![]() |
Eğitimde Perennializm |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Eğitimde PerennializmPerennializm, Türkçe`de Daimicilik olarak da adlandırılır ![]() ![]() ![]() ![]() Perennializm özcülüğe (essentialism) çok benzemekle birlikte perennializm kişisel gelişime öncülük verirken özcülük temel beceriler üzerinde dururlar ![]() ![]() Perennializm içinde iki büyük ayrım vardır: seküler, dini ![]() ![]() ==Seküler Eğitimde Perennializm== Seküler perennializm 19 ![]() ![]() ![]() Seküler perennialistler muhakeme etmeyi öğrenmenin önemi üzerinde dururlar ![]() ![]() ![]() ![]() ==Dini Eğitimde Perennializm== Dini Perennializm 13 ![]() ![]() Aquinas Tanrı`yı en büyük ve belki de tek Öğretmen görmüştür çünkü yalnızca Tanrı insanların zihinlerindeki fikirleri doğrudan biçimlendirebilir ![]() ==Göz At==Genel olarak, insanın toplumun ve yaşamın değişmez bazı temel yönleri, gerçekleri bulunduğunu bu öz ya da yönle *kaldığını savunan öğreti ![]() Perennializm Perennial Felsefe Tradisyonalizm ==Kaynak==[http://en ![]() ![]() Bu makale, online kullanıcı topluluğu tarafından oluşturulan ve düzenlenen özgür ansiklopedi projesi Wikipedia'nın Türkçe versiyonu Vikipedi'deki Eğitimde Perennializm maddesinden kopyalanmıştır ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|