|
|||||||
![]() |
|
|
Konu Araçları |
| araklı, bayram, halil, ilköğretim, okulu, trabzon, yüceyurt |
Yüceyurt Bayram Halil İlköğretim Okulu Araklı Trabzon |
|
|
#1 |
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Yüceyurt Bayram Halil İlköğretim Okulu Araklı TrabzonAraklı Bayram Halil İlköğretim Okulu - Bayram Halil İlköğretim Okulu Hakkında - Bayram Halil İlköğretim Okulu Tanıtımı - Bayram Halil İlköğretim Okulu Erişim Bilgileri - Bayram Halil İlköğretim Okulu Resimleri Yüceyurt Bayram Halil İlköğretim Okulu Trabzon Araklı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Yüceyurt Bayram Halil İlköğretim Okulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Yüceyurt Bayram Halil İlköğretim Okulu resimleri (fotoğrafları), okuldaki öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Yüceyurt Bayram Halil İlköğretim Okulu öğrencilerinin futbol, basketbol, voleybol v s spor dallarındaki başarıları, Yüceyurt Bayram Halil İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz![]() Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı Bulunduğu Yer: TRABZON / ARAKLI Adı: YÜCEYURT BAYRAM HALİL İLKÖĞRETİM OKULU Adresi: Arakli Yuceyurt Köyü Telefon Numarası: 4627246382 Kurumun Misyonu : Biz bütün öğrencilerimizin öğrenmelerini sağlamak, onları bilgili, becerili, kendine güvenen, soran sorgulayan, sürekli öğrenen, öğrendiklerini başkaları ile paylaşan, toplumun menfaatlerini kendi menfaatlerinden üstün tutan evrensel, kültürel ve ailevi değerlerin bilincine vararak insanlık değerlerine sahip çıkan bireyler olarak yetiştirmek için varız ![]() Kurumun Vizyonu: Bütün öğrencilerimize insanlık değerlerini kazandırmak; sevgi,saygı, hoşgörü ve sürekli okumanın yaşam felsefesi olarak kabul edildiği bir eğitim ortamı oluşturmak Ülke çapında yapılan sınavlarda ve sosyal-kültürel faaliyetlerde çevresinin en başarılı ve seçkin okulu olarak çevresine bilgi, kültür ve insanlık adına doğruları sunan bir okul yaratmaktır trabzon meb gov trwebrehberi biz
|
|
|
|