Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla

Konu Araçları
agur, sermon

Agur Sermon

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi

Agur Sermon

Agur Sermon
Hakkında Agur Sermon

Agur Sermon

(Sermoia honek, Profeta 632 AD Muhammad (zerrak) Jaunaren by bat baino gehiago, ehun mila musulman galdu egin da Hz Muhammad (zerrak) Elogio nahi Ala izan eta gero esan Senada)

EY PEOPLE!

Mark nire yin hitzak entzuteko Ez dakit, agian urte honen ondoren, hemen zurekin bat gehiago combinatoria ce de betiereko misterioa niri ere PEOPLE!

Horrela egun bakar batean alditan sakratua, santua hilabete bat, nola horiek hilabeteetan zure hiria (Meka) duten nola bedeinkatu hiria da, arimak, beraz, aberastasuna da sakratua, bortxaketak inolako babesten dute

ASHABIM!

Ziur zure Lord'll bihar, eta gaur egun egoera bakoitzean eta irteera Sin Galderarik ohikoenak ahoa beroa izan Ez dit atzetik joateko ohia perversión bat ee n ahoan beste bakoitzaren lepo Ibiltzen s! Hau hit marka hemen testamentuan da, ez dute jakin! bat izango ez dela salatu hemen, ala rack itxitura Audiencia ulertzeko hobeto litzateke daiteke

ASHABIM!

ematen zion bada aktibo baten jabea ez nor ondoan interes mota guztiak kendu egin da, nire oinak azpian Eskatu: baina jatorrizko zorra Zer erlijio jazarpena arrastorik, ezta ee n ahoa k stop jazarpena Moneylending da orain Allah-ordenaren arabera debekatuta dago Hau itsusi egongo guztiak azal mota nire oinak Cahiliyet pean bezala DeAbdulmuttalib'in interes lehen bere semea (nire osaba) Abbas interesa kentzen

ASHABIM!

Guztiz Cahilliyet durante el reinado de indargabetu lortu nahi vendettas odol lehen feud Abdulmuttalib'in (Osaba Zade) Rebia'nın odol eragin biloba kendu

PEOPLE!

Gaur egun, deabrua zure lur duzun s da berriro ezartzea eragin eta menderatzeko boterea du galdu betiko bidea Baina hori gauza kendu izan ezik, txiki lanpostu izango Pozik zion obeditu nahi ditut ikusiko Mantendu ihes erlijioa beharrik babestu du!

PEOPLE!

OVERSIGHT beldurra Allah Zentzu horretan emakumeen eta gizonen itsas pista eskubideak luke gomendatzen emakumeen zara, Allah dute, beren apaltasun eta chastity, konfiantza gisa jaso da Allah halal izena zenuen le ni ri itxaropentsua arabera Zure üzeridne emakumeen eskubidea ere badute, eskubide duzun baino gehiago Zure emakumeen eskubidearen alde, familia habia Si zabaldu dute, gustoko ez duzula niri ez dit le ri da edonork gordinak garbi ez bada edozein familia yuvanıza edonork konformatu ezagutzen dituzte ondo etortzen da, astiro bada Kanpo sin ez arrastorik jaio zen duzu zure eskubideen Emakumeak, herrialde göreneğine arabera, en hornitzeko jantzi da zuk eta jaten mota guztiak

ye bada!

utzi dut nola seguru harritzekoa guztiak ikasi bertikalak zain dagoela bere estututa Jainkoaren Liburu Santuaren esku utzi nahi du ye bada! Nire hitzak entzun ondo eta ona gerrian itsas le yi! Musulman bat, beraz, musulman musulmanen guztien anaia anaia dira Erlijioa anaia ez da bidezkoa inolako eskubiderik norbait bortxatu nahi beste jabetzakoa ko bihurtu da izan zituen adimenaren pleasantness lortzeko

ASHABIM!

Auto ni yi ze zulmet nau eta jaitsi Zin ni ere autodeterminazio eskubidea duzun

PEOPLE!

Jainkoaren Almighty eskubidea titular guztiak eskuinera (Koran da) dauka Ez da beharrezkoa variceal testamentuan guztiak ordaindu behar da Nor da haur ohe bat jaio zion dagokio Nor Adulterios jartzeko kenduko Nor erreklamazioak leinu bere beste despicable, ungrateful edo nagusia aita batetik bestera intisaba armarria, Jainkoaren jasan, aingeru madarikazioa, eta zu zeu inguruan musulmanen guztiak ilencine! Almighty eskuinera, hau da jendeak atsegin repent le ni ri, justizia eta testigantza ezta onartzen le ni ri

PEOPLE!

Lord bat da Aita bat dira, lurreko dira Adam, Adam, seme-alabak duzun guztia tan da Jainkoa, hortxe da gehien zion preziatuak Gainera, gehien errespetatu itsas erakutsi ni da Arabiera ez-Arab edozein Jainkoa-estimua de superioridad neurrian ez beste edozein PEOPLE! Bihar galdetzen didazu ahal izango duzu, zer diozu?

"-Jainkoaren enbaxadore bai, zuk baino vazifeni ekarri digu lekukotza lortuko eta aholku zuen luke topatu" (Messenger-i bere behatz altxatzen zeru aldera eta ordurako testigantza kongregazioa aktibatuta bedeinkatu honetan Ekrem esan deskargatu) Zaitez Shahid O Jauna! Be lekuko, O Jauna! Be lekuko, O Jauna!

Alıntı Yaparak Cevapla

Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »

forumsinsi.com