08-20-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Cevdet Sunay İlköğretim Okulu Çaykara Trabzon
Çaykara Cevdet Sunay İlköğretim Okulu - Cevdet Sunay İlköğretim Okulu Hakkında - Cevdet Sunay İlköğretim Okulu Tanıtımı - Cevdet Sunay İlköğretim Okulu Erişim Bilgileri - Cevdet Sunay İlköğretim Okulu Resimleri
Cevdet Sunay İlköğretim Okulu Trabzon Çaykara İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur
Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Cevdet Sunay İlköğretim Okulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Cevdet Sunay İlköğretim Okulu resimleri (fotoğrafları), okuldaki öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Cevdet Sunay İlköğretim Okulu öğrencilerinin futbol, basketbol, voleybol v s spor dallarındaki başarıları, Cevdet Sunay İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz
Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı
Bulunduğu Yer: TRABZON / ÇAYKARA
Adı: CEVDET SUNAY İLKÖĞRETİM OKULU
Adresi: Ataköy Beldesi Çaykara Trabzon
Telefon Numarası: 4626265004
Faks Numarası: 4626265004
OKULUN MİSYONU:
Demokratik,çağdaş,sosyal hukuk devletimize;İnsan haklarına saygılı ve duyarlı;Akılcılık ve bilime önem veren; araştırmacı ve sorgulayıcı,eleştirel;Dürüst,i yi ahlaklı;Çevreye duyarlı;Kendisiyle ve toplumla barışık, üretken,yaratıcı;bireyler yetiştirmek
OKULUN VİZYONU:
Türk Milli Eğitimi’nin amaç ve ilkeleri doğrultusunda;Tüm benliğiyle insan,vatan,millet,bayrak,Atat ürk sevgisi ve saygısıyla dolu; Gerçek gücün “Birlik içinde çeşitlilik,çeşitlilik içinde birlik” olduğuna inanan,inancının gereğini davranışları ile gösteren,Demokrasi,Laiklik,top lumsal değerleri koruma,vatan sevgisi gibi kavramları yaşam tarzı olarak kabullenen ve uygulayabilen;Bir üst öğretim kurumuna devam edebilecek eğitim ve öğretimsel alt yapıyla donanmış;Mutluluğu sevgiyi ve sorumluluğu paylaşmakta gören ve bilen;Hoşgörülü,anlayışlı,sabı rlı;Demokratik,laik düşünceli ve davranışı sağlam bir kişilik ve karakter sahibi bireyler olarak yetiştirmek
trabzon meb gov tr
|
|
|