Hz. Omar Moslim Moet |
|
|
#1 |
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Hz. Omar Moslim MoetHz Omar moslim moetHakkında Hz Omar moslim moetHz Omar moslim moet Hz Hamza acceptatie van de islam, moslims zijn fanatiek afgodendienaars liefde is, maar doet alsof alsof ti De oudsten van Quraysh, "Dârü'n-Nedve" ook verzameld "Ze zijn gettin versterken s te vermenigvuldigen, doe een manier die niet snel uit te kijken, de manier waarop de toekomst is geboren ![]() ![]() het zou niet de exacte oplossing voor de gevaren bulmalayız" zeiden ze Verschillende voorstellen werden gegooid Abu Cehil: " -Mohammed (vzmh) 's geen andere manier van het doden Dit is op de baan, tenzij ik laat de kameel en goud," stond hij op Omar: '-Khattab' s zoon, maar doet dit werk "? zei hij Omar uiteengezet in applaus Nuaym'e kuşanıp geweren kwam op de weg naar zijn zoon Abdullah Nuaym: "-Waar zodanig of Omar?" vroeg hij Omar: "-Mohammed, de Arabieren zet scheiding tussen het lichaam te elimineren kaldırmağa" ![]() ![]() antwoordde hij "Ya-Omar, hebt u geprobeerd een zeer lastige klus Voor moslims, Mohammed (vzmh) 's spinnen als een propeller rond, u Hem yaklaştırmazlar Hoewel wij niet kunnen, dat was geaccepteerd, dan Hâşimoğulları maz s laten leven" ![]() ![]() zei hij Omer deze woorden waren vrouwelijk "-Of bent u een van hen"? hij onregelmatig Nuaym: "Zie-je voor mij hun familieleden Enişten zei zuster Fatima moslims werd," zei hij Omar niet geven hem alle kans Maar verdenking viel in de oplossing om het pad van ware oom Said wijzigen b Zeyd'in had zijn huis Ondertussen, in de Heilige Koran werd voorgelezen Omar, hoorde hij de deur in de voorkant van de alom te lezen Kırarcasına sloeg de deur Telaşlandılar insiders zag Omar Umar Islam, wist van de vijandigheid Sahifesini onmiddellijk verborg de koran en de deur ging open Omar: - "Wat is dat ding je leest"? schreeuwde hij Oom: - "Niets," antwoordde hij Omar: - "İşittiklerim true" Nou, de woede voorbij was eniştesinin Opdringerige zus, een klap in het gezicht van bloed links Gekwetst zijn zus Fatima: - "O Omar, vreest Allah werd ik een moslim en mijn vrouw, en je bent er trots op dat we niet bang zijn |
|
|
|