Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
afscheid, preek

Afscheid Preek

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Afscheid Preek




AFSCHEID Preek
Hakkında AFSCHEID Preek




AFSCHEID Preek

(Deze preek, profeet in 632 na Chr Mohammed (vzmh) door de Heer voor meer dan honderdduizend moslim is verbeurd Hz Mohammed (vzmh) Alle lof zij Allah en zei toen Senada)

EY MENSEN!

Let op mijn woorden te luisteren naar de yin Ik weet niet, misschien na dit jaar, hier met u als de eeuwige mysterie van een combinatorische ce voor mij MENSEN!

Dit is hoe de heilige gelegenheden in een dag, een heilige maand, hoe deze zijn de maanden dat uw stad (Mekka) is een stad van hoe gezegend, een ziel, dus dat rijkdom is een heilige, beschermd door enige vorm van verkrachting

ASHABIM!

Zeker uw Lord'll morgen, en vandaag elke staat en het vertrek Sin FAQs warme mond Ga niet achter me in een voormalig perversie s ee n mond beukende elkaars nek! Dit is een bewijs van de hit merk hier niet over de know! Het kan zijn dat niemand hier gemeld, ongeacht of rackbehuizing zou een beter begrip van gehoor

ASHABIM!

Als je hem een aanwinst voor de eigenaar Who's Next Elke soort van belang is verwijderd, onder mijn voeten Nodig: maar aan de oorspronkelijke schuld Wat de vervolging van de religie op te sporen, noch de vervolging te stoppen door ee n mond Moneylending is nu verboden door Allah's bevel Daterend uit onder mijn voeten net als alle andere soorten van de menstruatie Cahiliyet dit lelijk DeAbdulmuttalib'in belang op de eerste terwijl hij zijn zoon (mijn oom) Abbas 'belang

ASHABIM!

Volledig afgeschaft tijdens het bewind van Cahilliyet nagestreefd vendetta Verwijderd van de kleinzoon van de eerste bloedwraak Abdulmuttalib'in (Oom Zade) Rebia'nın oorzaak van bloed

MENSEN!

Vandaag, de duivel is op je land je in 's herstel van de macht van de invloed en dominantie heeft verloren de eeuwige weg Maar u dit behalve het verwijderen van dingen, zie je de kleine banen die ik zou blij zijn om hem te gehoorzamen Weg te houden van religie in om hen te beschermen!

MENSEN!

Wees niet bang van Allah en in dit opzicht de rechten van vrouwen parcours mannen TOEZICHT mariene ik zou aanraden U bent vrouwen, hebben ontvangen als een vertrouwen van Allah, hun bescheidenheid en kuisheid, door te beloven de naam van Allah halal heb je le ni ri Uw recht om üzeridne vrouwen, zij hebben ook rechten over je heen Uw recht op vrouwen, zetten ze uit de familie nest Si, hoef je niet zoals ik no me le ri is duidelijk voor iedereen rauw Als je niet genoegen nemen met elk gezin yuvanıza iemand als ze weten dat ze goed zacht Buitenlandse Geboren in zonde niet te traceren Vrouwen in op je rechten, afhankelijk van het land göreneğine, het leveren van de jurk is dat u en eet alles

Indien gij!

Ik laat u met een veilige manier om te studeren aan alle verbaasd dat de verticale haar vast te houden Het Heilige Boek van God toevertrouwd Indien gij! Luister goed naar mijn woorden en goede taille Marine Le yi! Moslimbroeder van een moslim, dus alle moslims zijn broeders Religie broer is geen eigendom zijn van een wettig recht om anders verkrachting iemand Het bleek dat hij moest de aangenaamheid van de geest te krijgen

ASHABIM!

Zelf ni yi ZE zulmet mij en verlaagd Zin ni hebben ook het recht op zelfbeschikking op je

MENSEN!

Almachtige God de juiste houder het recht (de Koran) heeft Er is geen noodzaak om alle variceale testament te betalen Kind dat wordt geboren op een bed aan hem toebehoort Die verstoken zijn van overspel Die beweert lijn van zijn vader in een andere verachtelijke, ondankbaar of master aan een andere intisaba schild, de toorn van God, vervloeken de engelen en alle moslims om je heen ilencine! Almachtige rechts, dit is wat de mensen zich bekeren le ni ri, justitie en de getuigenis graag noch aanvaardt le ni ri

MENSEN!

Here is een Vader zijn een, je bent allemaal kinderen van Adam, Adam, de aarde is tan Naast God, indien het meest dierbaar is hem, is de meest gerespecteerde marine show ni Arabisch naar niet-Arabische eventuele superioriteit van God achting voor zover er sprake is van andere MENSEN! Morgen zult u het mij vraagt, wat zou je dan zeggen?

"-God 's ambassadeur heb je uit te voeren, in plaats van vazifeni bracht ons het getuigenis dat hij zou krijgen in een testament en raad" (Messenger-i Ekrem op deze gezegende getuigenis door het opheffen van zijn vinger naar de hemel en draaide op de gemeente zei te downloaden) Word Shahid O Heer! Wees getuige, O Heer! Wees getuige, O Heer!



Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.