![]() |
Resident Evil 6, Korkuya Geri Dönüyor |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Resident Evil 6, Korkuya Geri DönüyorHayatına bir korku oyunu olarak başlayan ve ilk zamanlarda bu işi gayet iyi yapan Resident Evil daha sonra bir şekilde bu çizgiden kaydı ve aksiyona döndü ![]() ![]() IGN'in dün yayımladığı bir röportaj ile bu soruya biraz şüpheyle de olsa "Evet" yanıtını verebiliriz ![]() ![]() ![]() ![]() "İnsanlar çok farklı şeylerden korkuyor ve RE6 ile biz de herkese yönelik farklı türde korku öğeleri çıkartmaya çalışıyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() Kendisine basın toplantısındaki açıklamasından yola çıkarak oyunun ölçeği (genişliği) ve hikayesi ile ilgili, böyle büyük bir ölçekte, korku öğesini yaşatmanın zor olup olmadığı sorulduğunda ise Yoshiaki Hirabayashi şunları söyledi: "Bence hikayenin ölçeği ve kokru elementleri arasında bir uyumsuzluk olmaz ![]() ![]() ![]() ![]() Evet, kısacası Yoshiaki Hirabayashi bizlere Resident Evil 6'dan herkesin kendi sevdiği tadı bulacağını ve tıpkı eski günlerdeki gibi korkacağımızı belirtiyor ![]() ![]() //MERLİNİN KAZANI |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|