![]() |
Pazarlama Savaşı Kitabının Özeti |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Pazarlama Savaşı Kitabının ÖzetiPazarlama Savaşı Pazarlamanın temellerini değiştirmiş iki ünlü uzman gene karşınızda ![]() Pazarlama Savaşı Jack Trout ile Al Ries'in yirmi yıl önce yayımladıkları Pazarlama Savaşı'nın 21 ![]() ![]() ![]() "Pazarlama bir savaştır; burada düşman rakipler ve fethedilecek yer de müşteridir ![]() Kitabın içerdiği konulara örnekler: - Pazarlama savaşında saldırı, savunma, kanat saldırısı ve gerilla savaşının temel ilkeleri; - Büyük/küçük şirketlerin pazarlama ve reklam kampanyalarında gözden kaçırdıkları noktalar; - Muazzam reklam ve pazarlama kampanyalarının neden başarılı veya başarısız oldukları ve - Pazar liderlerinin başarı öykülerinin analizi ![]() Günümüzdeki pazarlama savaşlarında rakiplerinizi etkisizleştirmek için sizi benzersiz cephanelikle donatacak bir kitap ![]() Yazar:Al Ries Yayınevi:Optimist Yayın Dağıtım Sayfa Sayısı:230 Etiket Fiyatı:24,00 Basım Tarihi:Ocak 2007 |
![]() |
![]() |
Konu Araçları | Bu Konuda Ara |
Görünüm Modları |
|