Konu
:
Eurosoft Actionscript 3 Nesne Yönelimli Programlama Dvd Seti
Yalnız Mesajı Göster
Eurosoft Actionscript 3 Nesne Yönelimli Programlama Dvd Seti
09-02-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
Eurosoft Actionscript 3 Nesne Yönelimli Programlama Dvd Seti
Eurosoft Actionscript 3 Nesne Yönelimli Programlama Dvd Seti
ACTIONSCRIPT 3
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA
1
BAŞLARKEN
1
Eğitim Hakkında
2
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
1
Programlama nedir ?
2
Kimler programlama yapabilir ?
3
Programlama Çeşitleri Nelerdir ?
4
Editör Seçimi
3
KOD YAZMAK
1
Actionscript Panel
2
Flash Builder
3
Flashdevelop
4
TEMEL YAZIM KURALLARI
1
Noktalama kullanımı – nokta
2
Noktalama kullanımı – virgule
3
Noktalama kullanımı – noktalı virgule
4
Noktalama kullanımı – iki nokta üst
5
Parantezlerin kullanımı – süslü parantez
6
Parantezlerin kullanımı – köşeli parantez
7
Büyük-Küçük karakter kullanımı
8
Kullanılamayacak isimler
9
Deyim İşleme Süreci
10
trace()’i kullanmak
11
Açıklama satırlarını kullanmak
5
ISIMLENDIRME STANDARTLARI
1
İsimlendirme standartı nedir ?
2
Isimlendirme sırasında dikkat edilmesi gereken temel kurallar
3
Pascal Notation
4
Camel Notation
5
Hungarian Notation
6
Underscore Notation
6
DEĞİŞKENLER İLE ÇALIŞMAK
1
Değişkenler nedir ?
2
Değişkenleri tanımlamak
3
Değişkenleri kullanmak
4
Değişkenin kapsamlarını belirlemek
7
VERİ TÜRLERİNİ ANLAMAK
1
Veri Türü nedir ?
2
Veri Türü denetleme – Derleme zamanı
3
Veri Türü denetleme – Çalışma zamanı
4
Veri Türü denetleme – is operatörü
5
Veri Türü denetleme – as operatörü
6
Boolean veri türü
7
Number-int_uint veri türleri
8
String veri türü
9
Null veri türü
10
Void veri türü
11
Object veri türü
12
Veri türü dönüştürmek nedir ?
13
Sistemin veri türü dönüştürmesi
14
Geliştiricinin veri türü dönüştürmesi
15
Boolean veri türüne dönüştürmek
16
String veri türüne dönüştürmek
17
Number veri türüne dönüştürmek
8
OPERATÖRLERİ KULLANMAK
1
Operatörlerin öncelik sıralaması
2
Artırma ve Azaltma Operatörleri
3
Metamatiksel Operatörler
4
İlişkisel operatörler
5
Eşitlik operatörleri
6
Mantıksal operatörler
7
Atama operatörleri
9
KOŞULLU İFADELERİ KULLANMAK
1
Koşullu ifade nedir ?
2
“if” deyimini kullanmak
3
“if else” deyimini kullanmak
4
“if else if… ” deyimini kullanmak
5
“switch” koşullu ifadesini kullanmak
6
İç içe girmiş koşulları kullanmak
10
DÖNGÜLER İLE ÇALIŞMAK
1
Döngü nedir ?
2
“for” döngüsünü kullanmak
3
“for…in” döngüsünü kullanmak
4
“for…each…in” döngüsünü kullanmak
5
“while” döngüsünü kullanmak
6
“do…while” döngüsünü kullanmak
11
FONKSİYONLAR İLE ÇALIŞMAK
1
Fonksiyon nedir ?
2
Fonksiyonları tanımlamak
3
Fonksiyonları kod içerisinde kullanmak
4
Fonksiyonlarda parametre kabul etmek ve kulanmak
5
Öntanımlı parametrelere sahip fonksiyonlar ve önemi
6
Fonksiyonlardan parametre döndürmek
7
Argument dizisini anlamak ve kullanmak
8
Rest Param yapısını kullanmak
9
Yuvalanmış fonksiyonları kullanmak
10
Fonksiyonları değişken yapısında kullanmak
11
Fonksiyonları nesne yapısında kullanmak
12
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – GİRİŞ
1
NYP Nedir ?
2
Neden NYP ?
3
Ne zamanlar NYP kullanmalıyım?
4
NYP olmazsa olmaz mıdır ?
13
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – PACKAGE
1
Package nedir ?
2
Package nasıl tanımlanır ?
3
Dikkat edilmesi gerekenler
14
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – CLASS
1
Class nedir ve nasıl tanımlanır ?
2
Sınıfları oluşturan yapılar nelerdir ?
3
Sınıflar uygulama içerisinde nasıl kullanılır ?
4
Sınıflar, başka sınıflar içerisinde nasıl kullanılır ?
5
Sınıflarda erişim denetimi ne demektir ?
6
“public” denetimi
7
“internal” denetimi
8
“final” denetimi
9
“dynamic” denetimi
15
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – METHODLAR
1
Metod nedir ve nasıl tanımlanır ?
2
Yapılandırıcı nedir ve nasıl tanımlanır ?
3
“this” deyimi nasıl kullanılır
16
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – ÖZELLİKLER
1
Özellik nedir ve nasıl tanımlanır ?
2
Get ve set deyimleri ne işe yarar ?
3
Get ve set deyimleri nasıl kullanılır ?
17
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – ERİŞİM DENETİMİ
1
Neden erişim denetimine dikkat edilmeli ?
2
“private” denetimi
3
“public” denetimi
4
“protected” denetimi
5
“static” denetimi
6
“const” deyimi
18
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – ARABİRİMLER
1
Arabirim (Interface) nedir ?
2
Arabirim nasıl tanımlanır ?
3
Arabirimler, sınıflar içerisinde nasıl kullanılır ?
4
Hangi durumlarda arabirim kullanılmalı ?
19
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA – MİRAS
1
Miras Almak nedir ?
2
Sınıfları genişletmek (extend)
3
Erişirim denetçileri ve miras alma ilişkisi
4
Özellikleri geçersiz kılmak
5
Methodları geçersiz kılmak (override)
6
“super” deyimi nedir ve nasıl kullanılır ?
Ürünün Resimleri:
Ürün Özellikleri :
Konu
: Actionscript
Diğer:
Garanti Süresi (Ay)
: 24
Garanti Açıklama
: KKTC ve Yurtdışına satılan ürünlerde ilgili marka ve ülkelerin uluslararası garanti koşulları geçerlidir, bu koşulları araştırmak müşterilerimizin sorumluluğundadır
Piyasa Fiyatı - 02
09
2012
49,91 TL
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul