08-20-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Metinkale İlköğretim Okulu Akçaabat Trabzon
Akçaabat Metinkale İlköğretim Okulu - Metinkale İlköğretim Okulu Hakkında - Metinkale İlköğretim Okulu Tanıtımı - Metinkale İlköğretim Okulu Erişim Bilgileri - Metinkale İlköğretim Okulu Resimleri

Metinkale İlköğretim Okulu Trabzon Akçaabat İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur
Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Metinkale İlköğretim Okulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Metinkale İlköğretim Okulu resimleri (fotoğrafları), okuldaki öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Metinkale İlköğretim Okulu öğrencilerinin futbol, basketbol, voleybol v s spor dallarındaki başarıları, Metinkale İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: TRABZON / AKÇAABAT
Adı: METİNKALE İLKÖĞRETİM OKULU
Adresi: METİNKALE İLKÖĞRETİM OKULU
Telefon Numarası: 4622612076
Faks Numarası: 462261207
Misyonumuz
Öğrencileri sevmek Yeteneklerinin gelişmesine katkıda bulunmak Kendilerine güvenmelerini sağlamak Örnek insan olma yolunda adım adım ilerlemelerine katkıda bulunmaktır
Vizyonumuz
Okulumuz öğrencilerin severek geldiği,kendi kendini yönetebildiği,öğrenmeyi bir tutku haline getirdiği,ahlaki değerlere sahip günümüz ihtiyaçlarına cevap verebilecek becerilerin öğretildiği bir merkez haline getirilecektir
İlkelerimiz
Dürüstüz
Sözümüzde dururuz
Paylaşımcıyız
Edindiğimiz bilgileri sunarız
Yenilikçiyiz
Değişime açığız
Bir'in değerine inanırız
Bireye önem veririz
Kaliteden yanayız
Daima iyiye ulaşmak isteriz
Küçümsemez, önemseriz
Sorunlara ciddiyetle eğiliriz
Suçlu aramayız
Süreçleri sorgularız
Çevreye duyarlıyız
Korur gözetiriz
Zamanın değerini biliriz
Saniyeleri önemseriz
Sabırlıyız
Dinlemesini ve beklemesini biliriz
“ Biz ” bilinciyle çalısırız
Güçlerimizi birleştiririz
Takdir etmeyi de biliriz Yapilan tüm çalişmalari zamaninda takdir ederiz
Daha Fazla Bilgi İçin Tıklayınız
|
|
|