![]() |
Kalitenin Şifa Dolu Yolculuğu |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Kalitenin Şifa Dolu YolculuğuSektörü, büyüklüğü ve olgunluk seviyesi ne olursa olsun bir kuruluş başarılı olmak için hedeflere yönelmiş doğru bir yönetim sistemini kurmalıdır ![]() ![]() ![]() * EFQM 1989 yılında , aralarında dünya devi şirketlerin bulunduğu 14 Avrupa şirketinin üst düzey yöneticileri tarafından ?Avrupa'da sürdürülebilir mükemmelliğin itici gücü olmak' misyonu ve ?Avrupalı Kuruluşların mükemmelliğe ulaştıkları bir dünya'vizyonu ile* kuruldu ![]() *- Avrupa'nın en büyük 25 kuruluşunun %60'ında *- 10000'den fazla KOBİ' de *- Erostock'a 50 kuruluşun %40'ında uygulanmaktadır ![]() ![]() ![]() * *- Kurumumuzda Kalite Kültürünün benimsenmesi ve yayılımını sağlayacaktır ![]() *- Mükemmelliğe giden yolun neresinde olduğumuzu gösterecek, eksiklerimizi saptamamızı saylayacak ve uygun çözümlere teşvik edecek bir özdeğerlendirme aracı olacaktır ![]() *- Hasta memnuniyetini en üst düzeye çıkaracak ve bu düzeyi kalıcı hale getirecektir ![]() *- KŞ' de, tüm işlevsel birimlerce paylaşılacak ortak dil ve düşünce şeklinin temelini oluşturacaktır, *- Yürütülmekte olan iyileştirmelerin durum değerlendirmesine, tekrarlarının ortadan kaldırılıp eksiklerin belirlenmesine çerçeve oluşturacaktır ![]() *- Hedeflerle yönetim stratejisine katkı sağlayacaktır ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|