Hva Er Tro? |
10-11-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Hva Er Tro?Hva er tro? Hakkında Hva er tro? Hva er tro? Tro, å tro at de rapporterte grunnlag, og seks rapportert av Ta'ala Allahu, Allahu Hadrat Muhammad brakt av Ta'ala tror alle de bud og forbud, og mener at språket er å si Credo er som følger: Billah og melaiketihi og kütübihi og rüsülihi credo vel vel yevmil barn og bilkaderi hayrihi og şerrihi minallahi Ta'ala ba'sü rett ba'del mevti De nøtter og eşhedü Enne Eşhedü la syke og resülühü abdühü Muhammad [Det vil si, Gud, engler, sendte bøker, Hans sendebud, den siste dagen, skjebne, godt og ondt er fra Allah, tror på oppstandelsen etter døden Er ikke gud utenom Allah og Muhammed er Allahs tjener og siste Messenger alaihissalâm som skulle bære vitnesbyrd] Iman, som profeten av religion, sinnet, erfaring og filosofi, uavhengig av om å sertifisere om du vil godta det, og liker, er å tro Fordi det er rimelig å kontrollere, vil han attest, vil Messenger ikke bekrefte Eller er det Messenger og sinnet sammen, for å bekrefte at Profeten ikke ville stole fullstendig Er ufullstendig, er det ikke Allahu Ta'ala, (de Unseen [profeten kommuniserer ikke se noe selv om] de tror på) informerer oss (Bekara 3) i Messenger, (Religiøse [bestemmelser, erklærer religion] ölçenden mer pest og ikke tankene) sa (Tabarani) Hensyn til at en person som ikke tror på berøring, (i dag i naturfag, forklarer at usynlige stråler For eksempel kan en kontroll og TV, radioer, og biler opererer Dette kan føre til skade på øynene til den nå ikke lenger tror), "dette ikke ville være verdt På grunn av denne menneskelige religion, ikke kontrolleren mener şuaya Eller mener at både stråler og profeten Med andre ord, har vitenskapen gått med på å, effekten av strålene sett gjennom øynene til tro til tro at dette skjer Alt av religion, vitenskap bevise edemese, fordeler og ulemper ikke se med øyet, trenger fortsatt å tro Real tro er å tro at det å se er å tro i Unseen Etter å ha sett det, ville det ikke bli trodd Ville være å innrømme at han så Bekara Sura 3 vers, å tro på Unseen, övülüyor se dem til å tro Under forutsetning av tro til tro på det usynlige er nødvendig Fordi jeg ikke har sett en Vår Mester profeten, rapporterte følgende vers forklarer tro troende ble beskrevet som følger: (Hvem tror på Allah, Hans bøker, hans profeter, den ytterste dag, [dvs oppstandelse, himmel, helvete, ta hensyn, Mizana] er, skjebne, godt og ondt fra Allah, til døden, etter hans død og oppstandelse er å tro Allah Jeg er hans tjener og sendebud, og ikke en annen er å vitne) [Bukhari, Muslim, Nesa] Holy Karim buyuruluyor mealen sa: (Den virkelige fromhet i Allah og den hinsidige, i hans bøker, Hans sendebud) [Bekara 177] (De er i Unseen [til Allah, englene, dommedag, himmel, helvete ikke se selv om] de mener) [Bekara 3] (De er opp til deg, jeg tror den forrige bøkene, og i det hinsidige) [Bekara 4] Disse tre versene, Allah og den hinsidige, engler, bøker, profeter, er, og rapporteres å tro på Unseen (Allah vet hva de gjorde og hva de vil) [Bekara 255] (Det er ingen død, er det ingen som ikke er knyttet til tillatelse av Allah) [Al-Imran 145] (Hvem setter pris på dødstidspunktet, men Gud) [Enam 2] Disse tre versene, er av Gud til å erklære takknemlighet, har å tro på skjebnen (En fordel å ta på dem, "Dette er fra Allah, sier de, kommer i begynnelsen av onde," Dette er på grunn av dere, sier de "Askebeger min indillah" [alle fra Allah] også, et vennlig ord til dem gjøre som ikke forstår hva som skjer) [ Nisa 78] I dette verset, ingen rapporter om at den onde guden (Muhammad [profeten], den siste av hans budbringere av Allah og hans budbringer) [Ahzab 40] I dette verset, rapporterte Messenger of Allah som profeten Amentü'nün mening Tro på Gud: Allahu Ta'ala tilstedeværelse, enhet, ikke av ham, men Allah, skapte alt fra ingenting, som ikke på hjertet tror på kreativ, er å akseptere Profeten Muhammed den siste profet sendt av Guds nåde i verdener av religion rapportering til å akseptere dem alle, er som Et vers-i Karima: (Vennligst tror på Allah og hans budbringer, den Ummi profeten!) [Purgatory 158] Tro på engler: Lysende organer i engler Ingen av maskulinitet er femininitet Alle av dem uskyldige, er sikker på å akseptere, sertifisere, må like jobben sin Et vers-i Karima: (Den virkelige fromhet i Allah og den hinsidige, i hans bøker, Hans sendebud) [Bekara 177] Bøker til å tro: Salmer, Torahen, Bibelen, Koranen og andre bøker sendt av Allahu Ta'ala, de alle må tro at du fortjener Men i tidligere bøker av folk som forandret Koranen Koranen, kom Guds ord til å være å vite at det betyr å akseptere og sertifisere Ingen av de tidligere bøkene, selv om uendret, nemlig at det har blitt opphevet NESH av Allahu Ta'ala mener bør fjernes Et vers-i Karima: (De er nede for deg [Koranen Kerime], jeg tror den tidligere nedlastede bøkene) [Bekara 4] Tro i profetene: Allahu alle profetene ble valgt av Ta'ala, lojale, sannferdig, og innrømmer at de er uskyldig i synden er å bekrefte Ikke godta enda en av dem, mislikte ingen, ville være blasfemisk Profeten Adam var den første av profetene og den siste til å tro at profeten Muhammed, er å akseptere og sertifisere Master reglene i religionen til Profeten, til å tro at den beste måten og fullstendig melding, å godta alle disse bud og forbud, er som alle av dem Et vers-i Karima: (Alle profetene som tror og skille mellom noen av Gud vil ha sin belønning) [Nisa 152] Ulykke og tror på skjebnen: Allahu Ta'ala ubetydelig folk som vil, i henhold til viljen til folket i denne beskjedne, og de gjør alt de valgte å tro på Allahu Ta'ala er opprettet Nei, og det onde, krever de alt fra tjenere, hvis Gud vil utgjør det å vite at, godta det med midler til å verifisere og lignende Et vers-i Karima: (I stedet for Allahs kommando må være fremtiden, var en skjebne skrevet) [Ahzab 38] Tro på livet etter døden: Resurrection folk kopunca, ville vende tilbake til livet, etter at regnskap og mizandan, muslimer i himmelen, vil vantro gå til helvete og evig kalacaklarına der for å tro, å akseptere og som det er Et vers-i Karima: (De [muslimer], tror de på den siste dag) [Bekara 4] Vitne-Jeg mener ordet bør være som følger: Jeg bærer vitnesbyrd om at jeg, som jeg kjenner, og erklærer at vi har sett, det er ingen gud utenom Allah Og likevel Jeg bærer vitnesbyrd om at hans tjener, profeten Muhammed, Messenger og den siste profeten To vers-i Karima: (Muhammad [profeten], den siste av hans budbringere av Allah og hans budbringer) [Ahzab 40] (De som tror på Allah og hans profet, og belønningen er Nur) [Hadid, 19] |
|