Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
abû, bakr, hazrat, heriotza

Abu Bakr Hazrat Heriotza

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Abu Bakr Hazrat Heriotza




Abu Bakr Hazrat heriotza
Hakkında Abu Bakr Hazrat heriotza




Abu Bakr Hazrat heriotza

Hazrat Abu Bakr, prestatu zen hil, Hazrat A'ishah (ra) iritsi zen, eta honako olerki irakurri: 'zin zure bizitza I, soul da pertsona aberastasuna berreskuratzeko de estutzen eragindako bularrean harrapatuta'

honen ondoren, Hazrat Abu Bekir off bere aurpegia, esan zuen: Ez da, honela:

heriotza Hori izan zen benetan edan (O gizon) zuk zer ye erabiltzen ihes

(Kaf/19)

Shroud dit, ez dut garbitu eta bi soineko, bizi da hildako gehiago delako pertsona berri bat soineko bat behar baino

Hazrat A'ishah (ra), Hazrat Abu Bakr heriotza berehala irakurri ondorengo poema: Bere aurpegia zuria eskatu zuen luke euria umezurtzek udaberri honetan mesedetan, alargunak emakumeen aterpe izan zen

Gero Hazrat Abu Bakr (ra) k dio: hau da commendable, ezin da eta merezi de la Prophet Hazrat '

Hazrat Abu Bakr Ashab-I alokairua sartu aurretik esan du:

- Ba al çağırmıyalım medikua duzu aztertuko du?

- Medikuaren niri begiratu eta 'I egin nahi dut! " esan

Selman Faris-i (ra) izateko Prophet bisitatzeko Abu Bakr aurretik iritsi zen, eta esan du:! 'O Abu Bakr, aholku gurekin haragi "

Thereupon esan zuen: 'Jainkoak mundua zabalduko da ez al duzu ezagutzen goizean otoitz beharrezkoak diren behar egiten duten beste Harengandik bat Jainkoaren gizon bat du embezzled hartzeko

Ildo horretan, nahiz eta zuk embezzled iraintzea, Jainkoaren sua egiten dute behera! "

Hazrat Abu Bakr (RA) Las heavy kako gaixotasuna ordez, nahi duten pertsona bat kalifa Omar kalifa utzi behar izan zuen bezala ere honen gainean, esan zuen:

- Gure Jauna gure on indartsu eta sendoa zer erantzun norbait emateko hautatu duzun galdetzen diot nire buruari?

- Bere funtzionario biziz hayırlılarını bakoitzeko esaten!

Gero Prophet bidali duen oharra Noiz esan Hz Omar Omar du:

Know Allah duten egunean eskubidea du eta gauez ez zuen eskubidea onartzea Jainkoa gau eskubidea du egunean zehar ez onartzea da eda Demagun la Resurrección Allah Eguna ez onartzea eskala heavy arduradun nafileyi ezean, baina eskubide eta eskubide munduko eskubide osoz duten outweighs beste edozein ötürüdür irakasgaia dira eskubidea epaiketa bat ez da berez zerbait astuna izango Epaiketaren eskala argi Montoia mizanları egunean, baina falsehood eta falsehood gai dira etorri argi dute apur bat delako

Jakina, oreka ez da beste zerbait zartaginean superstizioa baino apur bat izango du

Ala, paradisu pertsonen artean eskriturak ederrena eman dio esan dute akatsak Zentzu honetan, bat ikusten ari duzuna dituzte euren I got behera Amam Yim hauen ordena! der

Zalantzarik Infernuko jendearen artean gehien gaiztoak eskriturak aipatu İşlemiş helburua modu bat izan daiteke kanpo-oharra honen du balentriak 'pertsona horien aurpegiak alta ematen diot

Ez dio axola nor uste du Allah en erruki eta zigorrak, eta zigorra kaçsın zikretmiş Elortza, eskuetan bere esku duten bere burua arriskuan jartzeko, beste Allah baino, nahi eskubide hori! Ekarri ezer ez bada hil beharrean honetan nasihatimi cute nasihatimi entzun ez entzun ez baduzu dagoeneko die nola heriotza ez bada zerbait pertsona Benetan gorroto izango dio eutsi ahal izango duzu!

Said b Müseyyeb dio: Hazrat Abu Bakr (ra) prest dago, hil ashabdan pertsona batzuk etorri ziren eta esan zion: 'O Profeta kalifa! dira egoera dugu ikusi azıklandır in gurekin dugu

Thereupon Abu Bakr esan du:

- Nork esan du honako hitz eta gero hiltzen denean, bere Jainkoaren espiritua du argi horizonte on!

- Zer bistako horizonte da?

- Bada Tronu lorategi aurrean plaza bat da, ibai, zuhaitz egunero aurre egin behar han, errukia hartu arima bere tokia, Jainkoaren duten esaten dizu ondorengo promesa egin dute ere:

O Jainkoa! sortu dituzu, ez derrigorrez behar nahiz mahlukâta parted bi talde bedeinkazioa taldeak, niretzat bedeinkazio talde cehenem ile sartu haiek, infernu jartzeko egin ondoren!

O Jainkoa! Ziur asko izaki, duzu, dituzte sortu aurretik parted, Whose da zatiketa egin zatiketa bat, lasaitasuna, Whose esan, Whose da gaizto, Whose bekatu egin docile nire lasaiak egiteko!

O Jainkoa! Beraz, zure arima bakoitzaren ezagutza sortu aurretik ez zekien zaitu dutenak obeditzen duzun entretenigarri nere salbazioa ez da!

O Jainkoa! Ez zara baimendutako niri inork ez dezan Barkatu adierazteko, niretzat hurbilago esan nahi horregatik ilea lortu duzu!

O Jainkoa! funtzionario mugimenduak baloratzen ez mugitu ezer baimena duzu Piedad ile mugitu niri behintzat lortu duzu!

O Jainkoa! sortu duzu ona eta gaizkia dute bi ataletako bakoitza me ihsanlar da bere ilea ona sortu da!

O Jainkoa! Zerua eta infernua halkettin zer paradisu de diruz lagunduko egoiliar bakoitzaren sortu dute nigan ile zaude!

O Jainkoa! pertsona bat egin bere bularrak duzun du de perversión narrowed bere nigan fede nire bularrean zabaltzeko, fede apaintzen nire bihotzean!

O Jainkoa! Beraien lana ez emaitzak neurtzen auto-lotua me eder bizitza heriotzaren ondoren bizi gaitezen! Bere ni itxi!

O Jainkoa! Norbaitek beste nor eta konfiantza izatea espero goizez eta akşamlarsa güvencim nahiz eta espero dut hori alferrik galtzen ari zinen! Orientazioa eta sin culto Jainkoaren boterea batetik aldi berean, baina YLE izan dut!

Gero, Hazrat Abu Bakr (ra) k dio: 'Hori guztia izan du Allah Liburua esan'



Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.