![]() |
Öğrencilerin Şiddet Eğilimi Azalacak Mı |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Öğrencilerin Şiddet Eğilimi Azalacak MıÖğrencilerin şiddet eğilimi azalacak mı Öğrencilerin şiddet eğilimi hakkında bilgi ![]() İzmir’de, bir hafta içerisinde okullarda meydana gelen ve bir öğrencinin öğretmenini derste öldürmesi, bir öğrencinin de sınıfın penceresinden atlayarak yaşamına son vermesiyle sonuçlanan olaylar üzerine, öğrencilerin şiddet eğilimini engellemek için çalışma başlatıldı ![]() İzmir Milli Eğitim Müdürü Vefa Bardakcı, 26 Eylül’de Karabağlar’da 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ÇOCUĞUNUZ DEPRESYONA GİREBİLİR Olayların tek bir sebeple açıklanmasının mümkün olamayacağını, aile, okul, kültürel, sosyal ve çevresel faktörlerin incelenmesi gerektiğini kaydeden Bardakcı, peş peşe meydana gelen olaylar sonrası okul müdürleri ile toplantı yaparak, öğrencilerin şiddet eğilimini azaltmak için yeni bir proje başlattıklarını söyledi ![]() Bardakcı, proje kapsamında, her öğrencinin ilgi ve yeteneklerinin tespit edileceğini, sonuçlara göre sportif, kültürel, sanatsal veya sosyal faaliyetlere yönlendirileceğini anlatarak, “Çocuklarda bir hedef boşluğu var ![]() ,çizmesini sağlayacağız ![]() ![]() ÇOCUĞUNUZLA DOĞRU İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI ETKİNLİKLER DERS SAATLERİ DIŞINDA YAPILACAK Bardakcı, proje ile ilgili diğer kamu kurumlarıyla işbirliğine gideceklerini, bu noktada örnek olarak, spora yetenekli gençlerin gelişimi için İl Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü, tiyatro yeteneği olan öğrenciler için İzmir Devlet Tiyatrosu imkanlarından faydalanmayı istediklerini kaydetti ![]() Çocukların yeteneğini geliştirdikçe başarılı olacaklarını, başarılı oldukça doyuma ulaşacaklarını ve öz güven kazanacağına işaret eden Bardakcı, “Bu hem onlara başarı getirecek hem İzmir’e” dedi ![]() Bardakcı, etkinliklerin ise ders saatleri dışında gerçekleştirileceği bilgisini vererek, şunları kaydetti: “Çocuklarımızın okul içi ve dışındaki zamanlarını iyi , değerlendirmelerini istiyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|