|
|||||||
![]() |
|
|
Konu Araçları |
| actionscript, dvd, eurosoft, nesne, programlama, seti, yönelimli |
Eurosoft Actionscript 3 Nesne Yönelimli Programlama Dvd Seti |
|
|
#1 |
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Eurosoft Actionscript 3 Nesne Yönelimli Programlama Dvd SetiEurosoft Actionscript 3 Nesne Yönelimli Programlama Dvd Seti ACTIONSCRIPT 3 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA 1 BAŞLARKEN1 Eğitim Hakkında2 PROGRAMLAMAYA GİRİŞ 1 Programlama nedir ? 2 Kimler programlama yapabilir ? 3 Programlama Çeşitleri Nelerdir ? 4 Editör Seçimi 3 KOD YAZMAK 1 Actionscript Panel 2 Flash Builder 3 Flashdevelop 4 TEMEL YAZIM KURALLARI 1 Noktalama kullanımı – nokta 2 Noktalama kullanımı – virgule 3 Noktalama kullanımı – noktalı virgule 4 Noktalama kullanımı – iki nokta üst 5 Parantezlerin kullanımı – süslü parantez 6 Parantezlerin kullanımı – köşeli parantez 7 Büyük-Küçük karakter kullanımı 8 Kullanılamayacak isimler 9 Deyim İşleme Süreci 10 trace()’i kullanmak 11 Açıklama satırlarını kullanmak5 ISIMLENDIRME STANDARTLARI 1 İsimlendirme standartı nedir ? 2 Isimlendirme sırasında dikkat edilmesi gereken temel kurallar 3 Pascal Notation 4 Camel Notation 5 Hungarian Notation 6 Underscore Notation 6 DEĞİŞKENLER İLE ÇALIŞMAK 1 Değişkenler nedir ? 2 Değişkenleri tanımlamak 3 Değişkenleri kullanmak 4 Değişkenin kapsamlarını belirlemek 7 VERİ TÜRLERİNİ ANLAMAK 1 Veri Türü nedir ? 2 Veri Türü denetleme – Derleme zamanı 3 Veri Türü denetleme – Çalışma zamanı 4 Veri Türü denetleme – is operatörü 5 Veri Türü denetleme – as operatörü 6 Boolean veri türü 7 Number-int_uint veri türleri 8 String veri türü 9 Null veri türü 10 Void veri türü 11 Object veri türü 12 Veri türü dönüştürmek nedir ? 13 Sistemin veri türü dönüştürmesi 14 Geliştiricinin veri türü dönüştürmesi 15 Boolean veri türüne dönüştürmek 16 String veri türüne dönüştürmek 17 Number veri türüne dönüştürmek 8 OPERATÖRLERİ KULLANMAK 1 Operatörlerin öncelik sıralaması 2 Artırma ve Azaltma Operatörleri 3 Metamatiksel Operatörler 4 İlişkisel operatörler 5 Eşitlik operatörleri 6 Mantıksal operatörler 7 Atama operatörleri 9 KOŞULLU İFADELERİ KULLANMAK 1 Koşullu ifade nedir ? 2 “if” deyimini kullanmak 3 “if else” deyimini kullanmak 4 “if else if… ” deyimini kullanmak 5 “switch” koşullu ifadesini kullanmak 6 İç içe girmiş koşulları kullanmak 10 DÖNGÜLER İLE ÇALIŞMAK 1 Döngü nedir ? 2 “for” döngüsünü kullanmak 3 “for…in” döngüsünü kullanmak 4 “for…each…in” döngüsünü kullanmak 5 “while” döngüsünü kullanmak 6 “do…while” döngüsünü kullanmak 11 FONKSİYONLAR İLE ÇALIŞMAK 1 Fonksiyon nedir ? 2 Fonksiyonları tanımlamak 3 Fonksiyonları kod içerisinde kullanmak 4 Fonksiyonlarda parametre kabul etmek ve kulanmak 5 Öntanımlı parametrelere sahip fonksiyonlar ve önemi 6 Fonksiyonlardan parametre döndürmek 7 Argument dizisini anlamak ve kullanmak 8 Rest Param yapısını kullanmak 9 Yuvalanmış fonksiyonları kullanmak 10 Fonksiyonları değişken yapısında kullanmak11 Fonksiyonları nesne yapısında kullanmak 12 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – GİRİŞ 1 NYP Nedir ? 2 Neden NYP ? 3 Ne zamanlar NYP kullanmalıyım? 4 NYP olmazsa olmaz mıdır ? 13 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – PACKAGE 1 Package nedir ? 2 Package nasıl tanımlanır ? 3 Dikkat edilmesi gerekenler14 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – CLASS 1 Class nedir ve nasıl tanımlanır ? 2 Sınıfları oluşturan yapılar nelerdir ? 3 Sınıflar uygulama içerisinde nasıl kullanılır ? 4 Sınıflar, başka sınıflar içerisinde nasıl kullanılır ? 5 Sınıflarda erişim denetimi ne demektir ? 6 “public” denetimi 7 “internal” denetimi 8 “final” denetimi 9 “dynamic” denetimi 15 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – METHODLAR 1 Metod nedir ve nasıl tanımlanır ?2 Yapılandırıcı nedir ve nasıl tanımlanır ? 3 “this” deyimi nasıl kullanılır 16 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – ÖZELLİKLER 1 Özellik nedir ve nasıl tanımlanır ? 2 Get ve set deyimleri ne işe yarar ? 3 Get ve set deyimleri nasıl kullanılır ? 17 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – ERİŞİM DENETİMİ 1 Neden erişim denetimine dikkat edilmeli ? 2 “private” denetimi 3 “public” denetimi 4 “protected” denetimi 5 “static” denetimi 6 “const” deyimi 18 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – ARABİRİMLER 1 Arabirim (Interface) nedir ? 2 Arabirim nasıl tanımlanır ? 3 Arabirimler, sınıflar içerisinde nasıl kullanılır ? 4 Hangi durumlarda arabirim kullanılmalı ? 19 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – MİRAS 1 Miras Almak nedir ? 2 Sınıfları genişletmek (extend) 3 Erişirim denetçileri ve miras alma ilişkisi 4 Özellikleri geçersiz kılmak 5 Methodları geçersiz kılmak (override) 6 “super” deyimi nedir ve nasıl kullanılır ? Ürünün Resimleri: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ürün Özellikleri :
Piyasa Fiyatı - 02 09 201249,91 TL |
|
| Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
| Görünüm Modları | |
|
|