Kalite Kontrol Çemberlerinin Yararları |
06-25-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Kalite Kontrol Çemberlerinin Yararları
- Birlikte çalışmayı öğrenme - Etkileşimi öğrenme - Moral yüksekliği - Özgüven yüksekliği - Sistematik çalışma - Etkinlikleri planlama - Problem çözme tekniklerini öğrenme - Problemleri önleyebilme - Daha başarılı tanı koyma - Daha etkin ve ekonomik ilaç kullanımı - Gizli kalmış yeteneklerin ortaya çıkması - İş tatmininde artma - Yeni beceriler kazanma - İşinde terfi etme imkânı - Liderlik Maddi tasarruf - özelliklerinin gelişmesi - Daha az işten çıkarma - Ürünün hızlı ulaştırılması - Ürün kalitesinde artma - Araç ve gereçlerin etkin kullanımı - Ürün kalitesinde - çalışanların işe gelmeme oranlarında azalma artma - Ürünün hızlı ulaştırılması - Ürün kalitesinde artma - Araç ve gereçlerin etkin kullanımı - Ürün kalitesinde - çalışanların işe gelmeme oranlarında azalma artma - İletişimde artma - Daha iyi eğitilmiş işgücü - Daha etkili ekip çalışması - Güven ortamı oluşması - İşe katılım ve motivasyon - İş güvenliğinde artma |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|