![]() |
Sosyal Medya Ve Alışveriş Bir Arada: Stilsos |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Sosyal Medya Ve Alışveriş Bir Arada: StilsosSosyal medyada insanların paylaşmayı sevdiği içeriklerin başında moda, stil, dekorasyon ve yemek gibi yaşam tarzlarına dair ürünler başı çekiyor ![]() ![]() ![]() ![]() Türk e-ticaret sektörünün sadece ürün ve fiyat odaklı sitelerden, bir hikaye eşliğinde kullanıcılara aynı zamanda zevk sahibi bir yaşam tarzı kazandırmaya çalışan girişimlere doğru evrildiğini söylemek mümkün ![]() ![]() ![]() Facebook, Twitter veya e-posta yoluyla üye olabildiğiniz StilSOS’ta Morhipo, Lidyana, Zizigo, Enmoda, 1v1y, Evmanya, Misspera, Oye, Divas Pırlanta, Mija, Opitipiti ve Tru siteleriyle yapılan işbirliği sayesinde 90 bine yakın ürün bulunuyor ![]() ![]() Sitede bulunan “StilSosyal” bölümü ile üye profilinizi, oluşturduğunu kombinlerinizi veya tarzını beğenip takip ettiğiniz kişileri yönetebiliyorsunuz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Site binlerce ürünü bir araya getirince kullanıcıların da onca ürün arasında kaybolması veya bir süre sonra istediğini aramaktan sıkılması mümkün olabiliyor ![]() ![]() ![]() StilSOS, gelir modelini ise başarısı kanıtlanmış dünyaca ünlü Polyvore ve Lyst gibi siteleri başarılı bir şekilde bir araya getirerek oluşturmuş ![]() ![]() Facebook ve Twitter hesaplarıyla sosyal medyadan da takip edebileceğiniz StilSOS, önce iyi projelendirilmiş ardından ise iyi uygulanmaya çalışılan bir girişim olarak, kısa sürede daha çok kişinin dikkatini çekeceğe benziyor ![]() sosyalmedya ![]() |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|