Chevrolet Captiva |
08-24-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Chevrolet CaptivaOpel Antara ile aynı motor, mekanik aksam ve platformu taşıyan yani tek farklı olan yanı farları ve iç konsolu olan bu arabayla kısa da olsa test sürüşü yapma imkanım oldu Kullandığım model yüksek donanımlı 19cdti 150hp otomatik şanzımanlı bir modeldi Aracın içinde gerçekten iyi düşünülmüş birçok göz var ve malzeme kalitesi insanı rahatsız etmiyor Ufak tefek işçilik kusurları gördümse de önemsenecek bir durum yok Hatta gerek iç gerek dış tasarım olarak Opel Antara dan daha çok beğendiğimi söyleyebilrim Ancak yola çıkınca işler biraz değişti Frene her bastığımda, sinyal verdiğimde veya elektrikli herhangibir donanım çalıştığında, cihazın çalıştığı yerden sürekli klik şeklinde röle açılıp kapanma sesleri geliyordu örneğin frene her bastığınızda bagaj kapağının olduğu yerden sürekli klik sesi geliyor ve hiç de duyulmayacak azımsanacak gibi bir ses de değil Sürüşü rahat sayılır, herhangi bir kötü özellik göremedim Ancak mekanik yapısı gereği ekonomi için tasarlanmış normalde önden çekişli olacak ve patinaj durumunda arka tekerleklere çekiş ileten dört tekerlekten çekiş sisteminin hafif ya da sert arazi koşullarında hiçbir şansı yok Otomatik şanzıman da ayağımı her gazdan çektiğimde motor devrini rölantiye düşürüyor ve bu özellik kapatılamıyor bu nedenle gaza her bastığınızda arabanın yeniden devirlenmesini bekliyorsunuz Bu da hem performansı düşürüyor hem de yakıt tüketimini arttırıyor Yani sonuç olarak arazi kabiliyeti olmayan ve bu kadar eksiği olan, kendimi ticari bir van sürüyor gibi hissetmeme neden olan bu araç parasını hiç hak etmiyor |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|