12-20-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Maya 2011
Bir Maya Daha Fazla Değer
CG üretimi için uçtan uca bir çözüm olan Autodesk® Maya® 2011 ile olağanüstü değerde yenilikçi dijital eğlenceler yaratın
Autodesk® Maya® 2011 modelleme, animasyon, görsel efektler, işleme ve birleştirme yazılımı ile iletişim hattınızı modernize edin ve daha etkin bir şekilde rekabet edin İster film, oyun, televizyon, ster web ve multimedya üretiminde çalışın, Maya 2011 son teknoloji araç setlerini bugünün talepkar üretim gereksinimlerini karşılamak için tasarlanmış uçtan uca bir çözümde sunar
Az Zamanda Daha İyi Animasyon Yaratın
Konu özellikle inanılabilir karakter animasyonlarına geldiğinde, Maya 2011, daha fazla içeriği daha hızlı yaratmanızı sağlar Çok sayıda yeni görünüm kazandırma araçları ve iş akışları karakterleri daha kolay desteklemenize ve eklemlere hareket kazandırırken daha doğal davranan deformasyonları uygulamanıza yardımcı olur; yeni tekrar hedefleme araçları mevcut animasyon verilerinin tekrar hedeflendirilmesini daha kolay ve pratik hale getirir; Grafik Editörüne yapılan iyileştirmeler ise animasyon eğrileri ve karelerinin görüntülenmesi, seçilmesi ve düzenlenmesini kolaylaştırarak günlük animasyon işlerini hızlandırır Ayrıca, eşzamanlı birden fazla ses parçasının oynatımı ile yeni zaman çizgisi fırçalama desteği, animasyonunuzun bir film müziği ile senkronize edilmesini kolaylaştırır
Üretim Kabiliyeti Ekleyin ve Verimliliği Artırın
Kısılan bütçeler ve daha zorlu son teslim tarihleri ile üretim hattınızdan her bir verimlilik damlasını sıkıştırmak zorundasınız Maya 2011 işte bunu yapmanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır Güçlü ve yeni 3D editoryal kabiliyetleri ön görselleştirme ve animasyon bloklama ile düzeninin editoryal süreçle senkronize edilmesine yardımcı olur Popüler doğrusal olmayan düzenleme uygulamalarından zaman çizgileri alabilir – film dosyaları, ses ve zaman kodu bilgilerinin tam olduğu- ve bunlarıanimasyon zamanlaması ve akışını kontrol etmek için kullanabilirsiniz Maya 2011’deki diğer üretim verimlilikleri arasında daha hızlı ve paralel iş akışlar için sahne segmentasyonu; iyileştirilmiş dosya referanslama ve değer yönetimi; daha doğru görüntüleme ve daha iyi renk duyarlılığı için entegre renk yönetimi; iyileştirilmiş birleştirme ve yeni rotoskop kabiliyetleri; ve Autodesk® FBX® 2011 veri alışverişi teknolojisi ile popüler oyun motorlarına (Epic Unreal® Engine, Unity ve Microsoft® XNA® araçları) 3D model ve animasyon aktarımı yer alır
Kolay ve Hızlı Çalışın
Yeni Maya 2011 kullanıcı arayüzü (UI) sadece daha iyi görünmez aynı zamanda göz yorgunluğunu azaltır, iş akışını iyileştirir ve üretkenliği artırır Nokia™ Qt UI çerçevesi kullanılarak tamamen güncellenen Maya 2011 hem sanatçıların hem de teknik kullanıcıların kullandığı desteklenen tüm platformlarda iyileştirilmiş, tutarlı bir kullanıcı deneyimi sunar - daha esnek editörler, yeni bir renk seçici ve dosya tarayıcısı, güncellenmiş bir komut dizisi editörü ve özel UI öğelerinin–daha kolay yaratılması ile Ürün grubuna katılan Mac OS® X (Snow Leopard) işletim sistemi için artık daha çok talep edilen 64-bit çalıştırılabilir dosyası ile, Maya'nın Windows®, Linux®, ya da Mac OS X işletim sistemlerinde çalıştırılması tamamen sizin kişisel tercihinize kalmıştır
Autodesk Maya 2011’in Önemli Özellikleri
Zenginleştirilmiş Kullanıcı Arayüzü
Yepyeni bir görünüm, yuvalanabilir UI öğeleri, daha esnek editörler, yeni bir renk seçici ve dosya tarayıcısı sunan güncellenmiş bir kullanıcı arayüzü ile desteklenen tüm platformlarda tutarlı, zengin bir kullanıcı deneyiminin keyfini çıkarın
Hızlandırılmış Görünüm Kazandırma İş Akışı
Yeni görünüm kazandırma araçları ve iş akışları ile daha az zamanda daha gerçekçi deformasyonlu ve daha iyi görünüm kazandırılmış karakterler yaratın: düzgün görünüm kazandırma için ikili bir dörtlü grup seçeneği, interaktif hacim bağlama, Boya Görünümü Ağırlıkları arasında birden fazla iyileştirme, deforme edici ağırlık aynalama ve Sarım deforme edicisi için bir yüzey düşüşmodu
Kesintisiz Canlı Tekrar Hedefleme
Autodesk® HumanIK® (HIK) aracı yazılım kütüphanelerini kullanan yeni bir kesintisiz tekrar hedefleme iş akışı ile hareket yakalama ve diğer bazı animasyon verilerini daha hızlı ve kolay bir biçimde tekrar kullanın, düzeltin ve geliştirin Animasyonu bir karakterden diğerine aktarın ve canlı olarak tekrar hedefleme parametrelerini ayarlayın
3D Editoryal
Maya’daki yeni 3D editoryal kabiliyetler ile ön görselleştirme ve sanal film yapımı üretimini hızlandırın Maya’ya birden fazla kamera çekimini doğrudan yetiştirin ya da Apple® Final Cut Pro® XML veya AAF formatlarında bir düzenleme karar listesi alın Sonra çekimlerin zamanlamalarını değiştirin, farklı versiyonlarını yaratın ve geri oynatmak ve gözden geçirmek için Playblast'ı kullanın
Değerler ve Dosya Referanslama için Zenginleştirmeler
Verileri, dosya referanslama yaparak ya da yapmadan daha kolay bir şekilde parçalayın, tekrar kullanın ve alışverişlerini yapın Yeni olarak değerleri dönüşümlerle yaratma seçeneği (DAG değerleri) değerlerle ilgili en yaygın iş akışlarının kolaylaştırılmasına yardımcı olur Ayrıca veriler esnek bir şekilde sahneleri bölebilmek için çevrimdışı dosyalar olarak dışa ya da içe aktarılabilir ve referans düzenlemeleri boşaltma yapmadan içe, dışa aktarılabilir ve silinebilir
Renk Yönetimi
Görüntülerin görüleceği en son renk uzayının bağlamı dahilinde çalışarak daha iyi kararlar verin ve işleme hattı boyunca yaratıcı amacınızı koruyun Maya işleyicisi için ilk destek mental ray® ile verilir
Qt Kullanıcı Arayüzü Araç Kiti
Maya şimdi Qt UI’yi kullanıyor Sonuç olarak Qt Designer ile tescilli araçlar için arayüz bileşenleri yaratabilir ve bunları Maya’ya doğrudan yükleyebilirsiniz ve Komut Dizisi Editörü de komut renklendirme, otomatik satırlama ve otomatik tamamlama sunar
Büyük Sahne Performansı
Yeni bir interaktif görüntü kapısı ekran seçeneği ile önemli derecede daha hızlı çerçeve hızlarına ulaşın - özellikle seviye editörleri ve büyük sahneler ve çok sayıda doku ile çalışan diğerleri için yararlı İnteraktif ekran için doku yükleme BMP, JPEG, PNG ve Targa formatları için büyük oranda hızlıdır Maya Composite'te Vektör Boyama Maya Composite işlevindeki yeni vektör boyama seçeneği ile canlı hareketli plakalardan öğe çıkarmak ya da buradaki öğeleri değiştirmek gibi karmaşık rotoskop işlemlerini gerçekleştirin İzleme ile tam entegre olan boyama vuruşları hareket ettirilebilir ve başka bir kaynaktan veri kopyalamak için kullanılabilir
Mac OS X için 64-bit Desteği
Mac OS X'teki yeni 64-bit çalıştırılabilir dosya ile daha büyük ve daha karmaşık sahnelerin kotarılması için daha fazla belleğe erişin
Autodesk Maya Entertainment Creation Suite 2011
Bugün prodüksiyon, şekil vermeden hareket yakalamaya kadar tekniklerin etkin ve verimli bir şekilde entegre edilmesini gerektiriyor Autodesk® Maya® Entertainment Creation Suite 2011’e sahip olun ve sektörün en iyi 3D modelleme ve animasyon teknolojisine tek bir yazılım paketi ile ulaşın Pakette, indirilmiş fiyatı ile, Maya, Autodesk® MotionBuilder® gerçek zamanlı karakter animasyon yazılımı, Autodesk® Mudbox™ dijital şekil verme ve 3D boyama yazılımı yer alır
|
|
|