa görmüþ, men Abu Bakr og en urokkelig þeksiz etmiþtir er enige herom Selv profeten Profeten (fvmh), "Alle mennesker er lige fod med imaný, Abu Bakr's niveau med koncentrationen, hans tunge basardý imaný" Jeg fortjent subtile analogi Tro Abu Bakr, indtil slutningen af dit liv Ýslâm'a adamýþ al eksistens, har alle hayýrlý opgaver fik flest baþta Personer, der tilhører stammerne i Mekka, Abu Bakr Ýslâm'a kazandýrmaya forsøgte at stærke, mens svage müþriklerin iþkencelerine udsat for, jo slaver bibeholdes; rigdom male og hente nogen af de frigivne slaver bruges et køb Bilal, Habbab, Lübeyne, Abu Fukayhe, Amir, Zinnire, Nahdik, Umm bunlardandýr Ubeys Han angreb også Masjid-i uðramýþtý Hellige müþriklerin Abu Bakr, efter tro på islam tebliðe holdes hemmeligt Hans mor, hans kone Asma datter af Umm Ruman og etmiþ tro, men sønner af Abdullah, Abu Abdullah og hans far tror Kuhafe etmemiþlerdi endnu Osman b Affan, Sa'd b Abi Vakkas, Abdurrahman b AWF, Zubayr b AVVA, Talha b Han er den første invitation Ubeydullah Ýslâm'a muslimer Çoðalýp forfulgt muslimer efter profeten til Müþriklerin baskýlar arttýktan Profet Abu Bakr og Abu Bakr, der er fastsat i Habeþistan'a çýkmýþ söylemiþ til at udvandre, men den førende Stammer Mekka Berkü'l-Gýmâd'da Ýbn Dugunne holde ham med karþýlaþtýðýn da Ýbn Dugunne aldýðýný vi bør vende tilbage til Mekka og sagde, der tilsammen dönmüþlerdir Mekka Men da Abu Bekir þartlý holde Ýbn Dugunne, Abu Bakr's açýktan açýða at tilbede og at fortsætte med at sprede grund af inancýný betingelser for tilbedelse til ham, hævder i stedet hemmelige yapmasýný getirmediðini söylediðinde Abu Bakr, hans protektorat olmadýðýný behov, har allerede givet udtryk for ham, at vermediðini etmiþti: "Jeg vil vende tilbage til din omsorg regi af Allah nok for mig" Således som den næste tretten år i Mekka Rasûlullah'ýn Abu Bakr, profeten Aiþe'nin ifølge fortælling, kom Profeten Abu Bakr at hente udvandring bestilte Abu Bakr sagde til ham at de ville udvandre sammen med glæde aðlamaya baþlamýþtý (Ýbn Hiþâm, es-Sire, II, 485) Hz Profeten Muhammed fra Mekka til Jerusalem i en nat, så hørte Sidretü'l Münteha'ya gittiði Ýsra og Mirac * müþrikler hændelse som denne Da Abu Bakr yetiþtirdikleri, "siger han doðrudur dediyse" demiþtir Abu Bakr efter dette løfte; ihlâslý, aldrig uden en løgn, essensen af ægte, ikke-anlamýnda itikadýnda tvivl, "Sýddýk" lâkabý givet Sætning i Koranen: "O, hvad er den bedste arkadaþtý" (en-Nisa, 4 / 69) kunne kaldes Det er det, "Sýddîk" og at "sikker", han emigrerede til at handle maðaraya daðýndaki Sevres to sammen etmiþlerdir Dating |
|