![]() |
Honda Cbf 500 Motosiklet Dünyası |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Honda Cbf 500 Motosiklet DünyasıHonda CBF 500 Motosiklet Dünyası Motosiklet Dünyası ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Honda Cbf 500 Motosiklet Dünyası |
![]() |
![]() |
#2 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Honda Cbf 500 Motosiklet DünyasıHonda CBF 500 ![]() ![]() 4lü ikaz mevcut fakat dörtlü ikazı açık bırakıp gece yol kenarına park etmeniz mümkün değil ![]() ![]() ![]() Sogukta jiklesiz çalışmıyor ve ne ilginçtir ki, CBF 250 nin jiklesi gidonda olmasına rağmen, CBF 500 ün jiklesi aşağıda karbüratörün üstünde ![]() ![]() ![]() Motosikletin sele altı bölmesi çok geniş olmasa da eldiven vs konabiliyor ![]() ![]() ![]() Ön fren manetinde mesafe ayarı olması çok güzel ![]() ![]() ![]() Dikdörtgen aynaların ayarı iyi yapılırsa işlevi iyi ama ayar kaçarsa görsel olarak hoş olmuyor ![]() ![]() Kornanın değiştirilmesinde fayda var çünkü 80 km nin üzerinde iken sizi diğer araçların duyması çok zor ![]() ![]() ![]() Motosikletle birlikte 120/70- 17 ölçüye sahip ön lastik ve yine aynı marka 160/60 - 17 ölçüye sahip arka lastik gelmekte ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ama şu anki test ortamındaki kış şartlarını ve havanın 10 derecenin altında olduğunu unutmamak lazım ![]() ![]() ![]() ![]() Motosikletin oturuş pozisyonu, tam bir naked pozisyonu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hazır lastiklere inmişken, frenlere de değinelim, motosikletin frenleri beklediğimden çok daha iyi çıktı ![]() ![]() ![]() arka frende ise tek pistonlu 240 mm çapında ve 5 mm kalınlığında bir disk mevcut ![]() ![]() ![]() ![]() Far aydınlatması gayet yeterli ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Honda Cbf 500 Motosiklet Dünyası |
![]() |
![]() |
#3 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Honda Cbf 500 Motosiklet DünyasıAmortisörler bozuk ve stabilize yolda da, düzgün asfaltta da hiç bir sorun yaşatmadı ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aklıma gelmişken oldukça yüksek bir süratte bir viyadüğe girdim ve gelen yan rüzgarlardan hiç rahatsızlık duymadım ![]() Artçının konforu yeterli düzeyde ![]() ![]() ![]() Ayrıca artçı selesi sürücü selesinden oldukça yukarda ve bu da artçının yolun tamamını sürücünün üsütnden görmesine olanak sağlıyor ![]() ![]() ![]() Motosiklette sürücüyü rahatsız edecek bir vibrasyon hiç bir devirde yok ![]() ![]() ![]() 19 litrelik benzin deposunun menzili akıllı bir kullanımla 330 km nin üzerinde ![]() ![]() ![]() Deponun üzerinde "unleaded fuel only" (sadece kurşunsuz benin kullanılır) yazmasına ragmen depo kapağını açtığımda kurşunsuz benzin için özel olarak tasarlanan dar boğaz olmadığını fark ettim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ayrıca depo kapağının menteşeli ve yayla depoya baskı yapan lastik contaya sahip olması avantaj ![]() ![]() ![]() Motosikletin eksozu, paslanmaz çelikten imal edilmiş ![]() ![]() Motorun boyutu 500 cc diğer rakiplerine göre oldukça iri ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gelelim motorumuzun karakteristik özelliklerine ![]() Motosiklet, üstten çift eksantrikli 8 supaplı, 2 adet Mikuni 34 mm lik eğik tip vakumlu karbüratörle donatılmış, sıvı sogutmalı sıralı 2 silindirli bir motora sahip ![]() ![]() ![]() ![]() Kağıt üzerinde torku düşük gibi görünse de kullanırken bunu hissetmiyorsunuz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vites geçişleri gayet yumuşak ve sessiz ![]() ![]() ![]() ![]() Vites oranları ne çok kısa ne çok uzun ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Motosikletin motoru normal çalışma sıcaklığına biraz geç ulaşıyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GENEL RESİMLER ![]() ![]() TEKNİK ÖZELLİKLER CBF 500 Motor: Sıralı 2 silindirli sıvı sogutmalı DOHC 8 supaplı Yakıt sistemi: 2 adet 34 mm eğik tip vakumlu karburator Çap: 73 ![]() Strok: 59 ![]() Max Güç: 57 HP @ 9 ![]() Max Tork: 45 NM @ 8000 RPM Rölanti devri: 1300 RPM Silindir hacmi: 499 cc ![]() Çalıştırma: Elektrikli marş Kavrama sistemi: Tel kumadalı, Islak, çoklu disk ![]() Aktarma sistemi: Zincir Vites kutusu: 6 ileri vites Vites oranları: 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() Ön çatal açısı: 26 derece Ön süspansiyon: 41 mm çapında kartuş tipi teleskopik çatal, 120 mm esneme mesafesi ![]() Arka süspansiyon: 7 konumlu ön yükleme ayarlı monoshock amrotisör, 125 mm esneme mesafesi ![]() Akü: 12V 8,6 Ah Ön lastik: 120/70 - 17 Arka lastik: 160/60 - 17 Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 296 mm çapında çift disk ![]() Arka fren: Tek piston kaliperle donatılmış 240 mm çapında tek disk ![]() Dönüş yarıçapı: 2 ![]() Uzunluk: 2,170mm Genişlik: 762 mm Yükseklik: 1,175 mm Aks aralığı: 1,481 mm Yerden yükseklik: 140 mm Kuru ağırlık: 183 Kg Yakıt deposu: 19 litre (3 ![]() |
![]() |
![]() |
|