Yalnız Mesajı Göster

Magdalalı Meryem İsa’Nın Eşi Miydi? Merak Edilen Konular, Tarihte Saklı Kalmış Gerçek

Eski 08-16-2012   #2
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Magdalalı Meryem İsa’Nın Eşi Miydi? Merak Edilen Konular, Tarihte Saklı Kalmış Gerçek



33 DERECE'DEN ÖTE MASONLUK SIRLARI



HZ İSA MUAMMASI VE MESİH-MEHDİ MESELESİ
HZ İSA ÖLDÜ MÜ? ÇARMIHA GERİLDİ Mİ? ÖLDÜKTEN SONRA DİRİLDİ Mİ? YOKSA GÖĞE Mİ ÇEKİLDİ? BÜTÜN BU SORULAR HEM HIRİSTİYAN ÂLEMİNİN, HEM DE İSLÂM ÂLEMİNİN BİR TÜRLÜ HALLEDEMEDİĞİ SORULAR
DAHASI VAR HZ İSA HİÇ KADINA DEĞMEDİ Mİ?EVLENMEDİ Mİ? ÇOCUĞU OLMADI MI? MARİA MAGDELANA FAHİŞE MİYDİ? FAHİŞE İSE HZ İSA'NIN YANINDA NE İŞİ VARDI? YOKSA HZ İSA'NIN KARISI O MUYDU?
ASLINDA BU İKİNCİ TAKIM SORULAR MÜSLÜMANLARI HİÇ İLGİLENDİRMEZ, AMA HIRİSTİYANLAR İÇİN ÇOK BÜYÜK ÖNEM TAŞIR MESELÂ KATOLİK PAPAZLARIN VE RAHİBELERİN EVLENMEMESİNİN ESBÂB-I MÜCİBESİ, HZ İSA'NIN HİÇ EVLENMEDİĞİ VE KARŞI CİNSE DEĞMEDİĞİ İNANCIDIR
BU KONUDA HIRİSTİYAN ÂLEMİNDE PEK ÇOK ŞEY YAZILIP ÇİZİLMİŞTİR, AMA BİZ, GENE HIRİSTİYANLIĞIN SAHTE PEYGAMBERİ SAYFASINDA OLDUĞU GİBİ, MESELEYİ İYİ ARAŞTIRMIŞ VE EPEY MALZEME DERLEMİŞ OLAN DAN BROWN'UN "DA VİNCİ ŞİFRESİ" KİTABINDAN VERECEĞİZ AMA ÖNCE, PAPALIĞIN HIRİSTİYANLIĞA KADIN DÜŞMANLIĞI OLARAK YANSIYAN TAVRINI ANLATAN BİR BÖLÜMÜ NAKLETMEKLE İŞE BAŞLAYALIM:
Kilisenin hilekâr ve vahşi bir geçmişi vardı Pagan ve dişilere tapan dinleri, (ama esas mülümanları) imâna(!) getirmek için başlattıkları merhametsiz Haçlı Seferleri 300 yıl sürmüştü
Katolik Engizisyonu, hiç tartışmasız insanlık târihinin en fazla kana bulanmış kitabını yayınlamıştı: MALLEUS MALEFICARIUM, ya da Cadının Balyozu, dünyâya serbest düşünen kadınların tehlikelerini bildirmiş ve papazlara onları nasıl bulacaklarını, nasıl işkence edeceklerini, ve nasıl yok edeceklerini anlatmıştı Kilise'nin belirttiği bu sözde cadıların hepsi kadın âlimlerden, râhibelerden, çingenelerden, mistiklerden, doğa âşıklarından, bitki toplayıcılarından ve doğal hayata şüphe çekici şekilde uyum sağlayan kadınlardan oluşuyordu Ayrıca ebeler de doğum sırasındaki sancıyı azaltacak, doktrinlere karşı gelen tıp bilgisini kullandıkları için öldürülüyorlardı Kilise, bu acının Havva'nın Bilgi Elması'nı yediği, ve böylece İlk Günah fikrine sebep olduğunu için verilen bir cezâ olduğunu iddia ediyordu 300 yıl boyunca cadı avı sırasında Kilise 5000000 kadın yakmıştı! (Sf 142)
İSLÂM'I VE MÜSLÜMANLARI KADINA KIYMET VERMEMEKLE SUÇLAYAN HIRİSTİYAN BATILILAR'IN ENGİZİSYON VEBÂLİNİ, PAPA'NIN ÖZÜR DİLEMESİ DAHİ ORTADAN KALDIRAMAZ!
DAN BROWN, MASONLARIN ATASI SİON TARİKATI'NIN GİZLİ VE AÇIK GÖREVLERİNİ DE BİR DİYALOG HALİNDE YAZMIŞ:
Langdon nereden başlayacağını düşündü (Masonik) Kardeşlik târihi 1000 yıldan daha eskiydi Sırlar, şantajlar, ihânet, ve hatta öfkeli bir Papa'nın merhametsiz işkenceleri ile dolu bir târih
- "Sion Tarikatı, Haçlılar'ın şehri (Kudüs'ü) fethetmesinin hemen ardından, 1099 yılında, Kudüs'te Fransız Kralı GODEFROI DE BOUILLON tarafından kuruldu Kral Godefroi çok güçlü bir sırra sâhipti İsâ zamanından beri âilesinin sakladığı bir sırra Öldükten sonra sırrının kaybolacağı endişesiyle, gizli bir kardeşlik kurdu, Sion Tarikatı, ve onlara sırrını nesilden nesile gizlice aktararak koruma görevini verdi Tarikat mensupları, Kudüs'te bulunduğu zaman boyunca, bir zamanlar Süleyman Mâbedi'nin bulunduğu yerin üzerine inşâ edilmiş Herod Tapınağı'nın yıkıntıları altına göömülü gizli belgeleri öğrendiler Bu belgelerin, Godefroi'nin güçlü sırrını teyit ettiğine, ve Kilise'nin bu tehlikeli sırrı ele geçirmek için her şeyi yapacağına inandılar Tarikat, ne kadar vakit alırsa alsın, bu belgeleri tapınağın altından kurtarmaya ve sonsuza kadar korumaya yemin etti Belgeleri kurtarmak için askerî bir suvvet oluşturdu (Bu,) 'İsânın Fakir Şövalyeleri ve Süleyman Mâbedi Tarikatı' isminde 9 şövalyeden oluşan bir gruptu Daha çok TAPINAK ŞÖVALYELERİ ismiyle bilinirler"
Sophie: - "Ben Tapınakçılar'ın Kutsal Topraklar'ı korumak için olduğunu sanıyordum"
- "Ortak bir yanlış yargı Tapınakçılar görevlerini, 'hacıları korumak' kisvesi altında yürütüyorlardı Kutsal Topraklar'daki asıl amaçları, tapınağın altındaki belgeleri ele geçirmekti"
- "Peki,bulmuşlar mı?"
- "Bunu kimse bilmiyor"
Langdon Sophie'ye, Tapınak şövalyeleri'nin 2 Haçlı Seferleri sırasındaki durumunu, Kral 2 Baldwin'e orada bulunma sebeplerinin yoldan geçen hacıları korumak olduğunu söylediklerini anlattı Maaş almadıklarını,ve fakirlik yemini ettikleri halde, Şövalyeler Kral'dan barınacak yer, ve tapınağın altındaki ahırlarda kalmak için izin istemişlerdi Şövalyeler belgelerin Kudsülakdas'ın, yani Tanrı'nın bizzat oturduğuna inanılan kutsal odanın aldında olduğuna inanıyorlardı
Langdon, kazıların 9 yıl sürmesinin sebebini, ve Şövalyeler'in sonunda aradıklarını bulduklarını açıkladı Hazineyi mâbedden alarak Avrupa'ya götürmüşlerdi, ve orada nüfuzları artmıştı Papa 2 Innocent hemen Tapınak Şövalyeleri'ne sınırsız güç veren bir papalık bildirgesi yayınlamış, ve onların kendilerine münhasır yasalara tâbi olduklarını ilân etmişti Gerek dinî, gerek siyâsî anlamda, bütün krallıklardan ve piskoposluklardan bağımsız özerk bir ordu!
**00'mlere gelindiğinde Vatikan'ın sağladığı ayrıcalıklar Şövalyeler'in o kadar fazla güç kazanmasına yardımcı olmuştu ki, Papa 5 Clement bir şeyler yapılması gerektiğine karar vermişti Fransa Kralı 4 Filip ile işbirliği yapan Papa, Tapınakçılar'ı ortadan kaldırıp, hazinelerini ele geçirmek için dâhice bir plân hazırladı Böylece sâhip oldukları sırrın idâresi Vatikan'a geçecekti Papa Clement, CIA'ye taş çıkartacak askerî bir hileyle tüm Avupa'daki askerlere, ** Ekim **07 Cuma günü, aynı anda açacakları mühürlü emir mektupları yollamıştı
Ayın **'ünde şafak sökerken mühürler açılmış, ve içindeki dehşet ortaya çıkmıştı Papa Clement mektubunda "Tanrı'nın kendisine şahsen göründüğünü, ve Tapınak Şövalyeleri'nin şeytana tapmak, homosüellik, çarmıhı karalamak, hemcinslerine düşkünlük, ve Tanrı'ya küfreden diğer davranışlardan ötürü günahkâr oldukları konusunda uyardığını" iddia etmişti! Tanrı Papa Clement'ten Şövalyeler'i yakalayarak dünyâyı onlardan temizlemesini, ve Tanrı'ya karşı işledikleri suçu itiraf edinceye kadar işkence etmesini istemişti!
Papa Clement'in sinsi operasyonu saat gibi işlemişti O gün(den sonra) sayısız Şövalye yakalanmış, merhametsizce işkence görmüş, ve günahkâr oldukları gerekçesiyle yakılmıştı Günümüzde bile (Hıristiyan dünyâsında) ayın **'üne denk gelen Cuma günü uğursuz sayılıyordu!
Sophie: - Tapınak Şövalyeleri yok mu edildi? Ben Tapınak Kardeşliği'nin hâlâ var olduğunu sanıyordum"
- "Varlar Farklı isimler altında Papa Clement'in sahte suçlamalarına, ve onları silip süpürmek için gösterdiği çabalara rağmen, Şövalyeler'in güclü ittifakları vardı, ve içlerinden bâzıları Vatikan'ın temizlik operasyonundan kurtulmayı başardılar Tapınakçılar'ın gücünün temelini oluşturan belgeler hazinesi, Papa Clement'in asıl hedefiydi, ama onu elinden kaçırdı Belgeler uzun zaman önce Tapınakçılar'ın gölge mimarlarına teslim edilmişti, yâni Sion Tarikatı'na Onların gizlilik perdesi, Vatikan'ın katliamından kurtulmalarına yardımcı oldu Vatikan yaklaştığında, Tarikat tâlimatlara uyarak gece vakti belgeleri, Paris'ten Tapınakçılar'ın La Roıchelle'deki gemilerine kaçırdı"
- "Belgeler nereye gitti?"
- "Bu sırrı sâdece Sion Tarikatı biliyor Spekülâsyonlara göre, belgeler İngiltere'de bir yerde gizli Belgeler, onun gücü, ve açıkladığı sırrın tümü, tek bir isimle biliniyor: SANGREAL SANGREAL kelimesi çok eski bir kelimedir Yıllar içinde bir başka deyişe dönüşmüştür Aslında dünyâda yaşayan herkes SANGREAL hikâyesini biliyor"
- "Ben hiç duymadım"
- "Sâdece ondan KUTSAL KÂSE diye bahsedilmesine alışkınsın, o kadar" (Sf142-**2)
ŞİMDİ DİYECEKSİNİZ Kİ, "BUNLARI NEDEN YAZDIN? BİZ KİTABI ZATEN OKUMUŞTUK, BİLİYORDUK ÜSTELİK SEN DAHA ÖNCE DE BUNLARI ANLATMIŞTIN"
HAKLISINIZ, ANLATMIŞTIK HEM DE DAN BROWN KİTABINI YAZMADAN YILLAR ÖNCE! SÂDECE YAZANIN BİR TEK BİZ OLMADIĞIMIZI GÖSTERMEK İSTEDİK, BİR DAN BROWN'UN DEĞİŞİK BÖLÜMLERDE, ROMAN İÇİNDE BAHSETTİĞİ HUSUSLARI BİR ARAYA TOPLADIK, İKİ ÜÇÜNCÜSÜ DE OLAYI HATIRLATMAK VE HAZRET-İ İSÂ'YA BAĞLAMAK İSTEDİK ONUN HAYÂTI, ÖLÜMÜ, VARLIĞININ ÇARPITILMASI BİR YANA, ÖLDÜKTEN SONRA BİLE İSTİSMAR EDİLDİĞİNİ GÖSTERMEK İSTEDİK
HEMEN, "MÜSLÜMANLAR ÖLMEDİĞİNE İNANIR," DEDİNİZ, DUYDUM ÖLDÜ MÜ, ÖLDÜRÜLDÜ MÜ, ÖLMEDİ Mİ, AYRI MESELE AMA ÖLDÜĞÜNÜ KABUL EDEN HRİSTİYAN DÜNYÂSINDA VATİKAN KATOLİK KİLİSESİ, PAPA, SİON TARİKATI, TEMPLAR ŞÖVALYELERİ, ONLARDAN SONRA GELEN MASONLAR, HEP HAZRET-İ İSÂ'YI KENDİ AMAÇLARI İÇİN KULLANMIŞLAR, HAKKININ YENDİĞİNİ İDDİA ETTİKLERİ MEROVENJ HÂNEDÂNI'NI TEKRAR AVRUPA HÂKİMİ YAPMAK İÇİN HER TÜRLÜ DÜMENİN İÇİNDE OLMUŞLARDIR BİZ BUNU DA MEROVENJ HÂNEDÂNI , İSMAİLİLER ALİ'Yİ, MASONLAR DAGOBERT'İ İSTİSMAR EDİYOR , VE KİMDİR BU MEROVENJLER? SAYFALARINDA ANLATMIŞTIK BURADA EKLEYECEĞİMİZ BİR TEK CÜMLE OLABİLİR SİON TARİKATI, TEMPLAR ŞÖVALYELERİ VE MASONLAR BU MEROVENJ HÂNEDÂNI'NA KUTSALLIK KAZANDIRMAK İÇİN, ONLARIN HAZRET-İ İSÂ'NIN SOYUNDAN GELDİĞİNİ İDDİA EDİYORLAR
GELSE NE OLUR, GELMESE NE OLUR? HAZRET-İ MUHAMMED'İN SOYUNDAN NE SEYYİTLER (HZ ALİ OĞLU HASAN'IN TORUNLARI), NE ŞERİFLER (HZ ALİ OĞLU HÜSEYİN'İN TORUNLARI), VE NE HÂCELER (HZ ALİ OĞLU MUHAMMED'İN TORUNLARI) GELMİŞ GEÇMİŞ, HEMEN HİÇ BİRİNİN BÖYLE SALTANAT DÂVÂSI OLMAMIŞTIR ŞAŞIRIP YOLDAN ÇIKANLAR İSE YA ÖLDÜRÜLMÜŞ, YA DA SON MEKKE ŞERİFİ HÜSEYİN GİBİ DİNDAŞLARINA İHÂNET EDİP, İNGİLİZLER'LE BİRLİK OLUP, OSMANLI'YI ARKADAN HANÇERLEDİĞİ İÇİN, SÖZDE ARABİSTAN KRALI OLMUŞ, ANCAK HATÂSINI ANLAYIP DİRENMEYE KALKTIĞINDA DA, İNGİLİZLER TARAFINDAN TEPETAKLAK DÜŞÜRÜLÜP, YERİNE ŞİMDİKİ SAPKIN VEHHÂBÎ SUUD ÂİLESİ GETİRİLMİŞTİR
NE VAR Kİ, BATILILAR İÇİN ASÂLET ÖNEMLİDİR HAZRET-İ İSÂ ONLARA GÖRE KRAL DÂVUD'UN SOYUNDAN GELMEKTEDİR VE YAHUDİLER'İN KRALIDIR ÖYLEYSE ONUN SOYUNDAN GELENLER DE HIRİSTİYANLARIN KRALI OLMALIDIR! ANCAK BUNUN İÇİN HAZRET-İ İSÂ'NIN BİR NESLİ OLMALIDIR Kİ, BUGÜNLERE ULAŞSIN!
İŞTE KUTSAL KÂSE EFSÂNESİ BURADA DEVREYE GİRMEKTEDİR VE DAN BROWN'UN KİTABINDA SİON TARİKATI BÜYÜK ÜSTÂTLARINDAN LEONARDO DA VİNCİ'NİN YAPTIĞI BİR RESİM ÖNEM KAZANMAKTADIR ORADAN DEVAM EDELİM:
Langdon: - "KUTSAL KÂSE, SANGREAL kelimesinin gerçek mânâsıdır Fransızca SANGRAAL kelimesinden türemiş, sonra iki kelimeye bölünmüş, SAN GREAL olmuştur"
Sophie: - "Ben Kutsal Kâse'nin bir kadeh olduğunu düşünüyordum, sen bana Sangreal'ın bir çeşit karanlık sırrı açıklayan belgelerden oluştuğunu söyledin"
- "Evet ama, Sangreal Belgeleri, Kutsal Kâse hazinesinin sâdece yarısı Geri kalanı Kâse ile birlikte gömülü Belgelerin Tapınak Şövalyeleri'ne bunca güç vermesinin nedeni, sayfalarda Kâse'nin gerçek tabiatının açıklanmasıydı"
Kâse'nin gerçek tabiatı mı? Sophie artık ipin ucunu iyice kaçırmıştı Kutsal Kâse'nin, Son Akşam Yemeği'nde İsâ'nın içmek için kullandığı, (daha sonra) ArimatealıYusuf'un çarmıha gerilen İsâ'nın kanını doldurduğu kadeh olduğunu sanıyordu
- "Kutsal Kâse, İsâ'nın kadehi"
- "Sophie, Sion Tarikatı için Kutsal Kâse bir kadeh değil Kadeh, başka bir şeyin çok daha güçlü bir şeyin mecâzî hâli Kutsal Kâse, insanlık târihinde en çok aranan hazine olmuştur Kâse efsânelere, savaşlara, ve bitmek tükenmek bilmeyen sorulara neden oldu Sâdece bir kadeh olması, (sana) mantıklı geliyor mu? Eğer öyleyse, diğer kutsal hazineler de aynı, ya da daha büyük ilgi uyandırmalıydı Dikenli Taç Çarmıh (olarak) kullanılan Gerçek Haç Titulus Ama öyle değiller Târih boyunca aralarında en özeli Kutsal Kâse olmuş"
Kâse'nin İngiltere'de bir yerlerde olduğuna, en azından 1500 senesinden beri Tapınakçılar'a âit pek çok kiliseden birinin altındaki odada gömülü olduğuna inanılıyordu 1500('ler) Büyük Usta ve Üstat) Da Vinci'nin dönemi Tarikat, önemli belgelerini güven içinde saklamak için önceki yüzyıllarda pek çok kez yerlerini değiştirmek zorunda kalmıştı Târihçiler, Kudüs'ten Avrupa'ya geldiğinden beri Kâse'nin 6 kez yer değiştirdiğini düşünüyorlardı Kâse, son olarak 1447 yılında görülmüştü Sayısız tanık bir yangın çıktığını, ve belgelerin her birini ancak altı adamın taşıyabildiği dört dev sandığa yüklenerek yanmaktan son anda kurtarıldığını anlatmışlardı! Belgelerin Büyük Britanya'da, Kral Arthur'un ve Yuvarlak Masa Şövalyeleri'nin topraklarında olduğu fısıldanıyordu
(Büyük Üstat) Leonardo yaşarken Kâse'nin nerede olduğunu biliyordu! Saklandığı yer günümüze kadar muhtemelen değişmemişti Bu yüzden Kâse tutkunları, Da Vinci'nin eserleriyle günlüklerini derinlemesine inceliyorlardı Kimileri Kayalıklar Bâkiresi'ndeki dağlık arka plânın, İskoçya'daki mağaralarla dolu dağların topografyasıyla uyuştuğunu iddia ediyordu Kimileri ise, Mona Lisa'nın röntgen filmlerinden aslında İsis'in lapislazuli taşlı küpesini takarken resmedildiğinin anlaşıldığını iddia ediyordu Bazıları da Son Akşam Yemeği'ndeki havârilerin şüpheli oturuş düzeninin bir çeşit şifre olduğu konusunda ısrar ediyordu (sf **3-191)
"Kayalıklar Bâkiresi" (tablo) teklifi, Da Vinci'ye, "Lekesiz Doğum Kardeşler Birliği" diye bilinen bir kuruluştan gelmişti Rahibeler istedikleri temayı belirtmişlerdi: Bir mağaraya sığınan (Hazret-i İsa'nın annesi Hazret-i) Meryem Vaftizci bebek (Hazret-i) Yahya, Azrâil ve bebek (Hazret-i) İsâ Da Vinci onların istediği gibi çalıştı İşi teslim ettiğinde grup dehşete düşmüştü





KAYALIKLAR BÂKİRESİ Tabloda, kolunu bebek İsâ olduğu tahmin edilen bir çocuğa dolamış, mâvi sabahlık içindeki Bâkire Meryem görünüyordu Meryem'in karşısında yine bir çocukla, ki onun da Vaftizci Yahya olduğu tahmin ediliyordu, Azrâil oturuyordu Bununla berâber alışıldık "Yahya'yı vaftiz eden İsâ" betimlemesinin yerine, bu kez bebek Yahya İsâ'yı vaftiz ediyordu! Bundan daha da sıkıntı verici olan (husus), Meryem'in bir elini bebek Yahya'nın başının üstünde tutması, ve tehditkâr bir tavır içinde olması idi! Elleri, görünmeyen bir başı kavrayan kartal pençesi gibiydi! En korkutucu görüntü, Meryem'in kıvrılmış parmaklarının tam altında, Azrâil'in yaptığı kesme işâretiydi Sanki Meryem'in pençemsi elinin tutuğu başı, boynundan kesip ayırıyor gibiydi!
Langdon'un öğrencileri, Da Vinci'nin ikinci bir tablo yaparak Kardeşler Cemiyeti'ni yumuşattığını öğrendiklerinde, dâima şaşırırlardı Bu "yumuşatılmış" Kayalıklar Bâkiresi'nde tüm bireyler daha geleneksel bir şekilde resmedilmişlerdi İkinci tablo Londra'daki Ulusal Galeri'de, (birincisi ise Louvre Müzesi'nde) sergilenmekteydi
(Sf 156-157)
Teabing: - "Sana Da Vinci'nin KUTSAL KÂSE resmini göstermeden önce, buna bir bakmanı istiyorum Sanırım bu freski tanımışsındır"
Sofie tüm zamanların (aslında "gelmiş geçmiş" diye tercüme edilmesi gerekirdi) en ünlü freskine (SON AKŞAM YEMEĞİ), Milano yakınlarındaki Santa Maria dele Grazie duvarındaki efsânevî Da Vinci resmine bakıyordu Yıpranmış frekste içlerinden birinin kendisine ihanet edeceğini açıkladığı sırada MESİH İLE HAVÂRİLERİ betimlenmişti Teabing: - "Mesih nerede oturuyor?"
- "Ortada"
- "Güzel! Peki, o ve havârileri hangi yiyeceği kırıp yiyorlar?"
- "Ekmek"
- "Peki, hangi içecek?"
- "Şarap Şarap içmişlerdi ve yemekten sonra Mesih şarap kadehini alarak havârileriyle paylaştı Bir bardak kadeh İsa'nın kadehi KUTSAL KÂSE Mesih tek bir şarap kadehini diğerlerine geçirmişti! Kominyon törenlerinde günümüz hıristiyanlarının yaptığı gibi"

- "Gözünü aç!"


Sofie başını eğip resme baktığında, İsa dâhil herkesin bir şarap bardağı olduğunu görünce şaşırmıştı On üç bardak! Bardaklar küçük, sapsız ve camdan yapılmıştı Resimde kadeh yoktu Kutsal Kâse yoktu!



- "Da Vinci bu resimde,çoğu âlimin görmediği veya görmezden gelmeyi yeğlediği anomalilerini duysan, şaşarsın Bu fresk aslında Kutsal Kâse gizeminin anahtarıdır Da Vinci SON AKŞAM YEMEĞİ'nde her şeyi gözler önüne sermiştir!"
- "Bu fresk bize Kâse'nin gerçekte ne olduğunu anlatıyor mu?"
- "NE olduğunu değil, KİM olduğunu Kâse bir nesne değildir O aslında bir kişidir"
Langdon: - "Pek çokları erkek sembolünün kalkan ve mızraktan, dişi sembolünün ise güzelliği yansıtan bir aynadan geldiği yanılgısına düşer Doğrusu semboller, tanrı gezegen Mars ve tanrıça gezegen Venüs için kullanılan eski astronomi sembollerinden gelir İlk semboller çok daha basitti 'Ters V' erkek için çizilen orjinal ikonadır Gelişmemiş bir ***** Bu ikona 'sivri bıçak ucu' olarak bilinir ve saldırganlık ile erkekliği temsil eder Doğrusunu istersen bu ***** sembolü günümüzdeki (ABD'deki) askerî üniformalarda (çavuş) rütbe nişanı olarak kullanılıyor"
Teabing sırıtıyordu: - "Ne kadar çok *****in varsa, rütben o kadar yüksektir"
- "Dişi sembolü tahmin edeceğin gibi tam tarsidir: "V"! Buna kadeh denir Bir kâseye, ya da tasa benzer ya da daha önemlisi kadın rahmini andırır Bu sembol dişilik, kadınlık ve doğurganlıkla ilgilidir Yâni, efsânede kadeh, çok daha önemli bir şeyin mecâzı olarak kullanılıyor"
- "Bir kadın?"
- "Kesinlikle! Kutsal Kâse kutsal dişiyi ve elbette şimdi Kilise tarafından tamamen yok edilmiş olan (putperestlerin taptığı) tanrıçayı temsil eder Kâse kayıp tanrıçanın sembolüdür Hıristiyanlık ortaya çıktığında eski pagan dinleri hemen yok olmadı Kadehi aradığını iddia eden şövalyeler, kadınlara boyun eğdiren, inanmayanları yakan ve paganların kutsal dişiye saygı göstermesini yasaklayan bir kiliseden korunmak için şifreli konuşuyorlardı Herhangi bir kadın değil Taşıdığı sır öylesine güçlü ki, açıklandığı takdirde Hıristiyanlığı temelinden sarsmakla tehdit ediyor"
Sophie: - "Kutsal Kâse olduğunu iddia ettiğiniz bu kadının sizde bir resmi olduğunu söylemiştiniz"
- "Evet ama, kadının Kâse olduğunu ben iddia etmiyorum Bunu İsa kendisi iddia etti KUTSAL KÂSE SANGREAL" Teabing duvarı gösterdi Oraya 'SON AKŞAM YEMEĞİ'nin iki buçuk metre uzunluğunda bir baskısı asılmıştı
- "İşte, orada!"
- "Bu az önce gösterdiğiniz resmin aynı"
- "Biliyorum, ama büyütülmüş hâli"
- "Bana KUTSAL KÂSE'nin bir kadın olduğunu söylediniz SON AKŞAM YEMEĞİ on üç erkeğin gösterildiği bir resim"
- "Öyle mi Yakından bak!"
Sophie resmin yanına gidip on üç figürü inceledi Ortada İsa Mesih, solunda altı havâri, sağında altı havâri
- "Hepsi de erkek"

- "Yaa Peki, Hz İsa'nın sağ yanında, onur koltuğunda oturana ne demeli?"


Sophie Mesih'in hemen sağındaki figürü dikkatle inceledi Bu kişinin yüzüne, vücuduna bakarken, içinde büyük bir şaşkınlık uyandı Omuzlarına dökülen kızıl saçları, nârince kıvrılmış elleri, ve göğüsleri olduğuna dâir bir ipucu vardı BU, HİÇ ŞÜPHESİZ BU BİR KADINDI! Sophie bir çığlık attı:
- "Bu bir kadın!"
- "Sürpriz! Leonardo cinsler arasındaki farkları boyamakta bir ustaydı Herkesin gözünden kaçar Bu sahne hakkında inancımız o kadar sâbittir ki, zihnimiz uyuşmazlığı görmemizi engeller Buna SKİTOMA denir Beyin güçlü semboller karşısında bunu bazen yapar Bu kadını fark etmemiş olmanın bir sebebi de fotoğrafların çoğunun 1954'den önce çekilmiş olmasıdır O zamanlar (freskteki) ayrıntılar kir katmanlarının altında saklıydı ve ** yüzyılda resmin üzerinde beceriksiz eller tarafından restorasyon çalışmaları yapılmıştı Ama artık fresk, Da Vinci'nin asıl boyadığı kata kadar temizlendi"
Sophie resme daha da yaklaştı Mesih'in yanındaki dindar ifadeli, ağırbaşlı bir yüze sahip, kızıl saçlı genç bir kadındı ve ellerini nâzikçe kavuşturmuştu
- "Kim bu kadın?"
- "Bu kadın MAGDALALI MERYEM (MARIA MAGDELANA)"
- "Fâhişe mi?"
- "Magdalalı öyle biri değildi Bu tâlihsiz yanlış kavram, eski Kilise'nin başlattığı karalama kampanyasındın mîras kaldı Dediğim gibi, eski kilisenin tüm dünyayı ölümlü İsa'nın Tanrısal olduğuna inandırması gerekiyordu Bu yüzden Mesih'in dünyevî özelliklerini anlatan tüm sûrelerin İncil'den çıkarılması lâzımdı Magdalalı Meryem daha da önemlisi İsa Mesih'le olan evliliği!"
- "Tamâmen târihî kaynaklara dayanıyor!Ve Da Vinci bu gerçeğin kesinlikle farkındaydı SON AKŞAM YEMEĞİ, özellikle izleyicilerinin yüzüne İsa ile Magdalalı'nın bir çift olduğunu haykırır Mesih'le Magdalalı'nın giysilerinin, birbirinin aynadaki yansıması gibi olduğuna dikkatini çekerim"
Sofhie büyülenmişti! Elbette! Giysilerdeki renkler yer değiştirmişti Mesih kırmızı bir elbise ve mâvi harmâni giyerken, Magdalalı Meryem'in elbisesi mâvi, harmânisi kırmızıydı YİNG ve YANG!
Teabing: - "Mesih ile eşinin ***** kısmından birleşmiş olduğunu, ve geriye doğru karşılıklı yaslanarak, aralarında ters bir boşluk oluşturduğunu görürüz"
Sophie boşluğu görmüştü Resmin odak noktasındaki şeklin su götürür yanı yoktu! Langdon'un az önce KÂSE, KADEH ve KADIN RAHMİ için çizdiği sembolle, ("V" harfiyle) aynıydı!
- "Son olarak, eğer Mesih ile Magdalalı'ya insan gibi değil de, kompozisyon unsurları olarak bakarsan, başka bir biçimde ortaya çıktığını göreceksin Alfabedeki bir (başka) harf!"
Birden Sophie'nin resimde görebildiği tek şey bu harf olmuştu! Resmin ortasında, koskocaman, kusursuz bir "M" harfi belirginleşiyordu!
- "Neden orada?"
- "Komplo teorisyenleri bu harfin MATRİMONİO (evli olma hâli) ya da MAGDALALI MERYEM'i temsil ettiğini söylüyorlar KÂSE'yle ilgili sayısız eserde saklı bir "M" harfi vardır Filigran olarak, resmin altında saklı olarak, ya da komposizyonda yanılsamalar yaratarak Ama elbette en belirgin "M" harfi, SİON TARİKATI'nın eski Büyük Üstâdı (homosüel) JEAN CACTEAU 'nun yaptığı, Londra'daki sunağı süsleyen PARİSLİ MERYEM'inde görülür Mesih ile Magdalalı Meryem'in evlilikleri, târihî tutanakların bir parçası Ayrıca İsa'nın evli bir adam olması, (tahrif edilmiş) İncil'deki bekâr (ve bâkir) İsa görünüşünden çok daha mantıklı"
- "Neden?"
- "Çünkü Mesih bir Yahudi idi ve o zamanlardaki sosyal kültür, Yahudi bir erkeğin bekâr kalmasını yasaklıyordu! Yahudi geleneklerine göre evlenmemek ayıptı Yahudi bir babanın, oğlu için uygun bir eş bulması zorunluydu Eğer İsa evli olmasaydı, İncil âyetleri bundan mutlaka bahseder ve normal olmayan bekârlığının bir açıklamasını yapardı"
Teabing, bulduğu koca bir kitabı kendine doğru çevirdi Deri kaplı baskı, dev bir atlas büyüklüğündeydi Kapakta GNOSTİK İLÂHİLER yazıyordu Teabing kapağı açtığında Sophie, eski yazılardan alınmışa benzeyen büyütülmüş pasaj fotoğralarını görebiliyordu El yazısıyla yazılmış, yırtık pırtık papirüsler Eski dili tanımamıştı ama, yan sayfada tercümeleri yazıyordu Teabing:
- "Bunlar daha önce ( HIRİSTİYANLIĞIN SAHTE PEYGAMBERİ sayfasında) bahsettiğim NAG HAMADİ ve LUT GÖLÜ YAZMALARI EN ESKİ HIRİSTİYAN KAYITLARI Ne yazık ki, ((TAHRİF EDİLMİŞ) İNGİL'DEKİ ÂYETLERLE UYUŞMUYORLAR FİLİPPOS Sûresi başlamak için iyi bir yer"
Sophie pasajı okudu:
- "Ve KURTARICI'nın YOLDAŞ'ı MAGDALALI MERYEM'dir İSA onu tüm müritlerinden daha fazla sever ve genellikle onu dudaklarından öperdi Diğer müritler bu duruma içerlerler ve kınadıklarını ifade ederlerdi Ona, 'Neden onu hepimizden daha fazla seviyorsun?' derlerdi"
Okudukları Sophie'yi şaşırtmıştı:
- "(Ama) evlilik hakkında hiç bir şey söylemiyor"
- "Au contraire (tam tersi) Herhangi bir Arâmî uzmanı, sana o günlerin YOLDAŞ kelimesinin EŞ anlamında kullanıldığını söyleyecektir!"
Teabing kitabı karıştırarak diğer pasajları gösterdi Magdalalı ile Mesih'in romantik bir ilişkisi olduğunu gören Sophie oldukça şaşırmıştı Küçüklüğünde büyükbabasının kapısını çalan kızgın papazı hatırlamıştı Papaz bir gazete tutuyordu Sophie yazılan herşeyi anlamamıştı ama, Fransız Hükûmeti'nin Mesih'in Magdalalı Meryem isimli kadınla seviştiğini konu edinen İSA'NIN SON GÜNAHI adlı bir Amerikan sinema filmini yasakladığını anlatıyordu! Teabing:
- "Seni Mesih ile Magdalalı Meryem'in birlikteliğine dâir sayısız referansla sıkmayacağım Modern tarihçiler bunu, cılkını çıkartıncaya kadar araştırdılar Yine de bir şey göstermek isterim Bu, Magdalalı Meryem Sûresi'nden"
Sophie (İncil'de) Magdalalı Meryem adını taşıyan bir sûre olduğunu bilmiyordu Metni okudu:
- "Ve Petros dedi ki: 'KURTARICI bizim bilgimizi olmayan bir şeyi, gerçekten bir kadınla mı konuştu? Hepimiz şimdi o kadını mı dinleyeceğiz? O kadını bize tercih mi etti?' Ve Levi cevap verdi: 'Petros, sen her zaman çabuk sinirlenen biri olmuşsundur Şimdi senin o kadınla bir rakip gibi uğraştığını görüyorum Eğer KURTARICI onu değerli kılmışsa, sen kim oluyorsun da, o kadını reddediyorsun? Elbette KURTARICI o kadını çok iyi tanıyor Onu bizden daha fazla sevmesinin nedeni bu"
- "Bahsettiği kadın MAGDALALI MERYEM Petros onu kıskanıyordu Sadece bu değil Surenin bu kısmında Mesih'in, 'yakında yakalanıp, çarmıha gerileceğinden' şüphe ettiği anlatılırBu yüzden Magdalalı Meryem'e kendisi öldükten sonra, kilisenin nasıl devam ettirileceğine dâir tâlimat verir Sonuç olarak, Petros bir kadının arkasında ikinci sırada bulunmaktan ötürü hoşnutsuzluğini dile getirir"
- "Bu Aziz Petros değil mi? Mesih'in kilisesini inşâ ettiği kaya?" (MUHARREF İNCİL'E GÖRE, HZ İSA, PETROS'UN KAYA GİBİ SAĞLAM OLDUĞUNU, DİNİ ONUN ÜZERİNE İNŞÂ EDECEĞİNİ SÖYLEMİŞ HALBUKİ PETROS, YİNE İNCİL'E GÖRE İSA'NIN KEHÂNETTE BULUNDUĞU GİBİ YALAN SÖYLEMİŞ, KORKUDAN ONU ÜÇ KERE İNKÂR ETMİŞTİR)

- "Ama değiştirilmemiş olan bu dizelere göre, İsa hıristiyan Kilisesi'nin kuruluş direktiflerini Petros'a vermemişti Verdiği kişi (karısı) Magdalalı Meryem idi Ve Petros'un bu konuda bir rahatsızlığı vardı Buradaki Petros'(un tavrından) Da Vinci'nin onun Magdalalı Meryem'e duyduğu (kötü) hislerin bilincinde olduğunu anlayabilirsin"





Sofie'nin bir kere daha nutku tutulmuştu Resimde Petros tehditkâr bir şekilde Magdalalı Meryem'e doğru eğiliyor, ve bıçak gibi tuttuğu eliyle onun boynunu kesiyormuş gibi yapıyordu! KAYALIKLAR BÂKİRESİ'ndeki aynı tehditkâr el hareketi!
Petros'un yanındaki havârileri işaret eden Langdon,
- "Ve burada biraz netâmeli gibi, değil mi?"
Sofie, havârilerin arasından bir el çıktığını gördü (MERYEM'İN BOĞAZINA EL UZATMIŞ PETROS'UN GÖVDESİNİN MASAYLA BİRLEŞTİĞİ YERDE, HAVAYA KALKMIŞ ELİN TAM ALTINDA, HANÇERİN KABZASI GÖRÜNÜYOR):
- "Bu el bir hançer mi tutuyor?"
- "Evet Eğer kolları sayarsan, bu elin hiç kimseye âit olmadığını göreceksin Vücudu yok! Belirsiz!"
- "Affedersiniz ama, ben tüm bunların Magdalalı Meryem'i nasıl Kutsal Kâse yaptığını hâlâ anlamış değilim"
- "İşte asıl mesele de bu!"
Teabing bir kez daha masaya dönerek geniş bir çizelge çıkardı Ayrıntılı bir şecere göründü
- "Çok az kişi Magdalalı Meryem'in İsa'nın sağ kolu olmasının yanısıra, zaten güçlü bir kadın olduğunu bilir"
Sophie soyağacının başlığını görebiliyordu Soyağacının üst kısımlarında bir yeri gösteren Teabing,
- "Magdalalı Meryem burada"
- " Benjamin hanedanından biri miydi?" (YAHUDİ BOYLARININ EN ÖNEMLİLERİNDEN BİRİ DAHA DOĞRUSU HZ YUSUF'UN 11 KARDEŞİNDEN EN KÜÇÜĞÜ VE EN SEVDİĞİ BÜNYAMİN'İN SOYUNDAN GELENLER)
- "Tamamen! Magdalalı Meryem soylu biriydi"
- "Ama ben Magdalalı Meryem'in fakir biri olduğu izlenimini edinmiştim"
- "Güçlü âile bağlarını yok etmek için Magdalalı'yı bir fâhişe gibi tanıtmışlardı"
- "Peki ama, Magdalalı Meryem'in soylu olmasının eski Kilise için ne gibi bir sakıncası vardı?"
- "Kilise'yi bu kadar kaygılandıran Magdalalı Meryem'in soylu olması değil, yine soylu bir kan taşıyan İsa ile birlikte olmasıydı! Bildiğin gibi, Matta İncili'nde bize Mesih'in (Hz) Davud Hanedanı'ndan geldiği söylenir Aynı zamanda Kral (Hz) Süleyman'ın torunudur İsa, güçlü (Hz Yâkub oğlu) Benjamin Hanedanı'ndan biriyle evlenerek iki soylu kanı birbirine harmanlamış oldu Böylece tahtta yasal hak iddia edebilecek, ve (Hz) Süleyman'ın zamanında olduğu gibi krallıkları canlandıracak potansiyel bir siyâsî birlik yaratmıştı KUTSAL KÂSE, ASİL KAN'ı anlatan bir efsânedir Kâse hikâyesinde bahsedilen İSA'NIN KANI İLE DOLU OLAN KADEH, aslında Magdalalı Meryem'i anlatırMesih'in soylu neslini (dölünü) taşıyan kadın rahmini"
- "Ama İsa'nın nasıl nesli olur?"
- "Çocukları olmuş olmalı İnsanlık târihinin en büyük ört-bas olayı buydu İsa Mesih evlenmekle kalmamış, aynı zamanda baba olmuştu Magdalalı Meryem, Kutsal Kâse idi İsa Mesih'in asil dölü ile dolu olan kadehti Soyu taşıyan rahim, ve kutsal meyvenin çıktığı üzüm bağıydı"
- "Ama bu kadar büyük bir sır, bunca yıl boyunca nasıl saklı kalmış?"
- "Kesinlikle saklı tutulmadı! İsa Mesih'in soylu nesli, tüm zamanların en çok anlatılan efsânesidir"
- "Peki, Sangreal Belgeleri? Onlar da Mesih'in soylu neslini ispatlıyorlar mı?"
- "Evet"
- "O halde Kutsal Kâse efsânesi tamâmiyle soylu nesille ilgili"
- "Harfi harfine! SANGREAL kelimesi SAN - GREAL'dan gelir, yâni KUTSAL KÂSE'den Ama SANGREAL kelimesinin en eski bölünme şekli farklıydı SANG - REAL"
Sophie o anda tercümeyi farketmişti SANG REAL aslında ASİL KAN anlamına geliyordu!
- "Senin anlayacağın, hayatım, Kutsal Kâse hakkındaki gerçeği dünyaya anlatmak isteyen tek kişi, Leonardo Da Vinci değildi İsa Mesih'in asil soyu, çok sayıda tarihçi tarafından geniş kapsamlı biçimde anlatılmıştır, "
diyen Teabing, parmağını düzinelerce kitabın üstünde gezdirdi Sophie kitap isimlerine göz gezdirdi
TAPINAKÇI KEŞFİ
İsa'nın Gerçek Kimliğinin Bekçileri
KAYMAKTAŞI KAVANOZU TAŞIYAN KADIN
Magdalalı Meryem ve Kutsal Kâse
DİZELERDEKİ TANRIÇA
Kutsal Dişiyi Geri İsteme
Kitapların arasından kalın kapaklı, yırtık pırtık birini çıkarıp, Sophie'yu uzatan Teabing, şöyle dedi:
- "En çok duyulanı bu olmalı"


Alıntı Yaparak Cevapla