Prof. Dr. Sinsi
|
Hz Abu Bakr Para O Día Da Preparación
Hz Abu Bakr para o día da Preparación
Hakkında Hz Abu Bakr para o día da Preparación
Hz Abu Bakr para o día da Preparación
- Pr Aisha explica: Hz O Profeta adoitaba chegar a nós, tanto pola mañá ou pola noite Sen embargo, Deus permitiu que a emigrar a partir do día, a hora do mediodía chegou ata nós Nunca, nunca tería tempo Meu pai viu
"Hz O Profeta nunca neste momento Non é certamente unha causa importante ", dixo Hz Entrou en o Profeta, meu pai se levantou do seu lugar deulle o local Eu estaba co meu pai e miña irmá Asma Hz Pai do Profeta
"Eles van para fóra", dixo Meu pai
"O mensaxeiro de Deus, son as miñas fillas Miña nai se meu pai se sacrificar para ti Eu me pregunto o que é ese traballo? "El preguntou Hz Profeta
"El emigró para min e me permitiu saír de Meca", dixo Meu pai
"O Apóstolo de Allah's! Quero ser amigo ", dixo Hz Profeta
"Eu vin aquí para levar con vostede", dixo Nunca vin que chorar alegría ata o día dunha persoa Aquel día, meu pai chorou de alegría e hüngür hüngür
"Ó Apóstolo de Deus, o camelo dous seguintes preparados para iso", dixo Entón, a oriente-los, a buil Bani b Abdullah ibn tribo Bakr Erkad'ı alugado B A nai desta, a Sehm Bani Amr kabilesindendi e müşrikti aínda Foron entregadas a el ata o día van pasar a ollar os camelos [1]
- Pr Aisha dixo: Meu pai
"O mensaxeiro de Deus, leva-me con el", dixo Hz Profeta
"Si, eu vou tomar xunto a ti tamén", dixo Meu pai
"Eu teño dous continuando meu Durante seis meses neste empresa desde que comecei a alimentar-los Peza a alguén para ti ", dixo Hz Profeta
"Eu só compra-lo", dixo Compras unha do camelo Entón eles partiron cara a saída da cova [2]
- Asma dixo: Hz Meca, o profeta chegou-nos dúas veces ao día Pero o mediodía veu e estaba un día cheo de emigración
"Ó meu pai! Mira, Hz Vén do Profeta ", dixo Meu pai
"A miña nai se meu pai a sacrificar Profeta Getirten-lo aquí a esta hora é certamente importante ", dixo Hz Pai do Profeta
"Vostede sabe, Deus me deu permiso para saír de Meca?", Dixo Meu pai
"O Apóstolo de Allah's! Vou ser amigos? "El preguntou Profeta Profeta
"Si, vai ser", dixo Meu pai
"Eu teño dous continuando meu Xa que alimentar-los ou algo así, esperando por ese día Reciba un deles ", dixo Hz Profeta
"Só ten diñeiro", dixo Meu pai
"A miña nai sacrificada meu pai chegar ata, quere pegar o diñeiro", dixo Eles prepararon unha mesa de subministración Entón eu critican miña cinto de volta, enganche a un anaco da táboa Eles foron cova na montaña, eles pararon e Sèvres O meu pai chegou na cova, antes de que o Profeta entrou na cova, cada burato, poñendo un dedo para prexudicar o Profeta había un cheque de insectos Quraysh eo Profeta Abu Bakr tamén comezou a procura-los para a súa perda Premio trae o vaadettiler Profeta cen camelos Dúas montañas de Meca, comezou a buscar Cando chegaron á montaña de Sèvres Abu Bakr, apuntando a unha persoa de pé fronte á cova
"O Apóstolo de Allah's! Esta persoa está mirando para aquí ", dixo Hz Profeta
"Non, as ás de anxos nos ocultar", dixo Esta vez, comezou a facer xixi en pé diante da cova Hz Profeta
"Se viu a xente non facelo", dixo Así, eles tiveron tres días na cova Amir b Füheyre ovellas noso traelos, manténdose con eles á noite, co pasto había pastores da mañá A noite ía xunto con eles Pero a noite ovellas lentos cando meu pai estaba levando o Profeta Zannederlerdi que os pastores, e está con eles Meu irmán Abdullah en Meca durante o día camiñando, captación de novas Veña á cova desmoronou na escuridade, dándolles a noticia Despois de deixalos na escuridade, estaba en Meca, pola mañá
|