Avskjed Sermon |
10-11-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Avskjed SermonAVSKJED Sermon Hakkında AVSKJED Sermon AVSKJED Sermon (Denne prekenen, profeten i 632 AD Muhammad (saws) av Herren for mer enn hundre tusen muslimer har blitt tapt Hz Muhammad (saws) Lovet være Allah, og så sa Senada) EY FOLK! Mark mine ord lytte til yin Jeg vet ikke, kanskje i år, så for meg å kombinere en mer Peekaboo med deg her i det evige mysteriet FOLK! Dette er hvordan det hellige anledninger på en dag, en hellig måned, hvordan disse månedene at din by (Mekka) er en by hvor velsignet, sjeler, slik at rikdom er et hellig, beskyttet av noen form for voldtekt ASHABIM! Sikkert din Lord'll være i morgen, og i dag hver stat og avgang Sin OSS varme munnen Ikke gå etter meg i en tidligere perversjon s ee n munn pounding hverandres hals! Dette er bevis på treffet mark her, har ikke kjenner! Det kan være at ingen rapportert her, enten eller rack kabinett ville ha en bedre forståelse av høringen ASHABIM! Hvis du gir ham en eiendel i den eieren som neste Alle slags interesse har blitt fjernet, under føttene mine Krev: men til den opprinnelige gjelden Hva forfølgelsen av religion spore, heller forfølgelsen innom ee n munnen Moneylending er nå forbudt etter ordre fra Allah Den stygge man vil bo under mine føtter som alle typer hud Cahiliyet DeAbdulmuttalib'in interesse først å fjerne sin sønn (min onkel) Abbas 'interesse ASHABIM! Fullstendig avskaffet i løpet av regimet til Cahilliyet forfulgt vendettaer Fjernet fra barnebarnet til den første blodfeide Abdulmuttalib'in (Uncle Zade) Rebia'nın årsaken til blod FOLK! I dag er djevelen på land du i s gjenopprette makt innflytelse og dominans har mistet den evige veien Men du dette enn å fjerne ting, ser du de små jobber som jeg ville være glad for å adlyde ham Holdes vekk fra religionen for å beskytte dem! FOLK! Tilsyn frykter Allah i dette respektere rettighetene til kvinner og menn marine stien vil du anbefale Du er kvinner, har fått som en stiftelse av Allah, deres beskjedenhet og kyskhet, ved å love Allahs navn halal gjorde du le ni ri Din rett til å üzeridne kvinner, de har også rettigheter over deg Din rett på kvinner, utvider de familien reiret Si, at du ikke liker meg ikke jeg le ri er klart for noen rå Hvis du ikke betale for noe familien yuvanıza noen om de kjenner dem godt forsiktig Foreign Born i synd ikke spor Kvinner inn på deg dine rettigheter, i henhold til landet göreneğine, leverer kjole er at du og spiser alle slags Hvis dere! Jeg forlater dere med en trygg måte å studere i det hele tatt overrasket over at den vertikale holder henne fast Den hellige bok av Gud betrodd til det Hvis dere! Lytt til mine ord vel og bra midjen marine le yi! Muslimske bror av en muslim, slik at alle muslimer er brødre Religion bror er ikke eies av noen lovlige rett til å voldta noen andre Det viste seg at han måtte få pleasantness i sinnet ASHABIM! Self ni yi ze zulmet meg og senket Zin ni har også rett til å selv på deg FOLK! Gud Allmektige alle med rettighetshaveren rett (Koranen) har Det er ikke nødvendig å betale alle variceal testament Barn som er født på en seng tilhører ham Hvem er berøvet for utroskap Hvem hevder linjen fra sin far i en annen avskyelig, utakknemlige eller master til en annen intisaba skjerme, Guds vrede, englene forbannelsen og alle muslimer rundt deg selv ilencine! Allmektige Høyre, dette er hva folk liker omvende le ni ri, rettferdighet og vitnesbyrdet eller aksepterer le ni ri FOLK! Herren er én Faderen er ett, du er alle barn av Adam, Adam, jorden er tan Dessuten Gud, avhengig av hva som er mest dyrebart for ham, er den mest respekterte marine show ni Arabisk til ikke-arabiske noen overlegenhet Guds selvfølelse i den grad det er noen andre FOLK! I morgen vil du spør meg, hva ville du si? "-Guds ambassadør gjorde du utfører, heller enn vazifeni brakte oss vitnesbyrdet han ville bli funnet i en vil og råd" (Messenger-i Ekrem på denne velsignede vitnesbyrd ved å løfte fingeren mot himmelen og så slått på menigheten sier laste ned) Bli Shahid O Herre! Vær vitne, O Herre! Vær vitne, O Herre! |
|