Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma |
09-09-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) OluşturmaExcel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma Örn Sınıf Yazılı Sınav Sonuçlarını gösteren bir tablo (Adı soyadı, 1 yazılı , 2 yazılı, 3 yazılı ve sonuç) Öncelikle tablomuzu oluşturuyoruz EKLE MENÜSÜNDEN ÖZET TABLO seçeneğini seçiyoruz TABLO VEYA ARALIK SEÇİN Kısmından Veri aralığımızı seçiyoruz Biz Tablonun en üstünden Adı soyadı kısmından başlayarak son satırı kadar komple tablomuzu seçiyoruz Tablomuzun Hangi hücrede başlanarak gösterileceğini veya Yeni Çalışma Sayfasında Göstereceğimizi seçiyoruz Biz yeni Çalışma Sayfasından Gösteri İşaretliyoruz Karşımıza Özet Tablonun Boş Hali Geliyor Buradan İstediğimiz Verileri İşaretliyerek Tablomuzu Oluşturuyoruz Biz Tüm Tablomuzdaki Verilerin Başlıklarını İşaretliyoruz ve Özet Tablomuzu Bitirimiş Oluyoruz Tablomuzun İlk Hücresinde Bulunan Filtre Simgesine Tıkladığımızda Tablomuzda Hızlı Bir şekilde Listeleme Yapabilmemizi sağlıyoruz Tamam Tuşuna Bastığımızda İstediğimiz Filtrelemeye göre Tablomuz hazırlanacaktır Başarılar Dilerim |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|