İnteraktif Türkler Araştırması |
|
|
#1 |
|
Şengül Şirin
|
İnteraktif Türkler Araştırmasıİnteraktif Türkler araştırması ''İnteraktif Türkler Araştırması''na göre kadınların internet üzerinden yapılan iletişim faaliyetlerine daha açık olduğu belirlendi ![]() Araştırmanın sonuçlarına göre, Türkiye'de internetteki reklamlara katılan kişilerin yüzde 52'sinin kadın olduğu ortaya çıkarken, çalışma, online alışveriş ve pazarlama gibi konularda kadınların erkeklere oranla iletişime daha açık olduğunu gösterdi![]() Çeşitli meslek grupları arasında dağılım gösteren bu oranın yüzde 15'ini ev kadınları oluşturuyor ![]() Kadınlar arasında 25-35 yaş grubu yüzde 54'lük oranla internetteki reklamları en çok takip eden kesim olarak belirlenirken, 18-25 yaş arasındakiler yüzde 22, 35-50 yaş arası yüzde 19, 50 ve üstü ise yüzde 3'lük bölümü oluşturuyor ![]() İnternet kampanyalarını yüzde 48'lik payla en çok İstanbullu kadınlar takip ederken, Ankara yüzde 10'luk oranla ikinci, İzmir yüzde 8'lik oranla üçüncü sırada yer aldı ![]() Araştırma sonuçlarına göre son dönemlerde Türk kadınının yemek tarifleri, facebook, yarışmalar ve kampanyalar gibi interaktif alanlarda kendilerini gösterdikleri ortaya çıktı
|
|
|
|