Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
אחרות, אינו, דתות, האיסלאם, חל, כי, של, תוקפו

תוקפו של דתות אחרות, כי האיסלאם אינו חל?

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

תוקפו של דתות אחרות, כי האיסלאם אינו חל?




תוקפו של דתות אחרות, כי האיסלאם אינו חל?
Hakkında תוקפו של דתות אחרות, כי האיסלאם אינו חל?




תוקפו של דתות אחרות, כי האיסלאם אינו חל?

הנביא מוחמד הנביא האחרון (עליו השלום) להם דת בעבר כגון, אלוהים שלח נביאי הדתות בתקופות שונות של ההיסטוריה להפריד את האנשים של האיסלאם, כמו הגעתו של היהדות, הנצרות, דתות עתיקות, הגיע לסיומו ושלח חוק חדש לרשות החוק הישן של האסלאם אללה ההפרשה החוק האלוהי בטלות יוסר בסופו של דתות ישנות החוק האלוהי יפוג, זה מה שקורה עם הדתות האחרות 1 - ראשית, רק זמן מסוים, הדתות הישן ואת כל האנושות, ואת מכסה בכלל, כל התנגדות מתוך העם של האיסלאם, שכונה מסוימת ביים: השיחה לסגת מסיבות אחרות מאשר האסלאם כדי לקבל בחזרה את ההודעה הבאה להזמין את היקום 2 - כמו הדתות הישן של מעשי הזוועה, את האנשים של התקופה ההיא, בחר את היעד, בזמן שלו היה לא רק איש גס רוח הידע, התרבות, וכן הבנה של המזג היתה מחשבה תחבורה תקשורת, פרימיטיבי של התרבות של כל האזור אמונות, מנהגים ושיטות עבודה של חילופי תרבות שונים של רעיונות לא צריך לשלוח את הנביאים בכל תחומי הכנסות הפרט, ולכן הוא חלש מאוד בדתות אחרות דרך הזמן, הידע האנושי, רעיונות, תרבות וציוויליזציה במונחים של ec כדי לשמור אבולוציה משמעותית, בן, על זכויות של דת האסלאם הפכה כל יכול לא יכול לשמוע את הדת האחרונה של האיסלאם לא לענות על הצרכים של האוכלוסייה המקומית, שלחה אדם על פני כדור הארץ 1400 שנים, אנשים דנו באפשרות של הדת על ידי טיפול של כל האנושות במובן זה מעבר של סחורות עד האנשים המודרניים של היום ומחר 3 עד יום הדין זמין - באמונות תפלות הדתות הישן, כאשר, על בסיס של אחדות של אמונה טפלה מעורבת עם אמונה אמונה, אלוהים, האיסלאם הוא עדיין היום הראשון של ההקצאה הוא איבד כתוצאה של רעננות וטוהר נשאר שלם, אנחנו האיסלאמית, כוח הרחוב מלא של השמש מאירה את הלילה כמו פנס של האיסלאם אל הדתות האחרות ולומר את המנורה אורות הרחוב השמש זורחת אחרי צריך הרחוב לעולם לפיד לא?



Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.