Yalnız Mesajı Göster

Üçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı

Eski 08-19-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Üçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı



Üçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı kitap tanıtımı - kitap özeti



Kitabın künyesi


Üçü Bir Arada

(Reklamcılığa Giriş - Medya Planlama - Kreatif Düşünce)

Mehmet Özkundakçı

Hayat Yayınları / Eğitim Dizisi

Türkçe

237 s -- 2 Hamur-- Ciltsiz -- 16 x 23 cm

ISBN : 9786055878443

2010



Kitap hakkında


Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa Giriş ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı sağlamaya devam ediyor Yeni çalışması "Reklamcılığa Giriş - Reklamcılığa Giriş - Kreatif Düşünce" temel olarak yüksek öğrenimde reklamcılık eğitimi alan öğrencilere ders kitabı olacak şekilde hazırlanmış Özkundakçı, bu kitapla üniversitelerde okuyan öğrencileri reklam pazarı hakkında bilgilendirmeyi amaçlamış İyi bir reklamcının kitaplardan değil, bol bol reklam seyrederek ve fikir yürüterek ortaya çıkacağına inanan yazar kendilerine verilen imkânları değerlendirebilen kişilerin başarılı olacağını düşünüyor Kitapta reklamcılık ile ilgili akla gelen birçok sorunun cevabı bulunuyor Örneğin, "Aganigi naganigi gibi anlamsız bir kelimeye fındık dedirten ne idi?"


Reklam yıllar önce yayınlanmış olmasına rağmen bugün bile hala akılda kalması ne demekti?"

Reklamcılık mesleği nasıl doğdu?"

Neden reklam yapma ihtiyacı duyuyoruz?"

Çok güzel bir reklam neden iyi bir kampanyaya dönüşmez?"

Nasıl üretici olabilir ve kreatif işler yapabiliriz?"


Yazarın öğrencilere faydalı olabilmek amacıyla hazırladığı çalışma, iki 1 TL'nin diğerinden değerli kılınmasına imkan veren reklamcılık mesleğine katkı sağlayacak niteliktedir

(Tanıtım Bülteninden)


Kitap kapağı


Alıntı Yaparak Cevapla