Yalnız Mesajı Göster

Aktarlarla İlgili Çalışmalar

Eski 08-18-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Aktarlarla İlgili Çalışmalar




Aktar olarak işyeri açmak isteyen şahıslar, bir dilekçe ile Müdürlüğümüze başvuru yaparlar



Evrak kaydı ve havalesi yapıldıktan sonra dilekçe şubemize ulaştırılır



Aktar ve Baharatçılara ait genelge şartlarının yerine getirilmesi için genelge tebliğ edilir



Şubemizce, başvuru sahibinden Aktar olarak işyeri açması için gerekli belgeler istenir (Örn Fotoğraf, işyerinde satılacak ürünlere ait liste, teftiş defteri)



Başvuru sahibi istenilen belgeleri tamamlayıp şubemize getirir Şubemizce Belgelerin ve satacakları drogların listelerinin (Türkçe Latince isim ) kontrolleri yapılır, işyeri açmak istenen yerde inceleme yapılır İstenilen belgelerde veya işyerinde eksiklikler varsa, bu eksiklikler giderilinceye kadar satış izin belgesi düzenlenmez



Uygunluğu sağlandığında satış izin belgesi düzenlenerek tutanakla başvuru sahibine teslim edilir ve genelgeye uyulmadığı takdirde satış izin belgesinin iptal edileceğine dair taahhütname imzalatılır



Yılda bir kez denetimleri yapılır Teftiş defterleri doldurulur Problem varsa düzeltilmesi istenir



Denetim raporu dosyalarına kaldırılır


Kaynak: Eskişehir Sağlık Mudurlugu

Alıntı Yaparak Cevapla