![]() |
Türk Standı, Dubai'deki Turizm Fuarının Gözdesi Oldu |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Türk Standı, Dubai'deki Turizm Fuarının Gözdesi OlduBirleşik Arap Emirlikleri'nin ticaret merkezi Dubai'de bu yıl 17'ncisi düzenlenen Arap Seyahat Piyasası (ATM) fuarında öne çıkan Türk standı yerli ve yabancı ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü ![]() Açılışını Dubai Prensi Maktum Bin Muhammed El Maktum'un yaptığı ve dün sona eren dört günlük fuarda 72 ülkeden 2 bin 100 kurum ve kuruluş sergi açtı ![]() ![]() Organizatörlerküresel ekonomik durgunluğa rağmen fuarın Ortadoğu seyahat ve turizm sektöründeki büyüme potansiyeline açıkça işaret ettiğini söyledi ![]() ![]() ![]() ![]() KÖRFEZLİ BİR TURİSTAVRUPALI BEŞ TURİSTE BEDEL Türkiye'nin Dubai Başkonsolosluğu Turizm Ataşesi Emin KayaArap Seyahat Piyasası fuarının en büyük katılımcılarından biri olduklarını söyledi ![]() ![]() 'Türkiye ile Körfez ülkeleri arasında son dönemde yaşanan olumlu gelişmelerArap dünyasında çok ses getiren Türk dizileri ve başkonsolosluk olarak bizim özel gayretlerimiz ve reklam kampanyalarımız neticesinde fuarda bize yönelik ciddi bir ilgi olduğunu gördük' diyen turizm ataşesi Kayakrize rağmen Türkiye'ye geçen yıl 27 milyon turistin geldiğini ve bu yıl 30 milyon turist hedeflendiğini belirtti ![]() Kayaayrıca Körfez ülkelerinden 1 milyon civarında ziyaretçi geldiğinisevindirici şekilde İran'ın en çok ziyaretçi gönderen sıralamasında Hollanda'yı geçerek 4'üncü geldiğini ve vizelerin kalkmasından sonra Suriye'den gelen turist sayısında ise yüzde 100'lük artış sağlandığını hatırlattı ![]() ![]() Türkiye'ye gelen turistin ortalama olarak 560 dolar harcadığını belirten KayaKörfez turistinin harcamasının ortalama 2 bin 500 dolar olduğunu ve bunun da Türkiye için çok önemli bir potansiyel olduğunu vurguladı ![]() Bu yıl fuara şehir düzeyinde de katılım olduğunu belirten Turizm Ataşesi KayaBursa Valiliği ve belediye başkanlığı öncülüğünde BursaAydınVan ve Kahramanmaraş illeri temsilcilerinin bölgede önde gelen sektör temsilcileriyle görüşmeler yaptığını ve olumlu neticeler beklediklerini söyledi ![]() ![]() THY YİNE GÖKLERDE Piyasadaki imajını güçlendirmekdaha çok müşteriye ulaşmak ve bilinmek amacıyla kendine ait 105 metre karelik temalı stand kuran Türk Hava Yolları ise büyük beğeni topladı ![]() ![]() HELAL SEYAHAT PAZARI Bu yıl fuara ilk katılan firmalar arasında helal seyahat ve turizm hizmeti veren Singapurlu Crescentrating adlı firma olduğu da belirtildi ![]() ![]() Firmanın hizmetleri arasında odalarda Kıble yönünün önceden belirlenmiş olmasınamaz için uygun yer verilmesihelal gıda ikramıRamazan'da oruç tutanlara ayrıca saygı gösterilmesimüslümanların ihtiyacına uygun tuvalet imkanı ve alkol sunulmaması sayılıyor ![]() ![]() Yetkililere göre helal konusuna dikkat eden bu kesimin tüm küresel seyahat pazarının yüzde 10'unu oluşturduğu tahmin ediliyor ![]() ![]() ![]() alıntı |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|