![]() |
1967 Shelby Gt500 Hikayesi |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() 1967 Shelby Gt500 Hikayesi1967 Shelby GT500 Hikayesi CarroLL SheLby, bir otomobiLe iLk defa 1962’de kendi ismini vermişti ve ismini verdiği otomobiL sadece kendini değiL otomobiLi gören ve/veya duyan herkesi adeta büyüLemişti ![]() ![]() Corvette çantada kekLik oLarak görürken Chevrolet hayır dedi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ford’La SheLby’nin iLişkisi çok uzun süreLer fırtınaLı geçmesine rağmen çok değerLidir ![]() SheLby’nin orijinal GT500’ü efsaneviydi ![]() ![]() GT500’ün insanLarı üzerine çeken şey sadece görünüşü değiLdir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() * Fiberglass kaput * tek parça fiberglas burun * fiberglas gövde * fiberglas korumaLı high-beam ışıkları * Fiberglass fren pad soğutucu * Fiberglass kaLiper sogutma kiti * Fiberglass spoiLer ve zemin * '67 Cougar kesikLi yarı krom süs stopLar * 15x6 steel wheels with hubcaps, Shelby center caps * Optional Kelsey-Hays Magstar 15x7 aLüminyum tekerler (ön) * Optional 15x7 aLüminyum 10-spoke tekerler (arka) * GT500 yan çizgiLeri * Optional Le Mans hat çizgiLeri * Üç parmakLıkLı aLüminyum direksiyonu, GT500 başLığı * 8,000 rpm takometre ve 140 mph hızölçeri * Stewart-uyarıcı yağ basıncı ve amplifikatör ölçeği * 428 PoLice Interceptor kısa-bLok ve başLıkLar * Holley-650 cfm karbüratörleriyle alüminyum çift-quad girişi * Cobra Le Mans kanatLı aLüminyum vaLf cover * Cobra Le Mans aLüminyum ovaL hava temizLeyicisi * OptionaL sürüş sistemi ve A/C * Dört iLeri yakın-oran top Loader veya açık sonLandırıcı * SeçmeLi çekişin olduğu C-6 otomatiği *OptionaL traction-Lok veya Detroit KiLitLi diferansiyeL * Mustang sert-dayanıkLı süspansiyon * 94 inç ön saLıncağı * SpeciaL değişken yay * GabrieL şok amortisörLeri * Ön diskLi frenLer, zorunLu power-asist seçeneği Prototip GT500 sadece 50 tane üretiLmiştir ![]() ![]() BiLgiLere göre bugüne kadarki en iLginç GT500’ün hikayesi şöyLedir ![]() ![]() ![]() 1967 Ford SheLby Mustang GT500, fabrika çıkışlı halinde Nitro kullanılan ilk araçtır ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ÖNEMLİ NOT: Bu yazı alıntıdır yazan arkadaşın ellerine sağlık ben sadece burada paylaşmakla yetiniyorum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|