09-01-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Avea Cep Telefonu Yönlendirme Nasıl Yapılır
Avea Çağrı Yönlendirme
Çağrı Yönlendirme servisi sayesinde, size gelen çağrıları istediğiniz zaman, dilediğiniz numaraya yönlendirebilirsiniz
Çağrı yönlendirmeyi devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz yeterli
0XXX YYY YY YY, çağrıyı yönlendirmek istediğiniz sabit hat ya da cep telefonu numarasını (alan kodu ile birlikte) temsil etmektedir
1 Her durumda: Çağrılar, abonenin telefonu açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile, doğrudan diğer bir numaraya yönlenir
Devreye sokma * * 2 1 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma # # 2 1 # Gönder
Durum kontrolü * # 2 1 # Gönder
2 Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, abonenin telefonla görüşüyor olması halinde diğer bir numaraya yönlenir
Devreye sokma * * 6 7 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma # # 6 7 # Gönder
Durum kontrolü * # 6 7 # Gönder
3 Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Abone cevap vermediğinde, çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir Çağrıları diğer bir numaraya yönlendirmeden önce ağın aboneye tanıdığı süre, 5 ile 30 saniye arasında ayarlanabilir Belirlenen sürede abone telefonuna cevap verebilir, vermemesi halinde çağrı yönlendirme devreye girer
Devreye sokma * * 6 1 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma # # 6 1 # Gönder
Durum kontrolü * # 6 1 # Gönder
Çağrı yönlendirme süresi ayarı * * 6 1 * 0XXX YYY YY YY * *
Belirlenen Süre (saniye sayısı)
# Gönder
4 Aranan numaraya ulaşılamama durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman, kapsama alanı dışındayken veya hatlar dolu olduğunda çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir
Devreye sokma * * 6 2 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma # # 6 2 # Gönder
Durum kontrolü * # 6 2 # Gönder
|
|
|