![]() |
Üçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Üçü Bir Arada - Mehmet ÖzkundakçıÜçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı kitap tanıtımı - kitap özeti Kitabın künyesi Üçü Bir Arada (Reklamcılığa Giriş - Medya Planlama - Kreatif Düşünce) Mehmet Özkundakçı Hayat Yayınları / Eğitim Dizisi Türkçe 237 s ![]() ![]() ISBN : 9786055878443 2010 Kitap hakkında Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa Giriş ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı sağlamaya devam ediyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Reklam yıllar önce yayınlanmış olmasına rağmen bugün bile hala akılda kalması ne demekti?" Reklamcılık mesleği nasıl doğdu?" Neden reklam yapma ihtiyacı duyuyoruz?" Çok güzel bir reklam neden iyi bir kampanyaya dönüşmez?" Nasıl üretici olabilir ve kreatif işler yapabiliriz?" Yazarın öğrencilere faydalı olabilmek amacıyla hazırladığı çalışma, iki 1 TL'nin diğerinden değerli kılınmasına imkan veren reklamcılık mesleğine katkı sağlayacak niteliktedir ![]() (Tanıtım Bülteninden) Kitap kapağı ![]() |
![]() |
![]() |
|