Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma

Eski 09-09-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma



Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma
Excel'de Özet Tablo (Pivot Table) Oluşturma
Örn Sınıf Yazılı Sınav Sonuçlarını gösteren bir tablo (Adı soyadı, 1 yazılı , 2 yazılı, 3 yazılı ve sonuç)

Öncelikle tablomuzu oluşturuyoruz

EKLE MENÜSÜNDEN

ÖZET TABLO

seçeneğini seçiyoruz

TABLO VEYA ARALIK SEÇİN Kısmından Veri aralığımızı seçiyoruz

Biz Tablonun en üstünden Adı soyadı kısmından başlayarak son satırı kadar komple tablomuzu seçiyoruz

Tablomuzun Hangi hücrede başlanarak gösterileceğini veya Yeni Çalışma Sayfasında Göstereceğimizi seçiyoruz
Biz yeni Çalışma Sayfasından Gösteri İşaretliyoruz

Karşımıza Özet Tablonun Boş Hali Geliyor Buradan İstediğimiz Verileri İşaretliyerek Tablomuzu Oluşturuyoruz

Biz Tüm Tablomuzdaki Verilerin Başlıklarını İşaretliyoruz

ve Özet Tablomuzu Bitirimiş Oluyoruz

Tablomuzun İlk Hücresinde Bulunan Filtre Simgesine Tıkladığımızda Tablomuzda Hızlı Bir şekilde Listeleme Yapabilmemizi sağlıyoruz

Tamam Tuşuna Bastığımızda İstediğimiz Filtrelemeye göre Tablomuz hazırlanacaktır

Başarılar Dilerim

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »
Konu Araçları Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş Arama
Görünüm Modları


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.