|
|
Konu Araçları |
efektleriyle, efsanesi, geliyor, god, için, kaos, müthiş, war, yıkım |
God Of War Efsanesi Kaos Ve Yıkım İçin Müthiş Efektleriyle Geliyor |
10-25-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
God Of War Efsanesi Kaos Ve Yıkım İçin Müthiş Efektleriyle GeliyorGod Of War Efsanesi Kaos Ve Yıkım İçin Müthiş Efektleriyle Geliyor Oyun dünyasına “merhaba” dediği 2005 yılından bu yana sektörde bir mihenk taşı olmayı başaran efsanevi God of War serisinin 3 ve final oyunu, 17 Mart 2010, Çarşamba günü PlayStation®3 sahipleriyle buluşuyor Oyun tutkunlarının nefeslerini tutarak beklediği God of War III’te, Kratos tüm öfkesi ile düşmanlarına kan kusturuyor Teknik özellikleri, nefes kesen grafikleri, ışıklandırma detayları ve Antik Yunan mitolojisi ile God of War III, destansı bir macera yaşatıyor Hazır olun, “kaos yeniden yükselişe geçiyor!” Dört gözle beklenen efsane oyun God of War III, 17 Mart’ta çıkıyor Sadece PlayStation®3’e özel olarak geliştirilen ve ilk oyundan bu yana milyonlarla ifade edilen bir hayran kitlesi yaratan God of War, serinin 3 ve final oyunu ile de adından çok söz ettireceğe benziyor Tutkunlarının doyamadığı aksiyon ve savaş, yeni oyunda doruk noktasına ulaşıyor Aksiyonların arasına serpiştirilen akıllıca tasarlanmış bulmacalar da sürprizler yaşatıyor God of War III, adeta bir görsel şölen tadındaki gelişmiş teknolojisi ile de benzersiz ve çok iddialı Yüz ifadesi ve mimikleri üzerinde titizlikle çalışılan Kratos, bu destansı maceranın eşsiz kahramanı olarak bakalım oyuncuları ne gibi yolculuklara sürükleyecek? “Ares düşmanlarımı yok et ve tüm hayatım senin olsun” 2005 yılında, bu sözlerle başladı macera Tanrılar’ın hizmetkarı olan Kratos’un geçmişte işlediği günahlardan kurtulmak için Tanrılar’ın her dediğini yapması, Savaş Tanrısı Ares’i yok etmek üzere yola çıkışı, dağları aşarak, çölleri geçerek Pandora’nın Kutusu’na ulaşması, öfke dolu Kratos’un, Ares’ten çok daha hiddetli bir Savaş Tanrısı haline gelmesi ve Tanrılar Kralı Zeus’un yeraltında yaşamaya mahkum ettiği Titanlar’ın sırtında Olimpos dağına tırmanması… İşte God of War tutkunları, 2 oyun boyunca, tüm bu macera ve aksiyon dolu yolculukta yerini almış ve efsanenin sonu için nefeslerini tutmuş 3 oyunu sabırsızlıkla bekliyordu Sonunda, sadece kaos olacak… Sadece PlayStation®3’e (PS3™) özel olarak geliştirilen God of War®III, multimilyon satan bu efsane üçlemenin final oyunu Sony Computer Entertainment Santa Monica Stüdyoları’nda geliştirilen God of War III, nefis grafikler ve kendisini arkadan vuran Tanrılar’dan intikam almak için sabırsızlanan Kratos’u, katliamın ve yıkımın merkezine koyan, son derece ince düşünülerek tasarlanmış bir entrika ile hayata destansı bir savaş katıyor Eski Yunan mitolojisi aleminde geçen God of War III, oyuncuya, onu arkadan vuran Tanrılar’dan intikam almak için kimi zaman korkutucu yükseklikteki ve mitolojiye göre tanrıların oturduğu dağ olan Olimpos dağına tırmanarak, kimi zaman da cehennemin koyu derinliklerinde gezinerek, eski-Spartalı savaşçı Kratos rolünü veren tek kişilik bir oyun Kratos, üçlemenin bu son bölümünde, acımasız arayışı boyunca Olimpos’u yok etmek için karmaşık bulmacalar çözerken, mitolojinin en karanlık yaratıklarının da üstesinden gelmek zorunda God of War III’de Kratos’un kırbacı andıran çift zincirli bıçakları ve kılıç gibi silahlarına bir dizi yeni silah ve sihir de eklenmiş 4 kat büyük, 4 kat daha gerçekçi God of War III, oyuncunun, kendisini gerçek bir savaşın içinde hissedebilmesi için baştan başa son derece gelişmiş bir görsel teknoloji ile yaratıldı PlayStation®2 için geliştirilmiş God of War II bilgisayar eğlence sistemine kıyasla 4 kat daha yüksek poligon sayısı, gerçek hayatla tıpa tıp benzeyen karakterleri, dinamik ışıklandırma efektleri, sağlam silah sistemi ve Kratos’un kadere kalmış arayışına kusursuz bir gerçeklik getiren dünyayı değiştiren senaryosu ile God of War III, gerçekten benzersiz, dinamik, heyecan dolu ve çok gerçek bir final Atalarına nazaran 4 kat daha büyük ölçekli bir savaş atmosferi sunan God of War III ile oyuncular, daha önce hiç tatmadıkları bir savaşa katılma şansına sahip oluyor PlayStation® 3 sahipleri, benzersiz ve tadı damaklarında kalacak bu deneyimi yaşatan God of War III’e 129 TL’ye sahip olabiliyor PlayStation®3’ün gücüne tanık olun Kratos, Olimpos’un ağır ordusunu vahşice katlederken, ordunun komutanları da acımasız ve ölümsüz askerlerini, dalga dalga Kratos’un üzerine gönderiyor Çığır açan ölçek derinliği God of War III’te Kratos, God of War II’ye kıyasla 4 kat daha geniş alanlarda arayışını sürdürüyor Empire State Binası yüksekliğindeki seviyelerde yaşayan, nefes alan, o yüksekliklere tırmanan Titanlar’ın ardında ilerlerken tüm ordularla savaşıyor Daha önce hiç görülmemiş yüksekliklere God of War III ulaşıyor Gerçekçilik Oyuncular, binlerce dinamik ışık aydınlatması, son derece gerçekçi kas hareketleri ve yüz mimiklerine olanak tanıyan 4 kat daha yüksek poligon sayısı ile eşsiz bir 3D dünyasında savaşma imkanı buluyor Daha önce hiç yaşamadığınız bir deneyim Zorlu bir mücadele, karmaşık bulmacalar, ilham verici dünyaların keşfi ve Kratos’un destansı hikayesinin tatmin edici bir son ile bitişi… Sofistike olaylar dizisi God of War III’teki olaylar dizisi, üçlemeye tam anlamıyla destansı bir nokta koyuyor Hikaye, ahlaki sonuçlardan Tanrılar’a karşı yapılan savaşlara kadar Yunan mitolojisindeki geleneksel temellere uygun olarak anlatılıyor Yönetilebilir yaratıklar God of War III’te, Yunan mitolojisindeki tehditkar yaratıkların birçoğu, artık isteklerine göre manipüle edilebiliyor Kratos, bu yaratıkları gedikleri aşmak, düşmanları bozguna uğratmak, bulmaca ve gizemleri açığa çıkarmak için ve imha etme işlemini tamamlamak üzere bir araç olarak kullanıyor Yeni silahlar ve mücadele sistemi Cestus (mahvedici güçlü metal eldivenler) gibi yeni ölümcül silahlar ve diğer savaş aletleri, Kratos’un düşmanla çeşitli yeni tekniklerle mücadele etmesini sağlıyor Işıklandırma teknolojileri God of War III’te kullanılan dinamik aydınlatma çözümü, ancak Cell CPU’lar tarafından sağlanan bilgi işlem gücü ile mümkün olabiliyor Örneğin, Yüksek Dinamik Aydınlatma Teknolojisi’ni (HDRL) kullanan kamera, insan retinasını taklit ediyor Kratos karanlık ya da güneşli bir alana geçtiğinde, oyuncuların, tıpkı insan gözünün farklı aydınlatmaya sahip ortamlara alışması gibi keskin bir parlaklık hissetmesini sağlıyor |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|