![]() |
A Dan Z Ye Pazarlama (Kitap) |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() A Dan Z Ye Pazarlama (Kitap)Kitap Kitap_adı =A dan Z ye Pazarlama Resim = isbn_id =9-75322-125-8 Yazarı = Philip Kotler Basım_tarihi =Dr ![]() ![]() ![]() 2006 (1 ![]() Yayınevi = MediaCat Kitapları Dili = Türkçe Türü =Türkçe, diğer Türk dilleriyle birlikte Altay dil ailesinin bir kolunu oluşturur ![]() ![]() ![]() Pazarlama Pazarlama Dar anlamda, bir işletmenin ürettiği mal ve hizmetlerin piyasaya sürülmesi ![]() ![]() Pazarlama bir işletmenin temel ve asli fonksiyonudur ![]() ![]() ![]() Bir malın uygun şekilde pazarlanab Philip Kotler, A dan Z ye Pazarlama ya da özgün adıyla ''Marketing Insights from A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know'' kitabında, pazarlamanın sadece pazarlama departmanının işi olmadığını, bütün şirket çalışanları tarafından yerine getirilmesi gereken bir fonksiyon olduğunu iddia ediyor ![]() ![]() ![]() ![]() Ayrıca bakınız Dr ![]() ![]() ![]() Popüler iş kitapları listesi Bu makale, online kullanıcı topluluğu tarafından oluşturulan ve düzenlenen özgür ansiklopedi projesi Wikipedia'nın Türkçe versiyonu Vikipedi'deki A dan Z ye Pazarlama (kitap) maddesinden kopyalanmıştır ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|