Dragon Age’Den Yeni Video |
10-25-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Dragon Age’Den Yeni VideoBioWare’in yıllar önceki klasik oyunu olan “Baldur’s Gate’in” ruhani takipçisi olarak gösterilen, zamanında ilk olarak PC için duyurulan ve daha sonra da BioWare’in EA bünyesine geçmesiyle de ekonomik çıkarlar doğrultusunda Playstation 3 ve Xbox 360 için de yapımına başlanan ve yılın sonlarında doğru her üç platformda da görücüye çıkacak olan “Dragon Age’in” yeni bir videosu yayımlandı İyi seyirler http://wwwgametrailerscom/player/45936html |
Dragon Age’Den Yeni Video |
10-25-2012 | #2 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Dragon Age’Den Yeni VideoOyun kesinlikle yeni bir oyun değil tam bir NWN expansiyonu Aynı grafikler, aynı level ve savaş sistemi Videolardakinin aksine tepeden bakışlı küçük karakterler ile oynanıyor Zoom yapıp karakteri büyütürseniz kamera açıları nedeni ile partiyi yönetmeniz mümkün değil Yani oblivion ya da Gothic benzeri bir oyun motoru düşünmeyin Çok sayıda sinematik ileri düzey ingilizce gerektiriyor |
Dragon Age’Den Yeni Video |
10-25-2012 | #3 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Dragon Age’Den Yeni VideoKusura bakmayın ama bazı verdiğiniz bilgiler yanlış,oyun kesinlikle tepeden küçük karakterle oynanmıyor,videodaki oynanış doğruAyrıca aynı grafikler ve savaş sistemi değil tamamen değişik ve efekt ağırlıklı güzel grafiklerParti nedir? Oyunda böyle bir kavram yok,knightla karıştırmadığınıza eminmisiniz?oyun online oynanmıyor çünkü |
Dragon Age’Den Yeni Video |
10-25-2012 | #4 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Dragon Age’Den Yeni VideoÖzür dilerim NWN kısaltması yerine açık yazmalıydım Oyunu Knight online ile değil Bioware firmasının 2002 tarihli oyunu Neverwinter Knights ile karşılaştırdım 2-3 expansion sonrasında da NWN2: Storm of Zehir'i çıkardılar Hepsi benzer oyunlardı, ciddi bir yenilik içermiyorlardı Aradan geçen 7 yıla ve diğer RPG'lerin çıtayı hayli yükseltmiş olmasına rağmen Dragon Age'de kullanılan karakter animasyonları aynı, savaş sistemi aynı, aynı şekilde zoom yapınca büyük görünen ama savaşmak ve dungeonlarda yol bulmak gerektiğinde izometrik (yukarıdan bakışlı) kamera kullanma zorunluluğu, koridorlarda koşturan transparent küçük karakterler Videolarda izometrik kamera açısı ile savaş gösterilmediği için bu kez farklı bir oyun yaptıklarını düşünmüştüm ama değil Bu arada hikaye ile Yüzüklerin Efendisi arasındaki benzerlikleri görmezden gelmek mümkün değil (İradeleri yetersiz olduğu için karanlık tarafa geçen ve shadow olarak dünyamıza dönen rahipler, ufukta yükselen kötülüğün orduları vs) |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|