08-20-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Astral Seyahat Din Adamlarının Yorumu
Soru: Astral seyahat nedir? Zararlı mıdır?
Cevap:
Şuurun, sir bedenin veya enerji bedenin, bilinçli olarak fizik bedenin dışına çıkması ve boyutlar arası dolaşması olarak tanımlanır Zamansız ve mekansız olarak bir üst boyuta geçmek, cisimlerden uzakta ve düşünce gücünün hakim olduğu bir boyutta gitmek şeklinde gibi tanımlar da yapılmaktadır
Astral seyahate çıkarken kalpte aşırı çarpıntı, kulaklarda uğuldama, göbek bölgesinde rahatsız edici bir duygu gibi hisler yaşandığı söylenir
Gerçekte olan şey ise nefs bedenin fizik bedenden ayrılmasıdır ve acaba ayrılıp hangi zulmani alemleri dolaşacaktır farkında mısınız? Hatta geri dönerken yanında kimleri getirecektir?
Sıkıcı hayatında heyecan arayan insanlar, fizik ötesi dünyanın varlığını algılayıp da bir türlü hak yolu bulamamış olan kişiler astral seyehat konusuyla yoğun bir şekilde ilgilenmektedir Ancak bu konu inanılmaz bir şekilde zararlı ve tehlikelidir
Nefs beden Berzah alemine aittir Örneğin uykuya daldığımız anda fizik bedenimizin enerji devir hızı öylesine yavaşlar ki nefs beden ışık hızıyla fizik bedeni terk eder ve kendi alemine gider Akıl da nefsle birlikte berzah alemine gider ve kişi rüya görür
Asıl olan ruhun bedenden ayrılıp Allah'a doğru seyri suluk yapması ve Rabbine ulaşmasıdır Ve ruh bedenden ayrılırken kişi hiç bir şekilde acı hissetmez sıkıntı hissetmez Aksine çok büyük bir huşu yaşar çünkü o anda gökteki tüm melekler olaya şahit olmak üzere yeryüzüne inerler
78 / NEBE - 37 : Rabbis semâvâti vel ardı ve mâ beynehumer rahmâni lâ yemlikûne minhu hitâbâ(hitâben)
(Allah) göklerin ve yerin ve onların arasında bulunanların Rahmân olan Rabbidir (Hiç kimse) ondan bir hitaba mâlik değildir
78 / NEBE - 38 : Yevme yekûmur rûhu vel melâiketu saffâ(saffen), lâ yetekellemûne illâ men ezine lehur rahmânu ve kâle sevâbâ(sevâben)
O gün, ruh (devrin imamının ruhu) ve (arşı tutan) melekler, saf saf hazır bulunurlar Rahmân'ın kendisine izin verdiği kişiden başka kimse konuşamaz Ve (izin verilen) sadece sevap söylemiştir
78 / NEBE - 39 : Zâlikel yevmul hakk(hakku), femen şâettehaze ilâ rabbihî meâbâ(meâben)
İşte o gün (mürşidin eli Hakk'a ulaşmak üzere öpüldüğü ve ona tâbî olunduğu gün), Hakk günüdür Dileyen (Allah'a ulaşmayı dileyen) kişi, kendisine Rabbine ulaştıran (yolu, Sıratı Mustakîm'i) yol ittihaz eder (edinir) (Allah'a ulaşan kişiye Allah) meab (sığınak, melce) olur
alıntı
|
|
|