Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla

Konu Araçları
muslimske, omar, sine

Hz. Omar Sine Muslimske Must

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi

Hz. Omar Sine Muslimske Must

Hz Omar sine muslimske Must
Hakkında Hz Omar sine muslimske Must

Hz Omar sine muslimske Must

Hz Hamza aksept av islam, muslimer er frenetisk kjærlighet avgudsdyrkere er, men later later ti Den eldste av Quraysh, "Dârü'n-Nedve" også samlet "De er Gettin forsterke s formere seg, ikke se en måte å raskt, hvordan fremtiden blir født det ville ikke motta eksakt rette for farene bulmalayız" sa de Ulike forslag ble kastet ut Abu Cehil:

"-Muhammad (fvmh) er ingen annen måte å drepe Dette er på jobb med mindre jeg la kamel og gull," han reiste seg Omar:

"-Khattab 's sønn, men dette gjør jobben"? sa han Omar satt ut i applaus Nuaym'e kuşanıp sønn av Abdullah møtte på vei til sine kanoner Nuaym:

"-Hvor sådan eller Omar"? spurte han Omar:

"-Muhammad, satte araberne skille mellom kroppen eliminere kaldırmağa" svarte han

"-Ya Omar, du prøvde en svært vanskelig jobb For muslimer, s Muhammad (fvmh)" spinning som en propell rundt, yaklaştırmazlar du Ham Selv om vi kan, som ble akseptert, Hâşimoğulları du maz s la leve " sa han Omer disse ordene var kvinner

"-Eller er du en av dem"? han fillete Nuaym:

"Se-Du før meg deres slektninger Enişten Said søster Fatima ble muslimer, sier han

Omar ikke gi den noen sjanse Men mistanken falt i fastsette å endre banen til sanne onkel Said b Zeyd'in hadde sitt hjem I mellomtiden, i den hellige Koranen ble lest Omar, hørte han døren foran allment-leser Kırarcasına traff døren

Telaşlandılar innsidere så Omar Umar Islam, kjente til fiendtlighet Sahifesini umiddelbart gjemte Koranen og døren åpnet Omar:

- "Hva er den tingen du leser"? ropte han Onkel:

- "Ingenting," svarte han Omar:

- "İşittiklerim true" vel, var raseriet over eniştesinin Påtrengende søster, igjen et slag i ansiktet av blod Å være skadet hans søster Fatima:

- "O Omar, Frykt Allah jeg ble muslim og min kone, og du er stolt av at vi er ikke redde

Dinleyin

Fonetik olarak okuyunSözlük - Ayrıntılı sözlüğü görüntüle

Alıntı Yaparak Cevapla

Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »

forumsinsi.com