07-22-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Ufoların Teknik Yapısı Ve Propulsion Sistemleri
UFO’ların çalışma ilkesi gezegenlere benzemektedir Elektrik ; çekim ve mıknatısiyetteki armonilerin ( uyumluluğun ) birleşmesi , gezegenleri döndüren , yörüngeye oturtan ve galaksilerin dönmesine neden olan gücü ortaya çıkartır İşte UFO’ların enerji kaynağı da gezegenlerdeki statik (durağan,durgun) enerji alanlarından enerji çekmesi esasına dayanır
Elektro çekimsel UFO , çevresindeki alanın yerel bir yönelmesi olan kendi ‘tepe’’sini oluşturur Sonra kendi tepesini istediği herhangi bir yönde ve sınırsız bir ivme altında kendisiyle birlikte götürür
UFO’lar pozitif polarlık kutbu olan iyice yüklü bir iletme kenarına gerek duyuyorlar Bu tip yüklü kutup elektriksel bir korona* üretir UFO’lara ısı engeli yada yüzey sürtünmesi söz konusu değildir Aranan maddesel iletme kenarı , önündeki elektrikle yüklü alanın oluşturduğu bir boşluğa gider
Çekimin hem sesle , hem de elektro-çekimsel yoldan kaldırılmasını temin eden “rezonans”dır Çekim , matrisin atomik yapısının kütle izafidir
UFO’lar elektro-statik manyetik araçlardır Araç hız kazandıkça dış alan koronası , aracın ilerlerken kestiği güç hatları ile hızına izafi olarak genişler Aracı çepeçevre saran bu korona kütlesi ile yüküne izafi olarak hızının enerji oranına göre parlak beyazdan , kırmızı , kavuniçi , sarı , yeşil , mavi ve mora kadar görünür Spektrumun (tayfın) çeşitli renklerine bürünebilir
Aracın dış ve iç kabuk yapısında birbirinden farklı madenler kullanılmakta olup ;
Dış kabukta;
Magnezyum,
Alüminyum,
Titanyum,
Kalsiyum,
Baryum
İç kabukta :
Demir,
Silikon,
Sodyum,
Lityum,
Titanyum,
Alüminyum
İç ve dış kabukları ayıran , cıva alaşımıyla kaplanmış izolasyonundan ötürü araç ,bir yüklenmeye maruz kalır Dolayısıyla , aracı negatif yüklü dış kabuk yüzeyinde taşıyan büyük bir çift levhalı pil sayabiliriz Dış kabuğunda negatif bir polarlık yükü taşıyan bir uzay aracının dış yüzeyi hiç ısınmadan saatte binlerce millik bir hızla nasıl uçtuğunu böylece kavrayabiliriz
|
|
|