|
|||||||
![]() |
|
|
Konu Araçları |
| balıkesir, bilgileri, dursunbey, hondular, ilköğretim, okulu |
Hondular İlköğretim Okulu Bilgileri Dursunbey Balıkesir |
|
|
#1 |
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Hondular İlköğretim Okulu Bilgileri Dursunbey BalıkesirBalıkesir'deki İlköğretim Okulları Hakkında - Balıkesir Dursunbey'deki İlköğretim Okulları Erişim Bilgileri - Hondular İlköğretim Okulu Tanıtımı - Hondular İlköğretim Okulu Resimleri - Hondular İlköğretim Okulu Hakkında ![]() Hondular İlköğretim Okulu http://hondular meb k12 tr[Telefon: 266 667 10 54 ] [Fax ] [E-Posta:651352@meb k12 tr][ADRES: Hondular Köyü/DURSUNBEY ] Müdür AdSoyad Kadir KOZAN PERSONEL SAYISI Müdür Baş Yrd 0Müdür Yrd 0Müdür Yet Öğretmen 0Sınıf öğretmeni Bayan 1 Bay 0 Branş Öğretmeni Bayan 0 Bay 0 Söz Öğretmen 0Okul Önc Öğret 0Usta Öğretici 0 Memur 0 Yrd Hizmetler 0Yerleşim Yeri Köy İl Uzaklık 94 km İlçe Uzaklık 16 km Lojman Durum VAR-DOLU Ortalama Konut Kirası 0 Bilgisayar Laboratuarı YOK Lab Bilgisayar Sayısı 3İdari ve Diğer amaçlarla Kullanılan Bilgisayar 2 Isınma Şekli SOBA Hondular İlköğretim Okulu Balıkesir Dursunbey İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Hondular İlköğretim Okulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Hondular İlköğretim Okulu resimleri (fotoğrafları), okuldaki öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Hondular İlköğretim Okulu öğrencilerinin futbol, basketbol, voleybol v s spor dallarındaki başarıları, Hondular İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz![]() Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı Bulunduğu Yer: BALIKESİR / DURSUNBEY Adı: HONDULAR İLKÖĞRETİM OKULU Adresi: HONDULAR KÖYÜ Telefon Numarası: 2666671054 Telefon Numarası: Bilgi Yok Faks Numarası: Bilgi Yok E-mail Adresi: Bilgi Yok Web Adresi:BALIKESİR - DURSUNBEY - Hondular İlköğretim Okulu ![]() Kaynak : webrehberi biz - www meb gov trOkulunuz Hakkında Bilgi Ve Resimleri Bu Konu Altında Paylaşabilirsiniz
|
|
|
|