![]() |
Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun ÇözümüBirinci Bölüm ( Act 1) Martin’in Evi Ev telefonu çalıyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aşağıya inin ![]() ![]() ![]() a ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() New York Haritası: Şömine tarafındaki iki kapının arasında duran masanın üstünde Kalem (pen): Bilgisayar masanızın altında duran dergilere bakın ![]() İngiliz anahtarı (small caliper) : Antrede, sokak kapısının karşısında duran kütüphanenin tepesinde duran kutuların içinden Cep telefonu: Ev telefonu ile kendinizi arayın ![]() ![]() Dilerseniz çıkmadan, ev telefonunuzu şarj aletine bırakın veya Travis’i arayın ![]() Inventory’nizde not defteri ve kaleminiz var ![]() ![]() ![]() Ayrıca haritanızda bazı açık adresler Kitapçı Barney ve Prof ![]() Kırmızı spor arabanıza binin ![]() ![]() ![]() Haritanızı açıp Prof ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#2 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümüİkinci Bölüm ( Act 2 ) Prof ![]() Villanın önünde gazeteci Jenna Hate ve polis memuru Malcom var ![]() ![]() ![]() ![]() İçeri girin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Merdivenin solunda çalışan adli tıp memuru ile konuşun ve evin kahyası Eleanorhakkında bir şeyler öğrenin ![]() Merdivenlerin altındaki camlı kapıdan içeriye girin ![]() ![]() KÜTÜPHANE : Odanın ilersinde sol tarafında Prof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Polis ile konuşun, adli tıbbın işi bitmeden sizi içeriye sokamayacağını söylüyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2 ![]() Soldan ilerlediğinizde, Eleanor’un odasına gireceksiniz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1 ![]() Yatağın ayakucunda bir sandık duruyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sandığı dağıttınız resmen ![]() ![]() ![]() Porgatorio 10:10, diye bir bilgi öğreneceksiniz ![]() ![]() 2 ![]() Kimlik kartınıza ihtiyacınız var ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3 ![]() LatexEldiven :Rafın en sol tarafında, kutu içinde duruyor ![]() Kukla : deterjanlara yakın kutunun içinde duruyor ![]() ![]() * Çamaşır makinesinin üstünde duran Mor Boya spreyine bakın ![]() ![]() 4 ![]() ![]() Evden, çamaşır makinesinden aldığınız Kimlik Kartınızı kapıdaki polise gösterdiniz ve içeriye girdiniz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#3 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun ÇözümüÜçüncü Bölüm ( Act 3 ) Meksika Eve Girebilmek İçin : Kamyonetin önünde indiniz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prof ![]() Masadaki maymunla uğraşmayın, sizin onunla bir işiniz yok ![]() Evden toplanacaklar : 1 ![]() ![]() 2 ![]() ![]() ![]() ![]() 3 ![]() ![]() Dışarı çıkın, Prof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kazı Alanı : Prof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Diana ile konuştuktan sonra, not defterinizi kontrol edin ve yapmanız gereken işe bir göz atın ![]() Prof ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#4 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun ÇözümüDördüncü Bölüm ( Act 4 ) İçeri girince Travis ile konuşup detayları öğrenin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prof ![]() Masasından neler alabiliyoruz : Bilgisayarın solunda duran kutunun içinden Manyetik Giriş Kartı müze için ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Halıya bakın , Tavana bakın ve kitaplıkta duran Dante’nin kitabına bakın ![]() Inferno 5:1, Inferno 4:13, Paradiso gibi bazı kodlar ve bilgileri kafanızda birleştireceksiniz ![]() Daha önce tavan ve halıya bakmazsanız veya birine eksik bakarsanız bağlantıyı kuramayacaksınız ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prof ![]() Artık eldivene gerek yok ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Not defterini bulmadan müzeye manyetik kart ile içeri girseniz bile, asansöre binmeyecektir ![]() Yatağın sağında duran aynalı masanın çekmeceleri açık dağınık duruyor ![]() ![]() ![]() ![]() Donovan Müzesi : Ana giriş kapısı kapalıdır ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Erika’nınKolyesi: Kızla Prof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mor gül bulmak İÇİN: 1 ![]() Etraflıca sohbet ediyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2 ![]() Biletleri kapıdaki görevliye verdiğinizde, biletimizin kadın müşteriler için olduğunu söylüyor ![]() ![]() ![]() ![]() Sahte Bilet Yapmak İçin : Bar kapısının solunda, görevlinin arkasında kalan duvarda barın bir posteri var ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bara geri dönün ve görevliye verin ![]() ![]() İçeri girer girmez gazeteci Jenna Hate ile karşılaşıp, sohbet ediyorsunuz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mavi gülleri boyamak için evinizin bodrum katından çamaşır makinesinin üstünde duran mor spreye ihtiyacınız ![]() ![]() ![]() 3 ![]() Mor gülleri kös kös verirseniz Erika kabul etmeyecektir ![]() ![]() ![]() ![]() Meksika’ya gitmek lazım ancak bu madalyonu bize Prof ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#5 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun ÇözümüBeşinci Bölüm ( Act 5 ) Meksika, Kazı alanı, Aztek Tapınağı : Soldan kazı alanına gittiniz, seslendiniz Prof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tapınağın Gizli Kapısı Nasıl Açılıyor : Sağ duvarda renkli hiyeroglifler var ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mantık şu : sağ duvardan uygun renkteki motifleri seçerek , sütundakilerle eşleşmelerini sağlamak ![]() Tapınağın içi : Kapı açıldı, dev bir kafanın içinden mavi bir göle geldiniz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sağ-Sol kavramı : Tapınak girişine karşıdan bakınca ![]() 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() Tam ortada duran teknenin önünde küçük bir kaide var ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#6 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun ÇözümüAltıncı Bölüm (Act 6 ) Diana Diana Uyanınca : Bunun bir kabus mu yoksa gerçek mi olduğuna karar veremiyor ve bir kanıt aramaya koyuluyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prof ![]() Maymun masada, kazı alanının haritasının üstünde oturuyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tapınak Kapısı : Tapınağa girmeden önce, kamp yerinde toprak kazılmış alandan (dig) büyük bir bıçak (machete) alıyorsunuz ![]() ![]() Martin’e seslendiniz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sırasıyla : 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() Martin ve Prof ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#7 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun ÇözümüYedinci Bölüm ( Act 7 ) Prof ![]() İkinci KUTU, MARTİN’NİN EVİ: Diana ile konuştuktan sonra, çalışma odanıza girin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ÜçünCü kutu, Prof ![]() Camlı kapıdan girip kütüphaneye geldiniz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bu şifre sistemine yakından baktığınızda şöyle diyor : “Bu kutunun anahtarı sadece güvenilir kişide bulunmaktadır ![]() EVEEEEET, oyunun en ilginç noktasına geldiniz ve büyük bir ihtimalle sıkışıp kalacaksınız ![]() ![]() ![]() Buyrun üçüncü kutunun kodu : 2-3-1-3-3-1 Kodu kutunun içindeki altındaki sayılara uygun olarak basın ![]() ![]() Elinizde 3 boy silindir var ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bu kapı Prof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#8 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Crime Stories: From The Files Of Martin Mystére Oyunun ÇözümüSekizinci Bölüm ( Act 8 ) Alfie Ruhunuzu transfer etmişler ![]() ![]() ![]() Limandaki Depo : Sizi bırakıp gittiler, bu depodan kurtulmanız lazım ![]() ![]() Kapıların hepsi kilitli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeneratörün sağındaki kapı için bu anahtarı kullanın ![]() ![]() ![]() Köşede duvara yaslanmış Terry duruyor , diğer genç bir ayyaş, eskiden madalya almış ama madalyasına kamyon şoförü el koymuş, anlatıyor ![]() ![]() Arka planda harap bir araba duruyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Araba ile duvar arasından iç tarafa ilerleyin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cep saatini veya sadece zinciri denediyseniz ne Takasçı ne de Ayyaş Terry kabul etmezler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() RIHTIM ve KASA : Rıhtımda konuşulanları dinliyorsunuz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Makineye bağlı bedeninizle karşılaşacaksınız ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Asistan Nick’in sol tarafında metal kapının ardında Feng nöbet tutuyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Feng’i etkisiz hale getirip, cebinden minibüsün anahtarını alacaksınız ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sağ tarafa doğru yürüyün, rıhtıma çıkıyorsunuz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geri dönün, ekranın solundan depoya dönün ![]() ![]() Ve ![]() ![]() Oyunun Sonu ![]() Sürpriiiz ! Prof ![]() Asistan Nick Profesör’ün ta kendisiymiş ![]() |
![]() |
![]() |
|