Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
abû, bakr, forberedelsesdagen, til

Hz. Abu Bakr Til Forberedelsesdagen

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Hz. Abu Bakr Til Forberedelsesdagen




Hz Abu Bakr til forberedelsesdagen
Hakkında Hz Abu Bakr til forberedelsesdagen




Hz Abu Bakr til forberedelsesdagen

- Pr Aisha forteller: Hz Profeten pleide å komme til oss enten morgen eller kveld Men, den dagen Gud ga ham tillatelse til å emigrere, kom en hel time på formiddagen for oss Han aldri ville aldri ha tid Min far så ham

"Hz Profeten ville aldri ha på dette tidspunktet Det sikkert er en viktig årsak, sier han Hz Inngått Profeten, fikk min far opp fra sin plass ga ham plasseringen Jeg var med min far og min søster Asma Hz Far til profeten

"De går ut, sier han Min far

"O Allahs sendebud, de er mine døtre Min mor for å få min far til å ofre til deg Jeg lurer på hva er denne jobben? "Han spurte Hz Profeten

"Han emigrerte til meg og tillot meg å komme ut av Mekka, sier han Min far

"O Allahs sendebud! Jeg ønsker å være venner, sier han Hz Profeten

"Jeg kom hit for å ta med deg," sa han Han har aldri sett deg gråte glede frem til den dagen en person Den dagen min far gråt av glede og hüngür hüngür

"O Allahs sendebud, de følgende to kamelen forberedt på det, sier han Så, for å veilede dem, Bani bygninger b Abdullah ibn Bakr stamme Erkad'ı leide B En mor til dette, Bani Sehm Amr kabilesindendi og han müşrikti ennå Ble levert til ham før den dagen de vil flytte for å se på kameler [1]

- Pr Aisha sa: Min far

"O Allahs sendebud, ta meg med det, sier han Hz Profeten

"Ja, jeg tar sammen med deg også, sa han Min far

«Jeg har to fortsetter min For seks måneder i denne bransjen siden jeg begynte å mate dem Få noen til deg, "sa han Hz Profeten

«Jeg bare kjøpe den, sier han Kjøpte en av kamelen Deretter dro de til grotten avslutte [2]

- Asma sa: Hz Mekka, kom profeten til oss to ganger om dagen Men middagstid kom og jeg var en full dag med utvandring

"O min far! Se, Hz Kommer fra profeten, "sa jeg Min far

"Min mor for å få min far til å ofre profeten Getirten ham her på denne timen, er dog en viktig, sier han Hz Far til profeten

"Du vet, Gud ga meg tillatelse til å avslutte fra Mekka?" Sa han Min far

"O Allahs sendebud! Vil jeg være venner? "Han spurte Profeten Profeten

"Ja, vil du bli!" Sa han Min far

«Jeg har to fortsetter min Siden mate dem eller noe, ventet på denne dagen Få en av dem, sier han Hz Profeten

"Du får bare penger, sa han Min far

"Min mor ofret pappa komme til deg, ønsker du å ta pengene, sier han De har utarbeidet en tabell av tilbud Så jeg kastet meg tilbake beltet, han hektet opp et stykke av tabellen De gikk fjellhule, stoppet de og Sevres Min far kom til hulen, før profeten kom inn i grotten, alle hull ved å putte en finger for å skade profeten det var en sjekk på insekter Abu Bakr også mistet Quraysh og profeten satt rundt på jakt etter dem Awards bringer profeten vaadettiler hundre kameler To fjellene i Mekka begynte å se etter Hvor de kom til fjellet Sevres Abu Bakr, som peker til en person som står overfor hulen

"O Allahs sendebud! Denne personen ser på her, sa han Hz Profeten

"Nei, vingene av engler gjemme oss, sier Denne gangen, det begynte å tisse mens du står i ansiktet av grotten Hz Profeten

"Hvis du så oss ikke gjøre det, sier han Dermed hadde de tre dager i grotten Amir b Füheyre sauene våre bringe dem, bor med dem om natten, med beite var gjetere i morgen Kvelden gikk sammen med dem Men de beveger seg sakte sauer kveld da min far var å ta profeten Zannederlerdi at hyrdene, og han er med dem Min bror Abdullah i Mekka i løpet av dagen går rundt, samle nyheter Kom til hulen kollapset i mørket, gi dem nyheten Etter at han forlot dem i mørket, var i Mekka i morgen



Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.