Konu
:
Tek Çare Merkezi Çağrı Sistemi
Yalnız Mesajı Göster
Tek Çare Merkezi Çağrı Sistemi
09-03-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
Tek Çare Merkezi Çağrı Sistemi
Tek çare merkezi çağrı sistemi
Taner Gürbüz
THY bürolarının telefonlara cevap vermemesine artan şikayetler üzerine Münih Müdürü Taner Gürbüz, sorunun ancak merkezi sistemle çözülebileceğini söyledi
300 personelin şu an call - center için eğitim gördüğünü belirten Gürbüz, ``Almanya´dan aramaların tek numaradan gerçekleşmesini ı sağlayacak sisteme bu yıl geçilmesi planlanıyor’’ dedi
Almanya´daki Türk Hava Yolları bürolarına telefonla ulaşmanın mümkün olmadığı yönündeki şikayetler artmaya başladı
Tatil sezonuna yaklaşırken THY bürolarını arayarak bilet almak isteyen yolcular, gün boyu cevap verilmeyen veya meşgul telefonlarla karşılaştığını dile getirdiler
Diğer yandan acentelerin de aynı sıkıntı içinde olduğu belirtildi
Yolcuların Hürriyet Münih bürosunu arayarak şikayetlerini dile getirmesi üzerine görüştüğümüz THY Münih Müdürü Taner Gürbüz ise, sorunun kendileri tarafından bilindiğini vurgulayarak, ``Mevcut personel sayısıyla telefon trafiğinin altından kalkmamız mümkün değil
Yolcularımız gerçekten haklı
Münih bürosuna günde 500´ün üzerinde telefon geliyor
Haliyle herkesin ulaşması mümkün olmuyor
Bu sorunun çözülmesi için defalarca THY merkezine başvuruda bulunduk
Sonunda ´Voice Ower IP´ denen merkezi çağrı sistemine geçilmesinde karar kılındı
Bütün Almanya´dan arayan vatandaşlarımız için tek numara tespit edilecek
Bu numaradan İstanbul´daki merkeze bağlanarak uçuş, rezervasyon, satış ve diğer konularda bilgi alınabilecek
Vatandaşlarımızdan biraz daha sabır etmelerini rica ediyoruz’’ dedi
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul