Konu
:
Türk Hava Yolları
Yalnız Mesajı Göster
Türk Hava Yolları
08-24-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
Türk Hava Yolları
geçenlerde thy müşteri temsilcileri ile görüşüp biletime işlem yaptırmak istedim
belirli yere kadar işlemleri telefondan halledebiliyorsunuz ama bizzat satış ofisine gidip işlemlerinizi sonlandırmak gerekiyor
bu durumda en yakın şubesini sordum
havaalanı merkez şubemize gidin 7/24 açıktır dediler
süper o zaman deyip, havaalanına gittim
havaalanında türk hava yollarına ait ne check in bankolarında ne de satış ofsinde bir Allah'ın kulu yok
yarım saat bekledim hala gelen giden yok
tamam uçuşları yok ondan check in bankoları bomboş olabilir
ama satış ofisi yani 7/24 açık olan satış ofislerinde kimsenin olmayışı çok enteresan geldi
havaalanı danışmasını ayağa kaldırarak thy yetkililerinden birisinin anons edilmesini istedim
ve üzerine bir yarım saat daha bekledim
en sonunda thy rozetli birileri dökülmeye başladı
7/24 anlayışınız buysa tebrik ediyorum dedim
özür dileriz olaganüstü bi toplantımız vardı diye cevap verdiler anlamıyorum bu derece adını yazdırmış, herkese kendini tanıtmış bir şirketin toplantıları bu şekilde müşteriyi mağdur edecek bir şekildemi geçiyor
yoksa bu elemanlar amann bi iki saat kaytarsak bundan genel müdürülüğün haberi nerden olacak mantığında mı hareket ediyorlar
böyle olsa bile genel müdürlük bunları denetlemiyor mu?
ben oradayken çalan o kadar telefona cevap verebilecek birinin olmayışı, benim ile beraber bekleyen 5 müşterinin sabrının zorlanışı, şirketin bilet fiyatları ile ters orantılı olsa gerek
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul