Konu
:
Üçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı
Yalnız Mesajı Göster
Üçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı
08-19-2012
#
1
Prof. Dr. Sinsi
Üçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı
Üçü Bir Arada - Mehmet Özkundakçı kitap tanıtımı - kitap özeti
Kitabın künyesi
Üçü Bir Arada
(Reklamcılığa Giriş - Medya Planlama - Kreatif Düşünce)
Mehmet Özkundakçı
Hayat Yayınları / Eğitim Dizisi
Türkçe
237 s
-- 2
Hamur-- Ciltsiz -- 16 x 23 cm
ISBN : 9786055878443
2010
Kitap hakkında
Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa Giriş ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı sağlamaya devam ediyor
Yeni çalışması "Reklamcılığa Giriş - Reklamcılığa Giriş - Kreatif Düşünce" temel olarak yüksek öğrenimde reklamcılık eğitimi alan öğrencilere ders kitabı olacak şekilde hazırlanmış
Özkundakçı, bu kitapla üniversitelerde okuyan öğrencileri reklam pazarı hakkında bilgilendirmeyi amaçlamış
İyi bir reklamcının kitaplardan değil, bol bol reklam seyrederek ve fikir yürüterek ortaya çıkacağına inanan yazar kendilerine verilen imkânları değerlendirebilen kişilerin başarılı olacağını düşünüyor
Kitapta reklamcılık ile ilgili akla gelen birçok sorunun cevabı bulunuyor
Örneğin, "Aganigi naganigi gibi anlamsız bir kelimeye fındık dedirten ne idi?"
Reklam yıllar önce yayınlanmış olmasına rağmen bugün bile hala akılda kalması ne demekti?"
Reklamcılık mesleği nasıl doğdu?"
Neden reklam yapma ihtiyacı duyuyoruz?"
Çok güzel bir reklam neden iyi bir kampanyaya dönüşmez?"
Nasıl üretici olabilir ve kreatif işler yapabiliriz?"
Yazarın öğrencilere faydalı olabilmek amacıyla hazırladığı çalışma, iki 1 TL'nin diğerinden değerli kılınmasına imkan veren reklamcılık mesleğine katkı sağlayacak niteliktedir
(Tanıtım Bülteninden)
Kitap kapağı
Prof. Dr. Sinsi
Kullanıcının Profilini Göster
Prof. Dr. Sinsi Kullanıcısının Web Sitesi
Prof. Dr. Sinsi tarafından gönderilmiş daha fazla mesaj bul