Moet Moslim Profeet Ebubukirin |
10-11-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Moet Moslim Profeet EbubukirinMoet moslim profeet Ebubukirin Hakkında Moet moslim profeet Ebubukirin Moet moslim profeet Ebubukirin Hz Aboe Bakr, de Profeet terug naar Hiram daðýndan Karþýlaþtýðýn da met Mohammed, de Profeet (vzmh) tegen hem: "Boodschapper van Allah", te zeggen dat het "Meer adýyla van de Heer maakt" (al-Alak, 96 / 1) dus begonnen we hem meteen wanneer bildirdiði verzen: "Allah en uw birliðine O ' Ik heb het geloof van de apostel olduðuna "demiþtir Hz Hatice, die gelooft dat hij de eerste na de Profeet Hz De Profeet (vzmh), de islam tebliðinin de eerste keer van ten minste een met wie ik aarzel konuþtuysa görmüþ, maar Abu Bakr en een onwrikbare þeksiz etmiþtir daarmee instemmen Zelfs de Profeet De Profeet (vzmh), "Alle mensen zijn gelijk met imaný, Abu Bakr is een lijn met die concentratie, zijn zware basardý imaný" Ik verdiende het subtiele analogie Geloven Aboe Bakr, tot het einde van je leven Ýslâm'a adamýþ alle bestaan, hebben alle hayýrlý taken ontvangen de meest baþta Personen die behoren tot de stammen in Mekka, Abu Bakr Ýslâm'a kazandýrmaya probeerde te sterk, terwijl zwakke müþriklerin iþkencelerine blootgesteld, de slaven gehouden; rijkdom grind en ontvangen van de bevrijde slaven worden gebruikt een aankoop Bilal, Habbab, Lübeyne, Abu Fukayhe, Amir, Zinnire, Nahdik, Umm bunlardandýr Ubeys Hij viel ook de Masjid-i uðramýþtý Heilige müþriklerin Aboe Bakr, na het geloof in de islam tebliðe geheim gehouden Zijn moeder, zijn vrouw Asma dochter van Umm Ruman en etmiþ geloof, maar de zonen van Abdullah, Abu Abdullah en zijn vader geloven dat Kuhafe etmemiþlerdi nog niet Osman b Affan, Sa'd b Abi Vakkas, Abdurrahman b Awf, Zubayr b AVVA, Talha b Hij is de eerste uitnodiging Ubeydullah Ýslâm'a moslims Çoðalýp vervolgd moslims na de Profeet aan Müþriklerin baskýlar arttýktan Profeet Abu Bakr en Abu Bakr uiteengezet in de Habeþistan'a çýkmýþ söylemiþ om te emigreren, maar de belangrijkste stammen van Mekka Berkü'l-Gýmâd'da ybn Dugunne houden van hem met de karþýlaþtýðýn da ybn Dugunne aldýðýný we moeten terugkeren naar Mekka en zei, die samen dönmüþlerdir Mekka Echter, zoals de Abu Bekir þartlý houden van de ybn Dugunne, Aboe Bakr's açýktan açýða te aanbidden en te blijven omwille van inancýný voorwaarden van aanbidding uitbreiden tot hem, beweert in plaats geheime yapmasýný getirmediðini söylediðinde Aboe Bakr, zijn protectoraat olmadýðýný behoeften, al uitdrukking hebben gebracht om hem dat de vermediðini etmiþti: "Ik zou terugkeren naar uw zorg auspiciën van Allah genoeg voor mij" Dus, als de volgende dertien jaar in Mekka Rasûlullah'ýn Aboe Bakr, de profeet Aiþe'nin volgens de overlevering, de profeet Aboe Bakr kwam ophalen eventuele emigratie besteld Aboe Bakr vertelde hem dat ze samen zouden emigreren met vreugde aðlamaya baþlamýþtý (ybn Hiþâm, es-Sire, II, 485) Hz Profeet Mohammed van Mekka naar Jeruzalem in een nacht, dan hoorde Sidretü'l Münteha'ya gittiði Ýsra en Mirac * müþrikler incident als dit Toen Aboe Bakr yetiþtirdikleri ", zegt hij doðrudur dediyse" demiþtir Aboe Bakr na deze belofte; ihlâslý, nooit zonder een leugen, de essentie van ware, niet-anlamýnda itikadýnda twijfel, "Sýddýk" lâkabý gegeven Zin van de Koran: "O, wat is de beste arkadaþtý" (nl-Nisa, 4 / 69) zou kunnen worden genoemd Dat is het, "Sýddîk" en dat "zeker", emigreerde hij naar maðaraya daðýndaki Sevres twee samen etmiþlerdir Dating handelen |
|