Yalnız Mesajı Göster

Tek Çare Merkezi Çağrı Sistemi

Eski 09-03-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Tek Çare Merkezi Çağrı Sistemi



Tek çare merkezi çağrı sistemi

Taner Gürbüz

THY bürolarının telefonlara cevap vermemesine artan şikayetler üzerine Münih Müdürü Taner Gürbüz, sorunun ancak merkezi sistemle çözülebileceğini söyledi

300 personelin şu an call - center için eğitim gördüğünü belirten Gürbüz, ``Almanya´dan aramaların tek numaradan gerçekleşmesini ı sağlayacak sisteme bu yıl geçilmesi planlanıyor’’ dedi

Almanya´daki Türk Hava Yolları bürolarına telefonla ulaşmanın mümkün olmadığı yönündeki şikayetler artmaya başladı Tatil sezonuna yaklaşırken THY bürolarını arayarak bilet almak isteyen yolcular, gün boyu cevap verilmeyen veya meşgul telefonlarla karşılaştığını dile getirdiler Diğer yandan acentelerin de aynı sıkıntı içinde olduğu belirtildi

Yolcuların Hürriyet Münih bürosunu arayarak şikayetlerini dile getirmesi üzerine görüştüğümüz THY Münih Müdürü Taner Gürbüz ise, sorunun kendileri tarafından bilindiğini vurgulayarak, ``Mevcut personel sayısıyla telefon trafiğinin altından kalkmamız mümkün değil Yolcularımız gerçekten haklı Münih bürosuna günde 500´ün üzerinde telefon geliyor

Haliyle herkesin ulaşması mümkün olmuyor Bu sorunun çözülmesi için defalarca THY merkezine başvuruda bulunduk Sonunda ´Voice Ower IP´ denen merkezi çağrı sistemine geçilmesinde karar kılındı Bütün Almanya´dan arayan vatandaşlarımız için tek numara tespit edilecek

Bu numaradan İstanbul´daki merkeze bağlanarak uçuş, rezervasyon, satış ve diğer konularda bilgi alınabilecek Vatandaşlarımızdan biraz daha sabır etmelerini rica ediyoruz’’ dedi

Alıntı Yaparak Cevapla