Google Chrome Kilitlendi Hatası Çözümü

Eski 09-01-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Google Chrome Kilitlendi Hatası Çözümü



Google Chrome Kilitlendi Hatası

Eyvah Google Chrome çöktü Hatası

Google Chrome Kilitlendi Hatası Çözümleri şöyledir,

tabi ilk yapacağınız şey çerezlerinizi temizlemek sorun hala devam ediyorsa;

Tarayıcıyı yeniden başlatmayı deneyin

Mümkün olduğu durumlarda, Google Chrome önceki tarama oturumunuzdaki web sayfalarını geri yükler

Bilgisayarınızda Internet Download Manager yüklü mü?

Bilgisayarınızda Internet Download Manager yüklüyse, IDM sürüm 603 Beta'ya geçin veya Seçenekler > Genel bölümüne giderek "Gelişmiş tarayıcı entegrasyonunu" devre dışı bırakın

Çakışan yazılım olup olmadığını kontrol etme

Adres çubuğuna about:conflicts yazarak Windows'ta çakışan yazılım kontrolü yapabilirsiniz Google Chrome'un çökmesine neden olduğu bilinen bir yazılımınız varsa, söz konusu yazılım, çakışmayı gidermek için önerilen işlemlerle birlikte bu sayfada sizin için vurgulu gösterilir Birçok durumda, çakışan yazılım, virüsten koruma yazılımı kullanılarak kaldırılması gereken kötü amaçlı yazılım çıkmaktadır

Yeni bir tarayıcı kullanıcı profiline ihtiyacınız olup olmadığını denetleyin

Bu mesaj sürekli karşınıza geliyorsa, tarayıcı kullanıcı profiliniz bozulmuş olabilir Öncelikle, Default alt klasörünü User Data klasörünüzden başka bir yere taşımayı deneyerek sorunun düzelip düzelmediğine bakın:

Başlat menüsü > Çalıştır'a gidin

İşletim sisteminize bağlı olarak, aşağıdaki dizinlerden birini metin alanına girin:

Windows

Windows XP: %USERPROFILE%Local SettingsApplication DataGoogleChromeUser Data

Windows Vista ve Windows 7: %LOCALAPPDATA%GoogleChromeUser Data

Mac OS X: ~/Library/Application Support/Google/Chrome/Default

Linux: ~/config/google-chrome/Default

Tamam'ı tıklayın

Açılan pencerede, "Default" klasörünün adını "Yedek" olarak değiştirin

"Yedek" klasörünü "User Data" klasöründen alarak bir seviye yukarıdaki "Chrome" klasörüne taşıyın

Hatayı görmeye devam ederseniz, mevcut profilinizin yerine kullanmak üzere yeni bir kullanıcı profili oluşturmayı deneyin

Korunan sistem dosyalarıyla ilgili sorunları denetleyin

Başlat menüsü > Çalıştır'a gidin

Şunu girin: SFCEXE /SCANNOW (SFCEXE ile /SCANNOW arasında boşluk bıraktığınızdan emin olun) Bu komut, bilgisayarınızdaki korunan sistem dosyalarıyla ilgili sorunları tarayıp düzeltecek Microsoft yardımcı yazılımını başlatır

Google Chrome'u açmayı deneyerek hata mesajının hala görüntülenip görüntülenmediğine bakın

Bunların hiç biri işe yaramadıysa Sorun hala devam ediyorsa BURADAN yardım alabilirsiniz


Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »
Konu Araçları Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş Arama
Görünüm Modları


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.