![]() |
Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) OluşturmaExcel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma Örn ![]() ![]() ![]() ![]() Öncelikle tablomuzu oluşturuyoruz ![]() EKLE MENÜSÜNDEN ÖZET TABLO seçeneğini seçiyoruz ![]() TABLO VEYA ARALIK SEÇİN Kısmından Veri aralığımızı seçiyoruz ![]() Biz Tablonun en üstünden Adı soyadı kısmından başlayarak son satırı kadar komple tablomuzu seçiyoruz ![]() Tablomuzun Hangi hücrede başlanarak gösterileceğini veya Yeni Çalışma Sayfasında Göstereceğimizi seçiyoruz ![]() Biz yeni Çalışma Sayfasından Gösteri İşaretliyoruz ![]() Karşımıza Özet Tablonun Boş Hali Geliyor ![]() ![]() Biz Tüm Tablomuzdaki Verilerin Başlıklarını İşaretliyoruz ![]() ve Özet Tablomuzu Bitirimiş Oluyoruz ![]() Tablomuzun İlk Hücresinde Bulunan Filtre Simgesine Tıkladığımızda Tablomuzda Hızlı Bir şekilde Listeleme Yapabilmemizi sağlıyoruz ![]() Tamam Tuşuna Bastığımızda İstediğimiz Filtrelemeye göre Tablomuz hazırlanacaktır ![]() Başarılar Dilerim ![]() |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|