Yalnız Mesajı Göster

Kuran İ Kerimde Ufolar Ve Dünyadışı Yaşam

Eski 08-20-2012   #3
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Kuran İ Kerimde Ufolar Ve Dünyadışı Yaşam




Burada kast edilen ´sema´ tefsirlerde iki anlamda kullanılır; atmosfer ve gök yüzü Her ikisi de belli ölçekler ve mizanlar İzerine kuruldu Bu ´ölçü´ kavramıyla hem uzayın ruhunu teşkil eden müthiş denge kast edilir hem de atmosferi teşkil eden hava küresinde yer alan gazların gramajları kast edilir Azot gazlar ve oksijenin dağılım ve miktarları insanın varlığını en iyi şekilde sürdürebilmesi için gerekli miktarlarda tutulmuştur Böylece atmosfer toprak kökenli varlıkların yaşamasını sağlayacak duruma getirildi Bu iki ayetin hemen devamında gelen iki ayet çok ilginç bir ikaz taşımaktadır Cenab-ı Hak insani ´dengeleri bozmamak´ hususunda uyarıyor ve ölçüyü elden kaçırmayın” diyor Çünkü insanın bir özelliği de bozmaktır O yüzden Allah ancak bugün yani yaptığımız ölçüsüzlükler ve ürettiğimiz zararlı gazlar yüzünden ozon tabakasının delinmesiyle anlayabildiğimiz bir konuya dikkatimizi çekiyor Atmosferdeki dengeyi bozabileceğimizi bunun da sonumuzu hazırlayacağını hatırlatıyor Ve bu dengelerin korunması konusunda insanı uyarıyor Birinci sırada atmosferin yaratılması yani aşırı sıcaklarla yer kürenin tabiatında bulunan buharların yükselip atmosferi oluşturması ikinci etapta bu atmosferdeki gazlarçn insan tabiatına uygun miktarlarda düzenlenmesi üçüncü etapta da yeryüzündeki bitki örtüsünün insan ihtiyacına göre ayarlanması (Rahman Suresi´nin üçüncü ayetinde dev ağaçlardan ve ormansı otlaklardan bahsedilir Ala Suresi´nde ise bu dev otlakların yerin dibine geçirilerek onlardan akışkan bir sıvının yani petrolün var edildiği hatırlatılır) Nitekim önce dev otlaklar ardından meyva ağaçları ve taneli bitkiler ve nihayet nazenin varlık olan insanın dünyaya teşrifi…”Biz insanı fokurdayan balçıktan yarattık” diyerek Cenab-ı Hak balçıktaki kimyasal aktiviteye dikkat çeker Sonuç olarak insan yer küreye indirildiği zaman yer kürenin onu dışardan gelecek meteor ve yabancı cisimlere karşı koruyacak atmosfer gibi bir koruyucusu vardı Peki öyleyse Adem ile Havva yine insan oğlunun yaşadığı ama artık yaşanmaz hale getirdiği bir dünyadan bir uzay aracıyla dünyamıza gelmiş olmazlar mı? Bizim neslimizin atası olan bu iki insan bizim dünyamız gibi bir dünyadan geldiler dersek çok mu saçma olur?
Adem ile Havva insan türünün bozgunculuk ve fesatçılık özelliğinden dolayı tükettikleri bir dİnyadan uzaya atılmış iki kahramandı belki de Pekala şöyle diyebiliriz; Milyon milyon yıl önce bu evrenin bir başka aleminde belki de bugün aşırı sıcaklar sonucu yaşanmaz bir hale gelmiş ama hala hayat izleri taşıyan Mars´ta yaşayan insan nesli kendi yanlışları ve güneşin genişleyen sıcaklık halesi sonucu artık o gezegende varlığını sürdüremez hale geldi Ulaştıkları teknolojiyi türlerinin devamını sağlamak için kullandılar Seçtikleri bir çifti kapsüle koyup buzul çağından henüz çıkmakta olan dünya gezegenine fırlattılar Gemilerinin adı ´fülki´l-Meşhun´ (hayat için gerekli her türlü kaynağı içinde barındçran gemi uzay gemisi denizaltı vs gibi) idi Nitekim Kur´an´da bir iki yerde Cenab-ı Hak “Zürriyyetiniz´i Fülki´l-Meşhun ile taşıdık” buyurur Ve ona benzer daha nice gemi yarattığını hatırlatır Bu geminin zahiri veya tarihi karşıtı Nuh Tufanı´nda kullanılan; Cebrail´in o en büyük meleğin adıdır ilerde melek kelimesi İzerinde de duracağız talim ve gözetimi altında inşa edildiği´ belirtilen gemi olmakla birlikte bundan pek ala yıldızlar arası seyahat eden bir gemiyi anlamak da mümkün Çünkü Kur´an ´atalarınızı´ demiyor ´zürriyyetinizi´ diyor Bu ifade bizim neslimizin akibetinden de haber verir gibidir Belki bizim neslimiz de yaşadığı dünyayı yaşanmaz hale getirdikten sonra hayat belirtisi tesbit ettiği -buzul çağından yeni yeni çıkan- bir gezegene neslinin örneklerini gönderecektir Tabii yaşayan insan nesli son nesil değilse Çünkü bazı kaynaklarda şu anda dünya üzerinde yaşayan neslin insan ırkının 13 Versiyonu olduğu ve insan ırkının bugüne kadar en az altı dünya tükettiği belirtilir Bediüzzaman Said Nursi İşaratü´l-i´caz adlı tefsir denemesinde Bakara Suresi´ndeki “O Allah ki yeryüzündeki her şeyi sizin için yarattı Sonra göğe yöneldi ve onu 7 uzay halinde düzenledi O herşeyin gerçeğini bilendir” ayetini yorumlarken ´Yedi´ kelimesi İzerinde uzun uzadıya durur ve bu ayetten Yer küremiz gibi atmosferi bulunan yedi dünyayı anlamanın mümkün olabileceğini hatırlatır Demek ki biraz cesur bir yorumla yedi dünyadan ve üzerinde yaşayan insansı varlıklardan söz etmek pek de akıl dışı olmayacak

Alıntı Yaparak Cevapla