![]() |
Rekabet Gücü İçin 12 Öneri |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Rekabet Gücü İçin 12 ÖneriYalnız işten değil dişten de artırdığınız birikimlerinizi yatırdığınız ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yeni dönemde ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yeni dönemde ![]() Mikro yönetimi bırakın: Rutin işleri bir sisteme bağladıktan sonra ilgi alanınızdan çıkarın ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kurumsallaşın: 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pazarı okuyun: Arada bir günlük yoğun iş trafiğinin dışına çıkıp ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bilgi stokunuz büyüklerle yarışsın: İşçi sayınız ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Siparişi değil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ürüne değil yenilikçi çözüme odaklanın: Tasarımını önceden belirlediğiniz ürünü seri halde üretmek ve bu ürüne müşteri aramak yerine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ürün farklılaştırmasına gidin: Herkese birden aynı ürünü satmak isteyen artık alıcı bulamıyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Müşteri ilişkilerini iyi analiz edin: Büyük firmalar müşterilerinin kimlik ve nitelikleri hakkında araştırma yapmak için büyük paralar harcıyor ![]() ![]() ![]() Yalın üretim avantajınızı kullanın: Büyük firmaların çoğunluğu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kıyaslama yapın: Eskiden Türkiye’de ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gözünüz maliyetlerde olsun: Bir ürünü sınırlı ve kıt kaynaklarla “üretmek” ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() “Küçük dükkancı” olmayın: Şirketiniz ne kadar küçük ve yeni olursa olsun ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|