|
|
Konu Araçları |
alessandro, arias, barcellona, daniela, opera, scarlatti |
Daniela Barcellona - Alessandro Scarlatti Opera Arias |
09-13-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Daniela Barcellona - Alessandro Scarlatti Opera AriasDaniela Barcellona - Alessandro Scarlatti Opera Arias Sinfonia avanti l''Opera (Marco Attilio Regolo) Voglio a terra (Marco Attilio Regolo) Non la vuoi (Marco Attilio Regolo) Lascia almeno (Marco Attilio Regolo) Sinfonia avanti l''Opera (Telemaco) Già nel seno (Telemaco) Ho il cor tutto foco (Telemaco) Vendetta, vendetta (Telemaco) Sinfonia avanti l''Opera (Griselda) Non sospira (Griselda) Bellezze spietate (Griselda) Vorresti col tuo pianto (Griselda) Sinfonia avanti l''Opera (Tigrane) Ma qual cor (Tigrane) Un solo sospiro (Tigrane) Se mai ti punse il cor (Tigrane) Sinfonia avanti l''Opera (Carlo re d''Allemagna) Quel cor ch''un regio serto (Carlo re d''Allemagna) Il mio cor costante e fido (Carlo re d''Allemagna) Aure voi che sussurrando (Carlo re d''Allemagna) Sinfonia "doppo che sia alzata la tenda" (Cambise) Io parto vincitor (Cambise) In quelle luci belle (Cambise) Mi cinga la fama (Cambise) Rom contents Scarlatti Italiano Rom contents Scarlatti English Rom contents Scarlatti Deutsch Rom contents Scarlatti Français Daniela Barcellona ve Marcello Di Lisa ile bu albüm, arya ve opera tutkunları için arşivlik bir parça olacak Sony Music label’ı Deutsche Harmonia Mundi etiketli bu albüm tüm klasik müzikseverleri bekliyor Ürünün Resimleri: Ürün Özellikleri :
Piyasa Fiyatı - 12092012 25,23 TL |
|