![]() |
Büyük Faktör Bilinçaltı |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Büyük Faktör BilinçaltıBüyük Faktör Bilinçaltı ![]() İster profesyonel, ister amatör reklamcı olun, yaptığınız çalışmalarda bilinçaltı mutlaka önemlidir ![]() Nedir Bilinçaltı? Bilinçi olarak (Kendi irademizle) algıladığımız tüm olaylar dışında algıladğımız tüm olaylar bilinçaltı olaylardır ![]() ![]() Bilinç altımız bir örnekle şöyle çalışır; Bir arkadaşınızın ofisine ziyarete gidiyorsunuz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beyninizdeki bu durumlara ters düşen bir olay var ise bilinçaltınız hemen müdahale ederek bir şeylerin yanlış gittiğini söyler ![]() Peki bilinçaltının bu etkisini nasıl reklam sektöründe kullanabiliriz? İnsanların ilgisini çekebilirsiniz ![]() Örneğin bir reklam filmi çekeceksiniz ![]() ![]() ![]() Veya grafik tasarımlarınızda, örneğin bir gazete reklamında klasikleşmiş reklamlardan uzak şeyler yapabilirsiniz ![]() Mesela; Yarım sayfa reklamın tamamını siyah yada beyaz yapıp, alt sağ köşeye ufak yazılarla sloganınızı yazıp, logonuzu altına yerleştirebilirsiniz… Veya; Reklamı düz koymak yerine örneğin; yazıları ters çevirebilirsiniz ![]() ” Bu niye ters acaba? Ne ki bu? ” diyerek gazeteyi ters çevirecektir ve reklamı okuyacaktır ![]() ![]() Bu ve bunun gibi ufak detaylar sizleri inanılmaz sonuçlara götürebilir ![]() |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|